BMW: 3x E36
Imię: Krzysiek
Silnik: M 43 52 50 Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 1253 Skąd: Bytom
Wysłany: 02-11-15, 15:58
lubie_beczki, Ha stary takie cabrio to żal rejestrować jak się ma taki zestaw umów za tym idą same profity dla przykładu: zanim straż miejska wyśle zdjęcie z fotoradaru to się już wykroczenie przedawni nie ? ( no bo wkońcu wyślą fote do gościa na którego jest auto zarejestorwane, ten odpisze zeby się walili bo kupił taki i taki Kowalski, to oni znowu wyślą do nowego właściciela, a tamtem ich oleje bo wkońcu ma umowę i tak w kółko) Szacun.
_________________ Hantle, suple, wołowina;
Moc, energia, A witamina
Jedna 3 lata temu kupione auto, dwie umowy + faktura, poczekałem pół roku zanim poszedłem zarejestrować(nie było jeżdżone praktycznie w ogóle), po tym czasie skoczyłem do wydziału chcę zarejestrować i co?? nie da się - jest zablokowany przez sąd
Powód: ludzie którzy sprowadzali robili przekręty i zaniżali kwoty na umowach i kilkaset aut jest tak zablokowanych
Rozwiązanie: żadne, trzeba czekać, 3 lata auto jeździ z drukiem ze starostwa że nie ma możliwości rejestracji i nikt się nie czepia
Nie mam możliwości sprzedaży, złomowania czy czegokolwiek
Drugi też ciekawy przypadek
BMW e30 kupione przezemnie z 4 umowami, wszystko ładnie pięknie do czasu rejestracji(około 1,5mies od kupna)
Jeden z właścicieli był na tyle mądry że przepisał sobie umowę, żeby tylko jedną Sprawa oczywiście przez wydział zgłoszona na policję, kilka razy byłem wzywany na przesłuchania, super zabawa polecam każdemu po paru miesiącach sprawa załatwiona, 3 umowy były przepisane
Jak kupujecie auta z 3-4 umowami to miejcie pretensje tylko do siebie
Kolega lubie_beczki na siłę próbuje forsować swoje racje, a prawda jest taka że jak będzie starszy to zacznie na niektóre rzeczy patrzeć inaczej. Po co coś sobie i innemu utrudniać, rejestruje i mam spokój, człowiek od którego kupiłem tez ma spokój. Czemu za czyjeś lenistwo lub chęć pozornej oszczędność mam wykonać chociażby jeden telefon lub napisać jedno pismo? Mam w życiu o wiele bardziej ciekawe rzeczy do roboty, i nie spinaj się tak, pozdrawiam.
BMW: m20b20 m52b25 m52b28 s50b32
Imię: Krzysztof
Nadwozie: Coupe Pomógł: 40 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 1017 Skąd: Płock
Wysłany: 02-11-15, 18:27
Temat brzmi: "Jaki budżet na zadbane e36 coupe/cabrio 325/328"
A wy zamiast KURFA doradzić człowiekowi branzlujecie 3 strony w temacie że ludzie mają problem z przerejestrowaniem zakupionych aut!! Kogo to obchodzi..... I jeden przez drugiego udowadnia swoje racje. Jak przekupki na pchlim targu
Uważam, że zadbane m52b25 lub m52b28 trzeba dobrze poszukać i trochę zapłacić. Jeżeli to będzie dobry kolor oraz wyposażenie takie jak ori Mpak to kwota nawet rzędu 18-20 tys jest do rozpatrzenia. Nie wybrzydzałbym przedlifta. Jeżeli e36 jest w stanie dobrym plus ( szczególnie blacharsko ) to brałbym każdego przedlifta jak leci. Mechanicznie wiadomo można wszystko usunąć. Takie auta z małymi bolączkami będą tańsze to wiadomo. Za kwotę 18-20 tys oczekuj auta blacharsko, lakierniczo i mechanicznie w stanie bardzo dobrym. Rozmawiamy oczywiście o coupe/ cabrio bo sedan czy turing będzie tańczy o kilka tys
BMW: e28
Imię: Marcin
Silnik: m20b20 Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lis 2012 Posty: 50 Skąd: Kielce
Wysłany: 09-11-15, 23:01
Szukam aktualnie 328i
Dałem ogłoszenia na 2 forach, grupie na fb, codziennie przeglądam olx i allegro.
