Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zwiekszyc moment obr.?
Autor Wiadomość
CalibraFan 



BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1061
Skąd: B-stok
Wysłany: 27-07-09, 00:41   

Jak ma zwiększony stopień sprężania (który w Alfach seryjnie jest nie mały) to mu te kute zabawki polecą na glebę przez dziurę w bloku :P
_________________
 
 
 
magnat-at 



BMW: e36 320i
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 320
Skąd: polski
Wysłany: 28-07-09, 12:03   

no powiem ci ze jego autem salony sie interesuja wiec facet ma łeb na karku a uciakał nie bede bo gosciu jak cos zrobi to zrobi porzadnie. czesci zalatwia najlepsze z wyzszej polki, dziennie na po kilka aut do roboty, wiec to chyba o czyms swiadczy, kazdy jest zadowolony z jego usług i kazdy go sobie chwali moze to dziwne bo mechaników jest duzo u mnie ale takiego nie ma. i wcale nie zachwalam go bez powodów. a czy przypadkiem nie jest tak ze troszke zal sciska ze alfa mocniejsza od beeemki:P? i ktos z was mowil ze nie da sie zwiekszyc mocy auto... wiec odpowiedz brzmi TAK mozna ale trzeba to robic z głową. akurat on tą alfe przerabiał w austri jak tam pracował w warsztacie. ciekawostke dodam ze wczesniej mial punciaka ( :wstyd: ) 1,1 wycisnał z niego 100 koni:D jak ktos nie wierzy to zapraszam

ps. jak on sie zajmie silnikiem to na gieldzie nic nie bede szukał. proste:)
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 28-07-09, 15:46   

magnat-at napisał/a:
was mowil ze nie da sie zwiekszyc mocy auto... wiec odpowiedz brzmi TAK


Czy czytasz ze zrozumieniem? owszem można ale jakim kosztem? Nie żal ściska bo znam hondy które mnie objadą z filtrem w wydechu i co z tego? Może i faktycznie zrobił ale władował w silnik jakieś 50 tyś, Same kute tłoki to zabawa w ponad 10k do tego wiele godzin strojenia by wszystko grało jak należy (bo bez tego owszem pojedzie ale ze spalaniem 100/100. Co do ilości aut ile ma dziennie, znam takich co nic nie umieją a dopchać się do nich graniczy z cudem, tak zawaleni :lol: .

Co do stożka - sam stożek to gówno da...ogólnie wszystkie modyfikacje dolotu można o kant dupy potłuc jeśli nie uwolni się wydechu (najlepiej barany + przelotówka, zadne tam strumienice i inne wynalazki). Do tego zmiana map paliwa, zimny dolot i już masz ze 15% wiecej kucy a i spalanie nie wzrośnie a może nawet opaść bo odetkało się silnik.

Podsumowujać, mógłbym ze swoich dwóch literków wycisnać i 400 kucy tylko że kosztowało by to naprawde chore pieniadze a po swapie na V8 to samo osiągne za w sumie 14-15 tys (jak sie tanie silnik znajdzie).

Co do mierzenia się....sprawdzałeś w jakim stanie masz swój silnik? Dasz gwarancje, ze jego moc nie spadła o kilka(naście) procent w stosunku do fabryki? Ja po włożeniu 3 tys w silnik mam wrażenie, ze dopiero odzyskałem to co było fabrycznie. By przekroczyć fabryke musze jeszcze z 6 wydać na kompletny remont silnika. Więc zastanów się czy chcesz rzeźbić w tym co masz czy zmienić silnik. Ja pomyślałem i stwierdziłem, że obecnego silnka raczej nie będe rzeźbił, zostatnie to co jest. Naszczęście wydech w połowie moge wykorzystać i po zmianie serca
_________________
E30 forever
 
 
magnat-at 



BMW: e36 320i
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 320
Skąd: polski
Wysłany: 28-07-09, 16:21   

no wiadomo ze chyba zadna bemka nie bedzie miala fabrycznej mocy, mocy brakuje.
jest roznica miedzy mechanikiem a pseudo mechanikiemP
 
 
CalibraFan 



BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1061
Skąd: B-stok
Wysłany: 29-07-09, 12:59   

magnat-at napisał/a:
no wiadomo ze chyba zadna bemka nie bedzie miala fabrycznej mocy, mocy brakuje.


