silnik bmw e36 JAKI? |
Autor |
Wiadomość |
matek91
BMW: e36
Imię: Mateusz
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 8 razy Wiek: 32 Dołączył: 10 Mar 2015 Posty: 87 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 26-10-15, 07:43
|
|
|
jak zmieniasz silnik to raczej dla siebie nie z myślą o handlowaniu tym autem. Ja swap z 1.6 na 2.8 z materiałem ze wszystkim wychodze w granicy 3k, wolałbym kupić zdrową bude 1.6 i wsadzić 2.8 niż kupić ori 2.8 2 razy droższe bo pozniej łatwiej sprzedam. Jeśli kupisz rozbitka 2.8 dla silnika to masz juz wszystko- dyfer, hamulce, skrzynie wszystko, dodatkowo jak rozszprzedasz reszte na tajle to jeszcze część swapa sie zwróci. |
_________________ Sprzedam części do e36, e34 i e30
785 623 577 |
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 26-10-15, 07:53
|
|
|
Świeży "coś tam słyszysz, że dzwonią, ale nie wiesz w którym kościele". 1.6 nadaje się na swapa tak samo dobrze jak każda inna benzyna 4cyl. Ciekawostka, że skrzynia jest taka sama, poza B28, ale w uproszczeniu można je stosować zamiennie. Jeżeli byłby biorca z coraz większą pojemnością to odpadałby jakieś pierdółki, nie chce mi się wymieniać, ale to raczej pikuś w porównaniu ze zmianą motorowni. Pomijam fakt, że akurat M50, szczególnie NV uznawany jest za bardziej wytrzymały piec niż M52. A z V8 do E36 to jest gruba robota, nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego jak bardzo. |
|
|
|
|
KOPYCIARZ
BMW: E36 coupe
Imię: ARKADIUSZ
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 60 razy Wiek: 30 Dołączył: 09 Lut 2013 Posty: 1551 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: 26-10-15, 08:45
|
|
|
dlagego ciwrpliwie szukam m50b25... |
_________________ jeśli pomogłem kliknij w "pomógł"
chcesz auto do driftu ?
-kup Silve lub 240 SX
chcesz wygodne auto ?
-kup mercedesa
chcesz szybkie auto ?
-kup Honde z silnikiem B16 lub B18
-jeśli chcesz wszystko na raz kup BMW ! |
|
|
|
|
Świeży
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e36
Imię: Krzysztof
Silnik: m52b28
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32 Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 26-10-15, 13:43
|
|
|
Dlatego każdy ma swoją opinię, ja przedstawiłem moją. Zdaję sobie sprawę że wstawienie v8 to jest mega dużo roboty i czasuuuuu ale jakie osiągi no i takich projektów jest naprawdę mało, ja zawsze jednak patrzę pod kontem sprzedaży na przyszłość, auta nie kupuje się przeważnie na całe życie a potem jest szkoda jak wiesz ile pieniędzy i pracy włożyłem a ktoś wyskoczy z ceną 3tyś. . A jeżeli chodzi o v8 to mierzyłem się z gościem który miał e30 cabrio z tym silnikiem, ja na cbr600 f3 - wiele nie odstawał może i w coupe miałby szanse ... |
|
|
|
|
Świeży
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e36
Imię: Krzysztof
Silnik: m52b28
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32 Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 26-10-15, 13:44
|
|
|
a jeżeli m50b25 to od razu turbo bym ładował |
|
|
|
|
grucha
BMW: e90
Silnik: M47+
Pomógł: 187 razy Wiek: 104 Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 3758 Skąd: EL
|
Wysłany: 26-10-15, 13:46
|
|
|
Świeży, jako że jesteś "świeży" ostrzeżenia JESZCZE nie będzie, ale na drugi raz EDYTUJ kolego posty [/b] |
_________________
|
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 26-10-15, 19:20
|
|
|
Cytat: | Dlatego każdy ma swoją opinię, ja przedstawiłem moją. Zdaję sobie sprawę że wstawienie v8 to jest mega dużo roboty i czasuuuuu ale jakie osiągi no i takich projektów jest naprawdę mało | dlatego, bo to się trochę nie kalkuluje. W E30 to inna inszość z tym samym piecem, w E36 on się normalnie nie mieści. Wykonanie miski, a'la alpina do V8 E36 to prawie cena M50B25. Wiesz, idać tą drogą (jakie osiągi) można pakować 2jz-gte W ludzkiej kasie swap do E36 do zabawy to tylko M50B25, w dalszej kolejności M52B28, TUB28 i M54B30, ale z tym ostatnim zdania są podzielone. Jeżeli chodzi o samo przyspieszenie to kolejność będzie pewnie odwrotna.
