Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW E36 czy będzie kultowe ?
Autor Wiadomość
G1 ROCK 



BMW: 3 x E36
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 2033
Skąd: SOPOT
Wysłany: 29-10-15, 09:51   

JOHNY, świetny temat :piwo:

Moim zdaniem, ze słowem "kultowe" to mam spory kłopot co dokładnie oznacza :21:

(Np.Jak sie popatrzy na e24 to jakoś e30 marnieje w oczach, no chyba że M3)

Ale, uważam, że warto będzie rzucić okiem na dobrze zachowane i z ciekawym wyposażeniem e36 i nawet e46 za lat np 10/20/30/

e36 jest i widać to pomostem pomiędzy starą bryłą 3er a nowszymi.

Szacun za e30 ale uważam, że grube i zadbane e36 będą kosić za parę lat :piwo:
_________________
 
 
Qczy 



BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Wiek: 30
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 3306
Skąd: ten dym ?
Wysłany: 29-10-15, 10:21   

G1 ROCK napisał/a:
Szacun za e30 ale uważam, że grube i zadbane e36 będą kosić za parę lat :piwo:


:piwo:
_________________
Jestem jednym z milionów użytkowników BMW, a to moja historia :
www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=30556&start=0

www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=661765#661765

https://www.youtube.com/watch?v=EiZhkPUJtRs



Po co sprawdzać, skoro domyślasz się, że powinno działać ?
 
 
ksx9 



BMW: e60
Imię: Kamil
Silnik: n52b25
Nadwozie: Sedan
Wiek: 27
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 994
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 29-10-15, 12:23   

G1 ROCK, popieram wszystko w 100% :piwo:

przy porządnym e24 to większość modeli BMW wymięka :wstydnis:

e36 to nie golf 3, z pewnością za kilka lat będzie to ceniony model :)
_________________
Pies do adopcji, miły, cichy, jasna sierść, bardzo uparty -> https://youtu.be/aFuA50H9uek :dewil:


Gość zobacz moje e60 :)
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=654179#654179
 
 
 
daniello 



BMW: audi srałdi bmw wazne zeby dupe wiózł
Imię: janusz dla kolegow hahah
Wiek: 37
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 923
Skąd: R-M
Wysłany: 29-10-15, 17:05   

Grube i tluste e36 juz kosza bo malo jest ich a morda sie cieszy jak sie widzi ladne e36 ogladaja sie ludsie ja jezdze 14lat e36 i nie widze sie w innym aucie mialem inne bmw ale tocnie to e 37 ma klimat e30 szacun mialem parw sztuk ale na codzien z rodzina do poruszania sie dramat male ciasne szczegolnie jak jestes karkiem e36 e30 inne auta e30 owszem moge miec w garazu jako klasyk do smazenia laka w niedziele z kobita pod kosciolem
_________________

 
 
RazoR91 



BMW: E36
Imię: Maciek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Wiek: 28
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 514
Skąd: Okolice Olkusza
Wysłany: 29-10-15, 18:09   

daniello napisał/a:
Grube i tluste e36 juz kosza bo malo jest ich a morda sie cieszy jak sie widzi ladne e36 ogladaja sie ludsie ja jezdze 14lat e36 i nie widze sie w innym aucie mialem inne bmw ale tocnie to e 37 ma klimat e30 szacun mialem parw sztuk ale na codzien z rodzina do poruszania sie dramat male ciasne szczegolnie jak jestes karkiem e36 e30 inne auta e30 owszem moge miec w garazu jako klasyk do smazenia laka w niedziele z kobita pod kosciolem


Uzyj pzecina i kropki.. proszę :wstyd:
_________________

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=490014
 
 
daniello 



BMW: audi srałdi bmw wazne zeby dupe wiózł
Imię: janusz dla kolegow hahah
Wiek: 37
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 923
Skąd: R-M
Wysłany: 29-10-15, 18:13   

Spoko nastepnym razem pisalem w aucie na kolanie
_________________

 
 
JOHNY 



BMW: 3x E36
Imię: Krzysiek
Silnik: M 43 52 50
Wiek: 33
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 1253
Skąd: Bytom
Wysłany: 11-11-15, 20:26   

http://klasykagatunku.pl/...ktualna-oferta/ E36 zaczynają się pojawiać w kosmicznych cenach.
_________________
Hantle, suple, wołowina;
Moc, energia, A witamina :)
 
 
Hubi 



BMW: 328 cabrio i 320 cabrio
Imię: HUBI
Silnik: 2.8
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 1671
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-11-15, 20:59   

Dziwne że auto z 20 tysięcy przebiegu i świeci się oilservice
Bierz poprawkę na to
_________________
Hubi
 
 
JOHNY 



BMW: 3x E36
Imię: Krzysiek
Silnik: M 43 52 50
Wiek: 33
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 1253
Skąd: Bytom
Wysłany: 11-11-15, 22:34   

Ano ta 320 to taka śmieszna trochę zderzak przód też poliftowy do tego schowek z jaśkiem :) jakiś dziwny rocznik ;)
_________________
Hantle, suple, wołowina;
Moc, energia, A witamina :)
 
 
///ADi 
Zbieracz Złomu



BMW: E36 | E46 | E38
Imię: Adi
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 5282
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-11-15, 23:34   

JOHNY napisał/a:
http://klasykagatunku.pl/...ktualna-oferta/ E36 zaczynają się pojawiać w kosmicznych cenach.


