Jaki budżet na zadbane e36 coupe/cabrio 325/328 |
Autor |
Wiadomość |
Hubi
BMW: 328 cabrio i 320 cabrio
Imię: HUBI
Silnik: 2.8
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Lip 2010 Posty: 1671 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-11-15, 20:00
|
|
|
beatles napisał/a: | Tyle, że e30 - zadbane to już fajny youngtimer, a e36 stary kapeć który fajnym klasykiem jeszcze długo nie będzie
sam się sobie dziwię, bo szukam takiego kapcia. |
e30 dzierży ten prym ponieważ było wcześniej produkowane. Jednak w e36 są większe możliwości modów. To tak z jednego punktu widzenia. Z drugiego punktu nie zgodzę się z tym ponieważ e36 już wpadło do archiwum i części tych aut rosną pewnie szybciej niż e30 |
_________________ Hubi
|
|
|
|
|
Black Dynamite
Imię: 328
Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Paź 2014 Posty: 480 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-11-15, 21:21
|
|
|
Blitz napisał/a: | Black Dynamite, napisałem Pw w sprawie cabrio |
odpisałem |
_________________ e36 320 -e36 323 -e36 320 -e36 323sz25% -e39 523 -e39 us 528 -e39 540- e46 330ci-e46 323ci- e46 330ci - e36 328 - e36 328sz25%- e36 328 -e36 328-e36 328sz25%-e39 528-e36 328sz25% ++328sz25%-e46 323
-------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
PrzemyslawE30
BMW: E30
Imię: Przemyslaw
Silnik: M20B20
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 29 Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 154 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 12-11-15, 22:09
|
|
|
Hubi napisał/a: | beatles napisał/a: | Tyle, że e30 - zadbane to już fajny youngtimer, a e36 stary kapeć który fajnym klasykiem jeszcze długo nie będzie
sam się sobie dziwię, bo szukam takiego kapcia. |
e30 dzierży ten prym ponieważ było wcześniej produkowane. Jednak w e36 są większe możliwości modów. To tak z jednego punktu widzenia. Z drugiego punktu nie zgodzę się z tym ponieważ e36 już wpadło do archiwum i części tych aut rosną pewnie szybciej niż e30 |
Chyba nie za bardzo orientujesz się w cenach gratów do E30, polecam prześledzić co ile kosztuje i jaka jest dostępność tych części a wtedy będziesz miał pogląd na rynek gratów do E30 i możesz dokonać obiektywnej oceny. Również nie zgodzę się z tym, że ceny gratów do E36 rosną szybciej niż do E30. Zależy kto sprzedaje i jaką marżę narzuca |
|
|
|
|
///ADi
Zbieracz Złomu
BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi
Pomógł: 40 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 5282 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
Masters
BMW: E30 M20b20 & E46 M54b30
Imię: Kamil
Silnik: M20/M54
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 64 razy Wiek: 32 Dołączył: 10 Lis 2010 Posty: 3269 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 12-11-15, 22:46
|
|
|
///ADi napisał/a: | beatles napisał/a: | a e36 stary kapeć który fajnym klasykiem jeszcze długo nie będzie |
i tym starym kapciem jeździ się fantastycznie... E36 jeszcze potrzebuje troche czasu... aż zniknie z dróg ten cały gruz upalany przez debili. Dokładnie tak samo było z E30, ten sam schemat. Wiem bo to pamiętam i troche już tych gruzów miałem |
Marzy mi się e36 w cabrio, brakuje mi tego łącznika między e30, a e46, ale problem w e36 jest taki, że moda na klasyki, youngtimery i inne *uje muje dzikie węże zaczęła się właśnie wtedy, kiedy e30 poznikały z dróg, a ludzie po przesiadali się na e36 i jest dużo więcej zadbanych e36 niż e30, dlatego ciężko będzie wejść e36 w klasyka, będzie nim, ale tych aut w dobrym stanie jest b. dużo, czego nie można powiedzieć o e30 Spójrzcie na galerię na forum, najwięcej dzieje się w e36, potem w e46, a na końcu jest e30. Na palcach rąk policzę dobre e30 na tym forum. Na e36 brakło mi palców
Co do e21 vs e30 to fenomen e30 jest taki, ze e21 była biedna pod względem ilości, gamy silników, nadwozia. E30 jest przedstawiana jako flagowa trójka z wielu względów.
