Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki budżet na zadbane e36 coupe/cabrio 325/328
Autor Wiadomość
Hubi 



BMW: 328 cabrio i 320 cabrio
Imię: HUBI
Silnik: 2.8
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 1671
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-11-15, 20:00   

beatles napisał/a:
Tyle, że e30 - zadbane to już fajny youngtimer, a e36 stary kapeć który fajnym klasykiem jeszcze długo nie będzie ;)

sam się sobie dziwię, bo szukam takiego kapcia.


e30 dzierży ten prym ponieważ było wcześniej produkowane. Jednak w e36 są większe możliwości modów. To tak z jednego punktu widzenia. Z drugiego punktu nie zgodzę się z tym ponieważ e36 już wpadło do archiwum i części tych aut rosną pewnie szybciej niż e30
_________________
Hubi
 
 
Black Dynamite 


Imię: 328
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 27 Paź 2014
Posty: 480
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-11-15, 21:21   

Blitz napisał/a:
Black Dynamite, napisałem Pw w sprawie cabrio

odpisałem
_________________
e36 320 -e36 323 -e36 320 -e36 323sz25% -e39 523 -e39 us 528 -e39 540- e46 330ci-e46 323ci- e46 330ci - e36 328 - e36 328sz25%- e36 328 -e36 328-e36 328sz25%-e39 528-e36 328sz25% ++328sz25%-e46 323
-------------------------------------------------------
 
 
PrzemyslawE30 


BMW: E30
Imię: Przemyslaw
Silnik: M20B20
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 154
Skąd: Wyszków
Wysłany: 12-11-15, 22:09   

Hubi napisał/a:
beatles napisał/a:
Tyle, że e30 - zadbane to już fajny youngtimer, a e36 stary kapeć który fajnym klasykiem jeszcze długo nie będzie ;)

sam się sobie dziwię, bo szukam takiego kapcia.


e30 dzierży ten prym ponieważ było wcześniej produkowane. Jednak w e36 są większe możliwości modów. To tak z jednego punktu widzenia. Z drugiego punktu nie zgodzę się z tym ponieważ e36 już wpadło do archiwum i części tych aut rosną pewnie szybciej niż e30


Chyba nie za bardzo orientujesz się w cenach gratów do E30, polecam prześledzić co ile kosztuje i jaka jest dostępność tych części a wtedy będziesz miał pogląd na rynek gratów do E30 i możesz dokonać obiektywnej oceny. Również nie zgodzę się z tym, że ceny gratów do E36 rosną szybciej niż do E30. Zależy kto sprzedaje i jaką marżę narzuca :)
 
 
///ADi 
Zbieracz Złomu



BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 5282
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-11-15, 22:23   

beatles napisał/a:
a e36 stary kapeć który fajnym klasykiem jeszcze długo nie będzie


i tym starym kapciem jeździ się fantastycznie... ;) E36 jeszcze potrzebuje troche czasu... aż zniknie z dróg ten cały gruz upalany przez debili. Dokładnie tak samo było z E30, ten sam schemat. Wiem bo to pamiętam i troche już tych gruzów miałem :wstydnis:
_________________
...a mystical bond between man and machine...

1998 BMW 320i E36 Cabrio --> http://www.bmw3er.pl/view...t=36480&start=0
2000 BMW 320i E46 Coupe --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=56971
1998 BMW 728i E38 --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=655299#655299

https://www.facebook.com/PremiumClassicsCars/
 
 
 
Masters 


BMW: E30 M20b20 & E46 M54b30
Imię: Kamil
Silnik: M20/M54
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 64 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 3269
Skąd: Mikołów
Wysłany: 12-11-15, 22:46   

///ADi napisał/a:
beatles napisał/a:
a e36 stary kapeć który fajnym klasykiem jeszcze długo nie będzie


i tym starym kapciem jeździ się fantastycznie... ;) E36 jeszcze potrzebuje troche czasu... aż zniknie z dróg ten cały gruz upalany przez debili. Dokładnie tak samo było z E30, ten sam schemat. Wiem bo to pamiętam i troche już tych gruzów miałem :wstydnis:


Marzy mi się e36 w cabrio, brakuje mi tego łącznika między e30, a e46, ale problem w e36 jest taki, że moda na klasyki, youngtimery i inne *uje muje dzikie węże zaczęła się właśnie wtedy, kiedy e30 poznikały z dróg, a ludzie po przesiadali się na e36 i jest dużo więcej zadbanych e36 niż e30, dlatego ciężko będzie wejść e36 w klasyka, będzie nim, ale tych aut w dobrym stanie jest b. dużo, czego nie można powiedzieć o e30 ;) Spójrzcie na galerię na forum, najwięcej dzieje się w e36, potem w e46, a na końcu jest e30. Na palcach rąk policzę dobre e30 na tym forum. Na e36 brakło mi palców ;)
Co do e21 vs e30 to fenomen e30 jest taki, ze e21 była biedna pod względem ilości, gamy silników, nadwozia. E30 jest przedstawiana jako flagowa trójka z wielu względów.