Z moich obserwacji wynika, że nieważne czy ori 328 czy swapowane, czy z lpg czy bez, kwota 15.000 za auto piękne na zdjęciach to norma. Na żywo ręce opadają. Strasznie słabo wykonane są e36. Ostatecznie mam w planach zakup ori 328 praktycznie full wyposażona, (sporty grzane, elektryczne pompowane, harman kardon, 4x szyby, ori mpakiet, roleta, asc+t, multifunkcja, tempomat, obc18, becker indianapolis, aux...) chyba tylko vaderów nie ma na 3tlg oz mito za 18.000, znaleziona nie z ogłoszenia. A idealna nie jest - z zewnątrz detale typu uszczelki szyb, w środku skóra do regeneracji (bez dziur), jakieś porwane uszczelki drzwi, dywan do prania, podsufitka do podklejenia. Ogólnie do dopieszczenia i detailingu.
Przesiadam się z e39 540i, (fanaberia na coś lekkiego i względnie szybkiego, choć w porównaniu do 540, 328 rozczarowuje). Za naprawdę pięknie utrzymane 540i (choć biedne i z maską do lakierowania po niewielkiej stłuczce) wziąłem tylko 1000 więcej niż wydam na e36. Plus jest taki że 328i chyba z ceny nie spadną. Planuje dopieścić detale, pojeździć trochę i sprzedać za nie mniej niż kupiłem...
BMW: m20b20 m52b25 m52b28 s50b32
Imię: Krzysztof
Nadwozie: Coupe Pomógł: 40 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 1017 Skąd: Płock
Wysłany: 09-11-15, 23:05
beatles napisał/a:
Ostatecznie mam w planach zakup ori 328
To będzie możliwe
beatles napisał/a:
Strasznie słabo wykonane są e36. Ostatecznie mam w planach zakup ori 328 praktycznie full wyposażona, (sporty grzane, elektryczne pompowane, harman kardon, 4x szyby, ori mpakiet, roleta, asc+t, multifunkcja, tempomat, obc18, becker indianapolis, aux...) chyba tylko vaderów nie ma na 3tlg oz mito za 18.000, znaleziona nie z ogłoszenia. A idealna nie jest
Dopasiona w środku a na zewnątrz szału nie ma. Jak nie ma tragedii to można pomyśleć o zakupie
BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi Pomógł: 40 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 5282 Skąd: Łódź
Wysłany: 11-11-15, 23:22
beatles, codziennie od prawie roku siędzę i przeglądam ogłoszenia E36 w poszukiwaniu 328i... obejrzałem troche pudrowanych trupów za sporą kasę ale nic nie kupiłem. Już jest cholernie ciężko o dobre E36 o 328i nie wspominając. Generlanie ładne R6 począwszy od 2.0 są już dość wysokiej cenie i jest to tendencja wzrostowa.... taniej nie będzie.
_________________ ...a mystical bond between man and machine...
BMW: E36
Silnik: R6
Nadwozie: Coupe Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 920 Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-11-15, 18:45
Moim zdaniem najgorsze w E36 są podsufitka, boczki i te gówniane plastikowe ślizgi szyb, cała reszta przystaje do klasy auta. I niestety te elementy będą do zrobienia jeśli do tej pory nie były robione.
Stare samochody mają to do siebie, że jeśli na dany model jest popyt to albo są sztruclami albo kosztują niewspółmiernie dużo do tego, co obiektywnie oferują w porównaniu z nowszymi. Mocne E36 zaczęło się zaliczać do tej grupy starych samochodów i jak się chce mieć topowe wersje, to trzeba albo się pogodzić z bolączkami albo łożyć bardzo grubą kasę. Bo utrzymanie lub przywracanie do bardzo dobrego stanu tych wersji jest drogie, a do tego są one rzadko spotykane - stąd osiągają duże ceny. Idealnych został jakiś promil i kosztują tyle, że pikawa siada.
Sam uważam, że ceny tych samochodów są zbyt wysokie tak jak i E30. Ale nie powiem, żeby mnie to nie cieszyło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach