Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujace obroty m52b25
Autor Wiadomość
tomnowy1 


BMW: e46 mpak
Silnik: m54b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 395
Skąd: lodz
Wysłany: 16-05-15, 14:58   Falujace obroty m52b25

Witam!!wymienialem dzis separatol ojeju wiec zeby sie tam dostac odlaczylem pre wtyczek plus z aku i po zlozeniu wszystkiego obroty skacza na jalowym od 500-700 mniejwiecej i wolno schodzi z obrotow!!!poprosze o jakies porady ..przed wymiana odmy bylo wszystko ok!!!
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 16-05-15, 15:10   

lewe powietrze ciągnie stąd falują obroty
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
tomnowy1 


BMW: e46 mpak
Silnik: m54b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 395
Skąd: lodz
Wysłany: 16-05-15, 15:19   

whitedevil napisał/a:
lewe powietrze ciągnie stąd falują obroty

no ok tylko skad?:)
mozliwe ze adaptacje przepustnicy trzeba wykonac?:)bo to dzieje sie caly czas be wzgl czy dodam gazu czy nie!!
 
 
tomnowy1 


BMW: e46 mpak
Silnik: m54b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 395
Skąd: lodz
Wysłany: 16-05-15, 16:47   

A moge zrobic reset kompa jak mam gaz?
 
 
tomnowy1 


BMW: e46 mpak
Silnik: m54b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 395
Skąd: lodz
Wysłany: 16-05-15, 17:22   

Doba chyba nie ma co drazyc tematu auto postalo wsiadam odpalam jade i wszystko wrocilo do normy!!!
 
 
ppatryk 



BMW: E92 LCI / F34
Imię: Patryk
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 603
Skąd: Pyskowice
Wysłany: 17-05-15, 07:35   

Musiało się zapewne od nowa nauczyć mapy bądź zrobić adaptacje.
_________________
 
 
 
tomnowy1 


BMW: e46 mpak
Silnik: m54b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 395
Skąd: lodz
Wysłany: 17-05-15, 09:37   

Co ma wisiec nie utonie...dzis znow to samo:(
 
 
ppatryk 



BMW: E92 LCI / F34
Imię: Patryk
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 603
Skąd: Pyskowice
Wysłany: 17-05-15, 12:45   

No to lewe powietrze
A gdzie... Nie ma opcji trzeba szukać
Albo jakas guma przepływomierza albo rurka od odmy
_________________
 
 
 
tomnowy1 


BMW: e46 mpak
Silnik: m54b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 395
Skąd: lodz
Wysłany: 17-05-15, 14:12   

ppatryk napisał/a:
No to lewe powietrze
A gdzie... Nie ma opcji trzeba szukać
Albo jakas guma przepływomierza albo rurka od odmy

guma od przeplywki nowa !!rurka od odmy umyta nie peknieta zapieta z obydwu stronach na oringach!!sprawdze jeszcze rurke idaca do bagnetu..
 
 
ppatryk 



BMW: E92 LCI / F34
Imię: Patryk
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 603
Skąd: Pyskowice
Wysłany: 17-05-15, 15:34   

No tylko tych rurek tam masz z piec więc kto wie która ta
_________________
 
 
 
tomnowy1 


BMW: e46 mpak
Silnik: m54b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 395
Skąd: lodz
Wysłany: 17-05-15, 16:04   

ppatryk napisał/a:
No tylko tych rurek tam masz z piec więc kto wie która ta

Do odmy ida dwie innych nie ruszalem
 
 
ppatryk 



BMW: E92 LCI / F34
Imię: Patryk
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 603
Skąd: Pyskowice
Wysłany: 17-05-15, 16:45   

Jak się robi odme to się wymienia wszystkie... Nawet jak drozne, po prostu lubią sie pokruszyc.
Warto też wyczyścić krokowy.
Zdejmowales kolektor?
_________________
 
 
 
tomnowy1 


BMW: e46 mpak
Silnik: m54b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 395
Skąd: lodz
Wysłany: 17-05-15, 16:52   

ppatryk napisał/a:
Jak się robi odme to się wymienia wszystkie... Nawet jak drozne, po prostu lubią sie pokruszyc.
Warto też wyczyścić krokowy.
Zdejmowales kolektor?

kolektora nie zdejmowalem ...tylko filtr oparow paliwa i puche filtra powietrza odlaczylem odme podlaczylem nowa i zlozylem i to cala opreacja!!wyczyscilemm z nagaru przewod plastikowy ktory idzie od odmy do vanosa i tyle!!
Krokowca nie czyscilem a ciezko sie dostac do niego?
 
 
ppatryk 



BMW: E92 LCI / F34
Imię: Patryk
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 603
Skąd: Pyskowice
Wysłany: 17-05-15, 17:45   

Trzeba wyjąć gumy przepkywomierza i tam będzie. Natomiast to falowanie to definitywnie lewe powietrze.
_________________
 
 
 
tomnowy1 


BMW: e46 mpak
Silnik: m54b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Mar 2014
Posty: 395
Skąd: lodz
Wysłany: 18-05-15, 08:47   

ppatryk napisał/a:
Trzeba wyjąć gumy przepkywomierza i tam będzie. Natomiast to falowanie to definitywnie lewe powietrze.

Zdejmuje wtyczke czujnika przepustnicy na odpalonym falujacym silniku i nic sie nie dzieje...tak powinno byc?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 15