Warto mieć e36, ale wydaje mi się, że tutaj trzeba atakować mocne silniki, w miarę ori. Nie ma co się oszukiwać, ale największą wartość trzymają e30, które są serią, tak samo będzie z e36
To tylko moje spostrzeżenia |
|
|
|
|
Krz
BMW: E36
Silnik: R6
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 920 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-11-15, 23:30
|
|
|
Trafne spostrzeżenia
Fakt, jest ich jeszcze dużo, ale M3 albo oryginalnych 328, 325 jest bardzo mało... dlatego to one na razie mają coraz wyższe ceny. E30 jest mało w ogóle dlatego nawet 316i potrafi kosztować ładne kilka tysięcy
E36 M3 w ostatnich dwóch, trzech latach drastycznie podrożały a reszta idzie w jego ślady. Niezależnie czy ktoś uważa że to stary kapeć, dresowóz czy co tam jeszcze Przypominam, że to samochód zaprojektowany pod sam koniec lat 80tych i najstarsze egzemplarze mają już 25 lat. |
_________________
|
|
|
|
|
Blitz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Mar 2014 Posty: 417 Skąd: Opole
|
Wysłany: 12-11-15, 23:34
|
|
|
Ceny idą w górę ale moim zdaniem ten cały poziom wykreowali sprzedający. Sory, ale 50 tysięcy za M3 E36 to trochę wymysł, tak samo 20-25 za cabrio czy coupe 2.8. Te auta są fajne i POWOLI kultowe, ale nie są warte aż takich pieniędzy. Takie moje zdanie. Mimo wszystko szukam cabrio i będzie to moje trzecie E36 |
|
|
|
|
beatles
BMW: e28
Imię: Marcin
Silnik: m20b20
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lis 2012 Posty: 50 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 12-11-15, 23:41
|
|
|
Różnica między e30 a e36 jest taka, że e30 to jeszcze oldschool - metalowe zderzaki, silniki, w większości chrom, brak systemów stosowanych w e36 do dziś - ABS, ESP itd. to inna bajka. Pomiędzy e30 a e36 jest przepaść mniejsza niż pomiędzy e36 a e46, e46 a e90 i tego nic już nie zmieni. e36 nigdy nie wejdzie do ligi e36. Pewna epoka się skończyła |
|
|
|
|
Hubi
BMW: 328 cabrio i 320 cabrio
Imię: HUBI
Silnik: 2.8
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Lip 2010 Posty: 1671 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-11-15, 08:12
|
|
|
PrzemyslawE30 napisał/a: | Chyba nie za bardzo orientujesz się w cenach gratów do E30, polecam prześledzić co ile kosztuje i jaka jest dostępność tych części a wtedy będziesz miał pogląd na rynek gratów do E30 i możesz dokonać obiektywnej oceny. Również nie zgodzę się z tym, że ceny gratów do E36 rosną szybciej niż do E30. Zależy kto sprzedaje i jaką marżę narzuca |
Nie śledzę e30 ale wiem że niektóre części są bardzo drogie. Części są trudniej dostępne bo tak jak powiedziałem wcześniej e30 jest starszym autem to chyba oczywiste.
Jeśli chodzi o rosnące ceny części to wiem co mówie w końcu je sprzedaje ale bardziej chodzi mi o rarytasowe graty.
beatles napisał/a: | Pomiędzy e30 a e36 jest przepaść mniejsza niż pomiędzy e36 a e46, e46 a e90 i tego nic już nie zmieni. e36 nigdy nie wejdzie do ligi e36. Pewna epoka się skończyła |
Podejrzewam że większość posiadaczy e36 się z tobą nie zgodzi bo uważam że różnica między tymi autami jest ogromna. Osobiście uważam że to przepaść |
_________________ Hubi
|
|
|
|
|
beatles
BMW: e28
Imię: Marcin
Silnik: m20b20
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lis 2012 Posty: 50 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 13-11-15, 11:24
|
|
|
Pewnie ze większość POSIADACZY e36 sie z tym nie zgodzi ale prawda jest taka ze na e30 skończyła sie epoka pełnego oldschoolu. Pewnie ze każdy model dzieli przepaść ale wszystkie po e30 sa plastikowe i wizerunkowo odstają od siebie mniej niż e30 i e36. |
|
|
|
|
Hubi
BMW: 328 cabrio i 320 cabrio
Imię: HUBI
Silnik: 2.8
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Lip 2010 Posty: 1671 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-11-15, 12:13
|
|
|
Rozumiem że obstajesz za e30 ale żeby e36 było plastykowe?
