E36 323i przymiarki do LPG |
Autor |
Wiadomość |
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 17-02-16, 21:09
|
|
|
K3m0T1989, to u Ciebie wypada centralnie, a u mnie
z wspomnianą zaślepką:
i po wyciągnięciu:
Moja butla to gzwm grodków 630x220 (o ile dobrze pamiętam) wg homologacji 52,5l i w niej odpowietrzenie komory nie jest centralnie... Wypada na przeciwko kołnierza na wielozawór. Zastanawiam się tylko czy można uniknąć tej dziury na środku? Niestety nie przyjrzałem się jak to było przed konwersją. W każdym bądź razie na nie jest to 100% szczelne (K3m0T1989 u Ciebie chyba też nie?) a wg. instrukcji montażu powinno być. Raz że do auta chyba dostaje się wilgoć, a dwa zalatuje mi to drutem... Mówię o tych moich dziurach:/ Może się czepiam, ale mam pewien niesmak, wydałem sporo kasy a czuje, że praktycznie każdą rzecz będę musiał dla swojego spokoju poprawić. |
|
|
|
|
K3m0T1989
BMW: e46
Imię: Tomek
Silnik: m57n
Nadwozie: Touring
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 264 Skąd: Wręczyca Wielka
|
Wysłany: 18-02-16, 06:29
|
|
|
Według mnie nie sprawdził jak ma butla to zrobione i wywiercil na srodku ci to a potem zobaczyl ze trzeba trochę przesunąć. Wyciagalem juz butle i mam czysto pod nia mimo że tak jak piszesz otwor jest na wylot. Ale po swojemu też jakoś uszczelnie to w razie czego. Mam taka gesta czarna gabke do rur owijania to akurat sie tam nada jako wypełnienie.
Butle mam bormech chyba, 56l |
_________________ mój były czarnuch
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=51393 |
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 18-02-16, 08:51
|
|
|
Też mam takie podejrzenie, ale z drugiej strony on montuje takie butle w standardzie, więc chyba wie co i jak... W ogóle to miejsce gdzie są otwory jest jakieś elastyczne, więc zastanawiam się jak to było przed przeróbką... Niestety nie mam za bardzo dostępu do kanału, więc ciężko mi dokładnie rozkminić jak to jest od spodu. Muszę mieć tylko pewność czy gazownik to zmaścił czy nie dało się zrobić dużo lepiej że tak powiem w ramach standardowej usługi?
EDIT: Poszperałem w google grafika i wygląda na to, że po wycięciu wspornika zostaje jednak otwór... No coż, jak ja bym montował taką butlę (chociaż wiedząc to wybrałbym inną) pomyśałbym nad jakaś blachą... |
|
|
|
|
K3m0T1989
BMW: e46
Imię: Tomek
Silnik: m57n
Nadwozie: Touring
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 264 Skąd: Wręczyca Wielka
|
Wysłany: 18-02-16, 17:49
|
|
|
podłoga tej wnęki na koło jest miekka, u mnie też można to wzmocnić prosto jeśli bardzo chcesz i dorobić z płaskownika jakiegoś sztywniejszego poprzeczkę, 2 otwory i zepniesz te śruby mocujące butle razem ze sobą od spodu i usztywni się to.
Jak odkręcałem u siebie butle (miałem podejrzenie że wpadł mi tam patent do śrub) to tez na to zwróciłem uwage że miekkie to dno jest.
Masz tam również takie zaślepki gumowe, polecam zajrzeć pod nie czy ruda nie siedzi bo potem sie rozlezie bardziej. Ja u siebie poprawiałem pod zaslepką właśnie. |
_________________ mój były czarnuch
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=51393 |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 19-02-16, 15:18
|
|
|
Za tą kasę założyłbym to lepiej. Montaż zajmuje mi 20h roboczych, czyli w 9 na 10 przypadków 2dni...... u Ciebie kładł 10....
Rozumiem reduktor bo na niego nie ma dobrego miejsca w e36 przy montażu na szybko. Ale Sterownik nie schowany.... węże jakieś kuriozalne, antykorozja na siłę i jeszcze podłogę pociął bo nie było na rynku Bormecha z otworem centralnym który pasuje idealnie
Amatorszczyzna. |
_________________
|
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 19-02-16, 22:09
|
|
|
spinaczo, no cóż, to co się stało to już się nie odstanie... Pewne rzeczy będę powoli sobie poprawiał, niektóre trzeba będzie chyba zaakceptować... Z tym bormachem to mówił, że są bardzo różnie wykonywane i bywają z nimi problemy dlatego ich nie montuje. No, ale tak czy siak są też inne z centralnym otworem, no i ja bym sobie taką zamontował jakbym wiedział tylko skąd miałem wiedzieć? Aha, najlepszy wymiar to będzie 630/225, mój grodków ma 220 i jest trochę luzu. Poza tym ten gazownik wydawał mi się najlepszym wyborem w moim mieście, no ale wnioski każdy niech wyciągnie sam:p
Co masz na myśli z "kuriozalnymi" wężami?
Przy okazji czy ktoś wie czy można wykasować licznik awaryjnych uruchomień i logi o zmianach w zakładce informacje o sterowniku w gas setting? |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 20-02-16, 00:08
|
|
|
Ktoś gdzieś pisał, że osłony pod podszybiem masz podcięte.... tam jest miejsca na 6 takich węży a może i na 8 bez cięcia plastików. Semperit to niestety wąż badziewny, będzie się pocił i zesztywnieje na kamień. Osobiście nie kasowałem nigdy tych danych o których mowa, sterownik raczej nie pozwala na wykasowanie logów o zmianach bo to by się kłóciło z ideą ich istnienia. Pewnie trzeba wgrać firmware od nowa ale nie przez wbudowany w program loader bo ten automatycznie wpisuje nastawy i historię. |
_________________
|
|
|
|
|
|