Warto mieć e36, ale wydaje mi się, że tutaj trzeba atakować mocne silniki, w miarę ori. Nie ma co się oszukiwać, ale największą wartość trzymają e30, które są serią, tak samo będzie z e36 ;)
To tylko moje spostrzeżenia :ok:
 
 
Krz 



BMW: E36
Silnik: R6
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 920
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-11-15, 23:30   

Trafne spostrzeżenia :ok:

Fakt, jest ich jeszcze dużo, ale M3 albo oryginalnych 328, 325 jest bardzo mało... dlatego to one na razie mają coraz wyższe ceny. E30 jest mało w ogóle dlatego nawet 316i potrafi kosztować ładne kilka tysięcy :)
E36 M3 w ostatnich dwóch, trzech latach drastycznie podrożały a reszta idzie w jego ślady. Niezależnie czy ktoś uważa że to stary kapeć, dresowóz czy co tam jeszcze ;) Przypominam, że to samochód zaprojektowany pod sam koniec lat 80tych i najstarsze egzemplarze mają już 25 lat.
_________________
 
 
Blitz 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 417
Skąd: Opole
Wysłany: 12-11-15, 23:34   

Ceny idą w górę ale moim zdaniem ten cały poziom wykreowali sprzedający. Sory, ale 50 tysięcy za M3 E36 to trochę wymysł, tak samo 20-25 za cabrio czy coupe 2.8. Te auta są fajne i POWOLI kultowe, ale nie są warte aż takich pieniędzy. Takie moje zdanie. Mimo wszystko szukam cabrio i będzie to moje trzecie E36 :D
 
 
beatles 



BMW: e28
Imię: Marcin
Silnik: m20b20
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 50
Skąd: Kielce
Wysłany: 12-11-15, 23:41   

Różnica między e30 a e36 jest taka, że e30 to jeszcze oldschool - metalowe zderzaki, silniki, w większości chrom, brak systemów stosowanych w e36 do dziś - ABS, ESP itd. to inna bajka. Pomiędzy e30 a e36 jest przepaść mniejsza niż pomiędzy e36 a e46, e46 a e90 i tego nic już nie zmieni. e36 nigdy nie wejdzie do ligi e36. Pewna epoka się skończyła
 
 
Hubi 



BMW: 328 cabrio i 320 cabrio
Imię: HUBI
Silnik: 2.8
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 1671
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-11-15, 08:12   

PrzemyslawE30 napisał/a:
Chyba nie za bardzo orientujesz się w cenach gratów do E30, polecam prześledzić co ile kosztuje i jaka jest dostępność tych części a wtedy będziesz miał pogląd na rynek gratów do E30 i możesz dokonać obiektywnej oceny. Również nie zgodzę się z tym, że ceny gratów do E36 rosną szybciej niż do E30. Zależy kto sprzedaje i jaką marżę narzuca :)


Nie śledzę e30 ale wiem że niektóre części są bardzo drogie. Części są trudniej dostępne bo tak jak powiedziałem wcześniej e30 jest starszym autem to chyba oczywiste.
Jeśli chodzi o rosnące ceny części to wiem co mówie w końcu je sprzedaje ale bardziej chodzi mi o rarytasowe graty.

beatles napisał/a:
Pomiędzy e30 a e36 jest przepaść mniejsza niż pomiędzy e36 a e46, e46 a e90 i tego nic już nie zmieni. e36 nigdy nie wejdzie do ligi e36. Pewna epoka się skończyła


Podejrzewam że większość posiadaczy e36 się z tobą nie zgodzi bo uważam że różnica między tymi autami jest ogromna. Osobiście uważam że to przepaść
_________________
Hubi
 
 
beatles 



BMW: e28
Imię: Marcin
Silnik: m20b20
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 50
Skąd: Kielce
Wysłany: 13-11-15, 11:24   

Pewnie ze większość POSIADACZY e36 sie z tym nie zgodzi ale prawda jest taka ze na e30 skończyła sie epoka pełnego oldschoolu. Pewnie ze każdy model dzieli przepaść ale wszystkie po e30 sa plastikowe i wizerunkowo odstają od siebie mniej niż e30 i e36.
 
