Jak zwiekszyc moment obr.? |
Autor |
Wiadomość |
CalibraFan
BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1061 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 27-07-09, 00:41
|
|
|
Jak ma zwiększony stopień sprężania (który w Alfach seryjnie jest nie mały) to mu te kute zabawki polecą na glebę przez dziurę w bloku |
_________________
|
|
|
|
|
magnat-at
BMW: e36 320i
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 320 Skąd: polski
|
Wysłany: 28-07-09, 12:03
|
|
|
no powiem ci ze jego autem salony sie interesuja wiec facet ma łeb na karku a uciakał nie bede bo gosciu jak cos zrobi to zrobi porzadnie. czesci zalatwia najlepsze z wyzszej polki, dziennie na po kilka aut do roboty, wiec to chyba o czyms swiadczy, kazdy jest zadowolony z jego usług i kazdy go sobie chwali moze to dziwne bo mechaników jest duzo u mnie ale takiego nie ma. i wcale nie zachwalam go bez powodów. a czy przypadkiem nie jest tak ze troszke zal sciska ze alfa mocniejsza od beeemki:P? i ktos z was mowil ze nie da sie zwiekszyc mocy auto... wiec odpowiedz brzmi TAK mozna ale trzeba to robic z głową. akurat on tą alfe przerabiał w austri jak tam pracował w warsztacie. ciekawostke dodam ze wczesniej mial punciaka ( ) 1,1 wycisnał z niego 100 koni:D jak ktos nie wierzy to zapraszam
ps. jak on sie zajmie silnikiem to na gieldzie nic nie bede szukał. proste:) |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 28-07-09, 15:46
|
|
|
magnat-at napisał/a: | was mowil ze nie da sie zwiekszyc mocy auto... wiec odpowiedz brzmi TAK |
Czy czytasz ze zrozumieniem? owszem można ale jakim kosztem? Nie żal ściska bo znam hondy które mnie objadą z filtrem w wydechu i co z tego? Może i faktycznie zrobił ale władował w silnik jakieś 50 tyś, Same kute tłoki to zabawa w ponad 10k do tego wiele godzin strojenia by wszystko grało jak należy (bo bez tego owszem pojedzie ale ze spalaniem 100/100. Co do ilości aut ile ma dziennie, znam takich co nic nie umieją a dopchać się do nich graniczy z cudem, tak zawaleni .
Co do stożka - sam stożek to gówno da...ogólnie wszystkie modyfikacje dolotu można o kant dupy potłuc jeśli nie uwolni się wydechu (najlepiej barany + przelotówka, zadne tam strumienice i inne wynalazki). Do tego zmiana map paliwa, zimny dolot i już masz ze 15% wiecej kucy a i spalanie nie wzrośnie a może nawet opaść bo odetkało się silnik.
Podsumowujać, mógłbym ze swoich dwóch literków wycisnać i 400 kucy tylko że kosztowało by to naprawde chore pieniadze a po swapie na V8 to samo osiągne za w sumie 14-15 tys (jak sie tanie silnik znajdzie).
Co do mierzenia się....sprawdzałeś w jakim stanie masz swój silnik? Dasz gwarancje, ze jego moc nie spadła o kilka(naście) procent w stosunku do fabryki? Ja po włożeniu 3 tys w silnik mam wrażenie, ze dopiero odzyskałem to co było fabrycznie. By przekroczyć fabryke musze jeszcze z 6 wydać na kompletny remont silnika. Więc zastanów się czy chcesz rzeźbić w tym co masz czy zmienić silnik. Ja pomyślałem i stwierdziłem, że obecnego silnka raczej nie będe rzeźbił, zostatnie to co jest. Naszczęście wydech w połowie moge wykorzystać i po zmianie serca |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
magnat-at
BMW: e36 320i
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 320 Skąd: polski
|
Wysłany: 28-07-09, 16:21
|
|
|
no wiadomo ze chyba zadna bemka nie bedzie miala fabrycznej mocy, mocy brakuje.
jest roznica miedzy mechanikiem a pseudo mechanikiemP |
|
|
|
|
CalibraFan
BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1061 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 29-07-09, 12:59
|
|
|
magnat-at napisał/a: | no wiadomo ze chyba zadna bemka nie bedzie miala fabrycznej mocy, mocy brakuje. |
BMW ma dużo silników które mają tyle co podaje fabryka ,a nawet i więcej.