Nie zgodzę się z tym. Materiały w E36 są bardzo dobre miałem coupete z przebiegiem 292 tys i stan był perfekcyjny może dlatego że jeździła kobieta nie wiem ale pachniało w aucie naturalnym zapachem jakby miało z 50 tys kilometrów.
Plastykowe może być np Volvo bo ostatnio wsiadłem do siostry auta i pomyślałem " Co to jest jakiś marny plastyk tandeta" |
_________________ Hubi
|
|
|
|
|
beatles
BMW: e28
Imię: Marcin
Silnik: m20b20
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Lis 2012 Posty: 50 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 13-11-15, 12:23
|
|
|
Nie zrozumieliśmy sie - chodzi o plastikowość designu - plastikowe zderzaki, silniki, itd. To inna epoka. Wykonanie e36 jest tragiczne z resztą jedli chodzi o środek, e46 też ale sprawia wrażenie na pierwszy rzut oka. Co do e36, to takie czasy ze platkiki nie były wysublimowane no ale... |
|
|
|
|
Krz
BMW: E36
Silnik: R6
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 920 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-11-15, 17:47
|
|
|
Plastiki są podobnej jakości jak w E30. Za to materiałowe tapicerki są dużo lepsze poza najbiedniejszą, przedliftową - ta była na poziomie E30 czyli żenująco niskim.
E30 też ma plastikowe zderzaki, część tych samych silników co E36, w pakiecie MT2 wygląda jak plastikowe pudełko. No ale rozumiem o co chodzi - dzieli je przepaść (to, że napisałeś na odwrót to jak rozumiem pomyłka?) i właśnie w tym upatruję wartości E36 - bo było szokującym krokiem naprzód.
E36 należy do innej epoki ale również już dawno minionej. W mojej prywatnej klasyfikacji E30 należy do epoki suwaków a E36 do epoki pokręteł Czy wejdzie do "ligi" E30 to się okaże za kilkanaście lat, tego się nie da przewidzieć. Pewnie nie, ale to nie znaczy że nie zostanie cenionym youngtimerem. Tak jak E30 nie weszło jeszcze do ligi Neue Klasse i serii 02.
Jeszcze kilka lat temu oldschool to były rekiny a E30 było dresiarskim plastikiem który "nigdy" miał nie zostać klasykiem. Być może dla naszych dzieci "oldschool" będzie się kończył na E46 a potem to już tylko ekrany, komputery, CANy, światłowody i planowa nieprzydatność.
Blitz napisał/a: | Ceny idą w górę ale moim zdaniem ten cały poziom wykreowali sprzedający. Sory, ale 50 tysięcy za M3 E36 to trochę wymysł, tak samo 20-25 za cabrio czy coupe 2.8. Te auta są fajne i POWOLI kultowe, ale nie są warte aż takich pieniędzy. Takie moje zdanie. Mimo wszystko szukam cabrio i będzie to moje trzecie E36 |
Niestety ale takie są realia. Tańszych po prostu NIE MA albo są wspomnieniem po M3. Na sensowne przedliftowe 3.0 trzeba szykować minimum 40k. Akurat to mi się nie podoba bo gdyby kosztowały tyle co jeszcze 2 lata temu było by mnie stać na M3 a teraz mogę sobie pomarzyć
Ceny kreują zarówno sprzedawcy jak i kupujący którzy się na nie godzą. |
_________________
|
|
|
|
|
///ADi
Zbieracz Złomu
BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi
Pomógł: 40 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 5282 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
ZMIJA PŁOCK
BMW: m20b20 m52b25 m52b28 s50b32
Imię: Krzysztof
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 40 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 1017 Skąd: Płock
|
Wysłany: 13-11-15, 20:32
|
|
|
///ADi napisał/a: | . to że w PL E36 ma status dresowozu nie znaczy że tak jest wszędzie |
Kilka lat temu tak samo mówili na e30. A teraz słychać: Zobacz synu jakie zabytkowe auto. Przyjdzie czas i na e36 |
|
|
|
|
|