 
Hubi 



BMW: 328 cabrio i 320 cabrio
Imię: HUBI
Silnik: 2.8
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 1671
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-11-15, 12:13   

Rozumiem że obstajesz za e30 ale żeby e36 było plastykowe?
Nie zgodzę się z tym. Materiały w E36 są bardzo dobre miałem coupete z przebiegiem 292 tys i stan był perfekcyjny może dlatego że jeździła kobieta nie wiem ale pachniało w aucie naturalnym zapachem jakby miało z 50 tys kilometrów.
Plastykowe może być np Volvo bo ostatnio wsiadłem do siostry auta i pomyślałem " Co to jest jakiś marny plastyk tandeta"
_________________
Hubi
 
 
beatles 



BMW: e28
Imię: Marcin
Silnik: m20b20
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 50
Skąd: Kielce
Wysłany: 13-11-15, 12:23   

Nie zrozumieliśmy sie - chodzi o plastikowość designu - plastikowe zderzaki, silniki, itd. To inna epoka. Wykonanie e36 jest tragiczne z resztą jedli chodzi o środek, e46 też ale sprawia wrażenie na pierwszy rzut oka. Co do e36, to takie czasy ze platkiki nie były wysublimowane no ale...
 
 
Krz 



BMW: E36
Silnik: R6
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 920
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-11-15, 17:47   

Plastiki są podobnej jakości jak w E30. Za to materiałowe tapicerki są dużo lepsze poza najbiedniejszą, przedliftową - ta była na poziomie E30 czyli żenująco niskim.
E30 też ma plastikowe zderzaki, część tych samych silników co E36, w pakiecie MT2 wygląda jak plastikowe pudełko. No ale rozumiem o co chodzi - dzieli je przepaść (to, że napisałeś na odwrót to jak rozumiem pomyłka?) i właśnie w tym upatruję wartości E36 - bo było szokującym krokiem naprzód.
E36 należy do innej epoki ale również już dawno minionej. W mojej prywatnej klasyfikacji E30 należy do epoki suwaków a E36 do epoki pokręteł ;) Czy wejdzie do "ligi" E30 to się okaże za kilkanaście lat, tego się nie da przewidzieć. Pewnie nie, ale to nie znaczy że nie zostanie cenionym youngtimerem. Tak jak E30 nie weszło jeszcze do ligi Neue Klasse i serii 02.
Jeszcze kilka lat temu oldschool to były rekiny a E30 było dresiarskim plastikiem który "nigdy" miał nie zostać klasykiem. Być może dla naszych dzieci "oldschool" będzie się kończył na E46 a potem to już tylko ekrany, komputery, CANy, światłowody i planowa nieprzydatność.

Blitz napisał/a:
Ceny idą w górę ale moim zdaniem ten cały poziom wykreowali sprzedający. Sory, ale 50 tysięcy za M3 E36 to trochę wymysł, tak samo 20-25 za cabrio czy coupe 2.8. Te auta są fajne i POWOLI kultowe, ale nie są warte aż takich pieniędzy. Takie moje zdanie. Mimo wszystko szukam cabrio i będzie to moje trzecie E36 :D


Niestety ale takie są realia. Tańszych po prostu NIE MA albo są wspomnieniem po M3. Na sensowne przedliftowe 3.0 trzeba szykować minimum 40k. Akurat to mi się nie podoba bo gdyby kosztowały tyle co jeszcze 2 lata temu było by mnie stać na M3 a teraz mogę sobie pomarzyć :lol:
Ceny kreują zarówno sprzedawcy jak i kupujący którzy się na nie godzą.
_________________
 
 
///ADi 
Zbieracz Złomu



BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 5282
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-11-15, 20:22   

My to sobie akurat możemy pogadać o tym czy E36 będzie autem klasycznym/kultowym.czy nie.. to że w PL E36 ma status dresowozu nie znaczy że tak jest wszędzie. Na niemieckich targach Techno-Classica w Essen stoisko BMW pokazało E36 Coupe jako... Youngtimera do jazdy na codzień... ;)
_________________
...a mystical bond between man and machine...

1998 BMW 320i E36 Cabrio --> http://www.bmw3er.pl/view...t=36480&start=0
2000 BMW 320i E46 Coupe --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=56971
1998 BMW 728i E38 --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=655299#655299

https://www.facebook.com/PremiumClassicsCars/
 
 
 
ZMIJA PŁOCK 


BMW: m20b20 m52b25 m52b28 s50b32
Imię: Krzysztof
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 1017
Skąd: Płock
Wysłany: 13-11-15, 20:32   

///ADi napisał/a:
. to że w PL E36 ma status dresowozu nie znaczy że tak jest wszędzie



Kilka lat temu tak samo mówili na e30. A teraz słychać: Zobacz synu jakie zabytkowe auto. Przyjdzie czas i na e36 :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14