Co do porównywania z CBRą to chyba była dławiona, albo kierownik zaspał?;) Sam latam na 2 kółkach i mam porównanie jak się zbiera przeciętna 600tka, a E30 z seryjnym V8 chyba nie zrobi 100 poniżej 4 sekund przecież.
Sorry za offtop. |
|
|
|
|
Świeży
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e36
Imię: Krzysztof
Silnik: m52b28
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32 Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 26-10-15, 20:11
|
|
|
grucha, sorry już nie będe
wiedziałem że będzie zaraz pocisk z cbr raz to mało kto potrafi wykorzystać moto żeby przyspieszać jak fabryka podaje a 2 to że byłem w koszulce i krótkich spodenkach. nie mówię że szła ze mną łeb w łeb bo na każdym biegu odchodziłem ale jak na auto drogowe to sam byłem pod Wielkim wrażeniem. Ja osobiście z tym v8 to bał bym się tylko tego że masa mogłaby być za duża na przodzie ale nie jechałem taką więc nie wiem. A wracając jeszcze do już obojętnie jakiego silnika turbo to chyba by koszta przekroczyły V8 |
|
|
|
|
Żarsonio
BMW: 528 e39, 2 x 330 Ci e46
Imię: Paweł
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 14 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 26-10-15, 21:32
|
|
|
m54b30 nie jest takim złym rozwiązaniem, wiadomo ma swoje bolączki, ale jednak mocniejsze od m52b28 i tu. Może nie taki pancerny jak poprzedniki, ale za to żwawszy i nie tak drogi w swapowaniu jak V8 |
|
|
|
|
ZMIJA PŁOCK
BMW: m20b20 m52b25 m52b28 s50b32
Imię: Krzysztof
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 40 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 1017 Skąd: Płock
|
Wysłany: 26-10-15, 21:34
|
|
|
Jak w e36 to silnik e36 znaczy stare poczciwe b28 |
|
|
|
|
Żarsonio
BMW: 528 e39, 2 x 330 Ci e46
Imię: Paweł
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 14 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 26-10-15, 21:47
|
|
|
ZMIJA PŁOCK napisał/a: | Jak w e36 to silnik e36 znaczy stare poczciwe b28 |
na pewno taniej i bardziej rozsądnie niż b30, ale 40 kucy mniej i momentu też trochę mniej ;-) |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 26-10-15, 21:52
|
|
|
jak chcesz M54B30 to mój jest na sprzedaż już gotowy swap pod e36
do silnika dorzucam skrzynie biegów
sprzęgło jednomas z kevlarową tarcza 240mm
silnik kompletny z wiązką całym osprzętem i baranami
szpera mała głowa 3,45 |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
ZMIJA PŁOCK
BMW: m20b20 m52b25 m52b28 s50b32
Imię: Krzysztof
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 40 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 1017 Skąd: Płock
|
Wysłany: 26-10-15, 21:54
|
|
|
Żarsonio napisał/a: | ZMIJA PŁOCK napisał/a:
Jak w e36 to silnik e36 znaczy stare poczciwe b28
na pewno taniej i bardziej rozsądnie niż b30, ale 40 kucy mniej i momentu też trochę mniej ;-) |
I trochę oleju mniej w m54 Wolę b28 bo to fabryczny motor w kebabie , m54 jest z plastikowej buły i niech już tak pozostanie |
|
|
|
|
Żarsonio
BMW: 528 e39, 2 x 330 Ci e46
Imię: Paweł
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 14 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 26-10-15, 22:11
|
|
|
fakt na oleju tez zaoszczędzisz jak wybierzesz m52 |
|
|
|
|
miro28
BMW: E36 320i compact
Imię: Mirosław
Silnik: 1998
Nadwozie: Compact
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Maj 2014 Posty: 295 Skąd: Zywiec
|
Wysłany: 28-11-15, 10:05
|
|
|
Witam dolacze sie do tematu szukam do siebie silnika kompot aktualnie 1.6 chcialbym juz miec r6 co polecacie cena Max z mojej strony to 4 tyś |
_________________ Tył napęd jest jak sex, po co jeździć na ręcznym jak można dać w pizd_.....
|
|
|
|
|
|