Tylko sęk w tym że duzo silników potraciło parametry z racji złego użytkowania |
_________________
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 29-07-09, 23:02
|
|
|
CalibraFan napisał/a: |
BMW ma dużo silników które mają tyle co podaje fabryka ,a nawet i więcej.
Tylko sęk w tym że duzo silników potraciło parametry z racji złego użytkowania |
Święta prawda.
Znam przypadki z hamowni, ż wozy 10-15 letnie miały fabryczną moc, a są marki na rynku, które wypuszczają z fabryki samochody z mocno zawyżonymi parametrami w stosunku do realnej mocy |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 30-07-09, 16:57
|
|
|
Annoth napisał/a: | Nie strzeli jak ma kute tłoki i korbowody a to wydatki rzędu kilkunastu tys zł. |
Kute elelemnty to nie wszytsko, tez moga wystzrelic przy wcale nie wysokim doladowaniu |
_________________ rev |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 30-07-09, 17:24
|
|
|
MAsz racje. Jak słaby blok to i kute elementy nie pomogą. Mój błąd |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
CalibraFan
BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy Wiek: 34 Dołączył: 27 Kwi 2009 Posty: 1061 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 30-07-09, 20:05
|
|
|
Nie do końca o to się rozbiega. Nawet naj mocniejszy silnik i zrobiony na mega bogato nie pomoże jak ktoś spartoli robotę przy strojeniu |
_________________
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 31-07-09, 18:08
|
|
|
CalibraFan napisał/a: | Nie do końca o to się rozbiega. Nawet naj mocniejszy silnik i zrobiony na mega bogato nie pomoże jak ktoś spartoli robotę przy strojeniu |
Dokaldnie o to mi chodzilo.
Znam kilka silnikow, ktore na seryjnych gratah i wcale nie niski mdoladowaniu maja sie dobrze.
A znam przyapdki zakutych islnikow, jzu przy peirwszych testach ktore wystzrelily |
_________________ rev |
|
|
|
|
no_limit
AdrenalineUser
BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy Wiek: 40 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 3093 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-07-09, 22:52
|
|
|
Panowie nie odbiegajcie za bardzo od tematu...
magnat-at, jak będziesz dokonywał przeróbek to nie zapomnij podzielić się z nami wykonanymi modyfikacjami, efektemi i oczywiście kosztami...
No i dobrze by było żebyś poparł to jakimiś wykresami... |
_________________ We do what we want and we do it with pride |
|
|
|
|
magnat-at
BMW: e36 320i
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 320 Skąd: polski
|
Wysłany: 02-08-09, 21:00
|
|
|
no oczywiscie pojade na hamownie przed i po:)
ale to powolutku narazie zrobie odpryski na masce, i felge chce wymienic jak ktos jest chetny to pw prosze.
aha i przy okazji chciałem zrobic polerke rantu wykonuje ktos na forum moze takie usługi? okolice krakowa, kielc, busko-zdrój? |
|
|
|
|
krznik
Nowy User - Witamy ;)
BMW: 318d
Imię: Krzysztof
Silnik: n47
Dołączył: 01 Sie 2014 Posty: 2 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 01-08-14, 18:44
|
|
|
Witam a mam takie pytanie jak można zwiększyć moment obrotowy w dieslu bmw e46 318d sa jakieś programy z instrukcja |
|
|
|
|
ryszard86
BMW: E60 M5 LCI, E61 520D LCI
Imię: Ryszard
Silnik: s85, n47
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Lip 2014 Posty: 80 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-08-14, 19:08
|
|
|
Poszukaj a znajdziesz
Wystarczy zrobić remap |
|
|
|
|
krznik
Nowy User - Witamy ;)
BMW: 318d
Imię: Krzysztof
Silnik: n47
Dołączył: 01 Sie 2014 Posty: 2 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 02-08-14, 15:09
|
|
|
a czy np tymi programem zmienię to :ecm2001: albo :kwp2000: :ecm titanium: ? |
|
|
|
|
|