E36 318is m42 sekwencja |
Autor |
Wiadomość |
potejtos
BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 430 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-01-16, 01:18 E36 318is m42 sekwencja
|
|
|
Cześć,
Czy znajdzie się na forum ktoś posiadający 318is M42 z sekwencją, chętny wrzucić foto spod maski? Głównie interesuje mnie foto kolektora ssącego.
Do czego mi to potrzebne? Otóż. W moim kolektorze ssącym są jakieś dziwne, nieoryginalne wkrętki, jednak nie do wtrysków, a do podciśnień. Zastanawiam się czy jest to w ogóle potrzebne + prawidłowo podłączone po swapie. Wziąłem się za porządkowanie pod maską tego co zostawił po sobie mechanior.
1 wkrętka jest z przodu kolektora oraz dwie zupełnie pod spodem (trzeba zdjąć górną część kolektora żeby przekonać się w ogóle o ich istnieniu). Jest tam jeszcze jakiś dodatkowy zawór podciśnieniowy (chyba).
Jutro zrobię za dnia i wrzucę fotkę od siebie. |
_________________ E36 316i z silnikiem 1.8is M42.
Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
|
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 15-01-16, 11:33
|
|
|
Lepiej Ty pokaż swoje i każdy oceni.
Bo jak ktoś Ci da zdjęcie dobrej sekwencji to i tak nic nie zobaczysz w końcu. |
_________________
|
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 15-01-16, 13:56
|
|
|
Powinieneś od razu zacząć od wrzucenia zdjęć bo tak to można tylko polemizować :] |
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 15-01-16, 14:21
|
|
|
Będziesz u mnie na serwisie to Ci ogarnę jak sam nie dojdziesz |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
potejtos
BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 430 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-01-16, 18:55
|
|
|
No i znowu dzisiaj zapomniałem zrobić zdjęcia przy świetle dziennym
Hehehe. Ok Konrad, zobaczymy czy uda mi się coś z tym zrobić przez ten miesiąc, który pozostał. |
_________________ E36 316i z silnikiem 1.8is M42.
Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
|
|
|
|
|
potejtos
BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 430 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-01-16, 16:01
|
|
|
Temat się trochę wyjaśnił. Ten dodatkowy zawór co mam pod maską, po spisaniu z niego numerów i wrzuceniu w google, wychodzi że jest to "Kaltlaufregler". Czyli jakiś regulator zimnego rozruchu, który powoduje że zimny silnik jest bardziej "eko".
Muszę obczaić jak to wywalić. Jest podłączony trójnikiem do kolektora ssącego w miejscu gdzie wchodzi wężyk od regulatora paliwa..
Natomiast nie wiem czy to tłumaczy dwie wkrętki od dołu kolektora. |
_________________ E36 316i z silnikiem 1.8is M42.
Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
|
|
|
|
|
potejtos
BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 430 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 19-01-16, 09:43
|
|
|
To jest ten wąż który idzie od tego trójnika do filtra oparów paliwa? Nie mam już isa i nie pamiętam jak to było. Ale jeśli tak to ja bym ten dodatkowy zawór wywalił. Tak dla pewności, że nie jest popsuty. |
_________________
|
|
|
|
|
potejtos
BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Lip 2011 Posty: 430 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-01-16, 11:00
|
|
|
Tak. Właśnie ten. Idzie do trojnika i do zaworu. Planuję ten zawór stamtąd wywalic tylko muszę wężyk dokupić.
Natomiast zastanawia mnie czy te dodatkowe wkretki od dołu kolektora są związane z tym zwrotem. Z tego co widziałem na niemieckich forach często do zaworu podłączone są jeszcze inne przewody, a do mojego tylko jeden. |
_________________ E36 316i z silnikiem 1.8is M42.
Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
|
|
|
|
|
|