JOHNY napisał/a:
Dziwne że auto z 20 tysięcy przebiegu i świeci się oilservice
Bierz poprawkę na to


Ogólnie bierz poprawkę na Klasykę Gatunku...


Co do E36 to osobiście uwielbiam ten model. Mam dwie sztuki i nie zanosi żebym je sprzedał. Obie stoją w garażu i nie mam z tym problemu. Pisałem to już wiele razy... dajcie E36 jeszcze pare lat...
_________________
...a mystical bond between man and machine...

1998 BMW 320i E36 Cabrio --> http://www.bmw3er.pl/view...t=36480&start=0
2000 BMW 320i E46 Coupe --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=56971
1998 BMW 728i E38 --> http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=655299#655299

https://www.facebook.com/PremiumClassicsCars/
 
 
 
JOHNY 



BMW: 3x E36
Imię: Krzysiek
Silnik: M 43 52 50
Wiek: 33
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 1253
Skąd: Bytom
Wysłany: 12-11-15, 06:15   

A coś więcej na temat klasyki gatunku ? bo powiem szczerze kumpel się nagrzał tam na merca.
_________________
Hantle, suple, wołowina;
Moc, energia, A witamina :)
 
 
Patryk123123 


Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 34
Skąd: lubelskie
Wysłany: 12-11-15, 09:15   

Co tam merc. Bmw lepsze :hyhy:
 
 
Yazhane 



BMW: E36
Imię: Łukasz, Maja
Silnik: M42
Nadwozie: Coupe
Wiek: 23
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 56
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 05-12-15, 12:43   

G1 ROCK napisał/a:
JOHNY, :

(Np.Jak sie popatrzy na e24 to jakoś e30 marnieje w oczach, no chyba że M3)

e36 jest i widać to pomostem pomiędzy starą bryłą 3er a nowszymi.

Szacun za e30 ale uważam, że grube i zadbane e36 będą kosić za parę lat :piwo:


:piwo: e30 jest pewnego rodzaju klasykiem, choć tu przed oczami bardziej mam M3 i całą DTM-ową "otoczkę", niż zwyklaka.

Co do trzy-sześć. Model jest fajną bazą pod różne projekty, niektóre są naprawdę udane i dobrze się prezentują, ale myślę że niedługo ciężko będzie znaleźć w pełni seryjny, dobrze zachowany egzemplarz. Z tego, co zauważyłam w czasie poszukiwań auta, ceny 36 idą ładnie w górę. Za x lat pewnie będzie można mówić o tym samochodzie, że jest kultowy. Dla mnie kultowy będzie, głównie ze względu na sentyment do tego modelu (w końcu to był mój pierwszy [drugi i trzeci też] samochód, na nim uczyłam się i dalej się uczę o co w tym wszystkim chodzi).
Jak cytowany kolega napisał- jest to coś pomiędzy starym wzornictwem, a nowymi modelami. Nowe beemki to nowe beemki, a na widok ładnej i zadbanej 36 ciężko się nie uśmiechnąć :)

A e24... no cóż... :hm:
 
 
lubie_beczki 
hejter



BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Wiek: 29
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 286
Skąd: POznań
Wysłany: 18-12-15, 22:19   

Weźcie koledzy pod uwagę ze np. 7 lat temu e 30 nie bylo tak "starym" autem jak teraz. Na dzien dzisiejszy jest to yungtimer który jest bardzo zadko spotykany na drogach z racji tego iz wiekszosc uzytkowników nie uzywago go jako auta na codzien. Daję jeszcze ok 4 lat i e36 bedzie moze nie youngtimerem ale zadkościa na naszych drogach jak juz nie jest.
Tak samo z 10 lat temu e30 to bylo typowe auto do szmacenia, katowania itp itd. Teraz do katowania prawie zawsze sluzy e36. Za parę lat e46 bedzie typowym autem do szmacenia.

Posiadam e36 juz ok 5 lat, moja dziewczyna kupila pare tyg temu e30 coupe(jej marzenie) i powiem wam szczerze ze coraz bardziej ciągnie mnie do e30 :D
_________________

 
 
 
KajocinA 


BMW: E34 525iAT
Imię: Sebastian
Silnik: m50b25
Nadwozie: Touring
Wiek: 26
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 1534
Skąd: Łomża
Wysłany: 18-12-15, 22:23   

e36 nie bedzie kultem bynajmniej narazie, za duzo tego jezdzi w porownaniu do e30 e32/4 Musi minac sporo lat jesczze mimo ze pierwsze e36 ma juz 26 lat...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13