BMW ma dużo silników które mają tyle co podaje fabryka ,a nawet i więcej.

Tylko sęk w tym że duzo silników potraciło parametry z racji złego użytkowania
_________________
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 29-07-09, 23:02   

CalibraFan napisał/a:

BMW ma dużo silników które mają tyle co podaje fabryka ,a nawet i więcej.
Tylko sęk w tym że duzo silników potraciło parametry z racji złego użytkowania


Święta prawda.
Znam przypadki z hamowni, ż wozy 10-15 letnie miały fabryczną moc, a są marki na rynku, które wypuszczają z fabryki samochody z mocno zawyżonymi parametrami w stosunku do realnej mocy
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 30-07-09, 16:57   

Annoth napisał/a:
Nie strzeli jak ma kute tłoki i korbowody a to wydatki rzędu kilkunastu tys zł.


Kute elelemnty to nie wszytsko, tez moga wystzrelic przy wcale nie wysokim doladowaniu
_________________
rev
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 30-07-09, 17:24   

MAsz racje. Jak słaby blok to i kute elementy nie pomogą. Mój błąd
_________________
E30 forever
 
 
CalibraFan 



BMW: E30 325i
Imię: Grześ
Silnik: mityczny
Pomógł: 30 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 1061
Skąd: B-stok
Wysłany: 30-07-09, 20:05   

Nie do końca o to się rozbiega. Nawet naj mocniejszy silnik i zrobiony na mega bogato nie pomoże jak ktoś spartoli robotę przy strojeniu
_________________
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 31-07-09, 18:08   

CalibraFan napisał/a:
Nie do końca o to się rozbiega. Nawet naj mocniejszy silnik i zrobiony na mega bogato nie pomoże jak ktoś spartoli robotę przy strojeniu


Dokaldnie o to mi chodzilo.

Znam kilka silnikow, ktore na seryjnych gratah i wcale nie niski mdoladowaniu maja sie dobrze.

A znam przyapdki zakutych islnikow, jzu przy peirwszych testach ktore wystzrelily ;)
_________________
rev
 
 
 
no_limit 
AdrenalineUser



BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 3093
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31-07-09, 22:52   

Panowie nie odbiegajcie za bardzo od tematu...

magnat-at, jak będziesz dokonywał przeróbek to nie zapomnij podzielić się z nami wykonanymi modyfikacjami, efektemi i oczywiście kosztami...
No i dobrze by było żebyś poparł to jakimiś wykresami...
_________________
We do what we want and we do it with pride
 
 
magnat-at 



BMW: e36 320i
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 320
Skąd: polski
Wysłany: 02-08-09, 21:00   

no oczywiscie pojade na hamownie przed i po:)
ale to powolutku narazie zrobie odpryski na masce, i felge chce wymienic jak ktos jest chetny to pw prosze.

aha i przy okazji chciałem zrobic polerke rantu wykonuje ktos na forum moze takie usługi? okolice krakowa, kielc, busko-zdrój?
 
 
krznik 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: 318d
Imię: Krzysztof
Silnik: n47
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 2
Skąd: Pabianice
Wysłany: 01-08-14, 18:44   

Witam a mam takie pytanie jak można zwiększyć moment obrotowy w dieslu bmw e46 318d sa jakieś programy z instrukcja ??
 
 
ryszard86 



BMW: E60 M5 LCI, E61 520D LCI
Imię: Ryszard
Silnik: s85, n47
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Lip 2014
Posty: 80
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-08-14, 19:08   

Poszukaj a znajdziesz ;)

Wystarczy zrobić remap
 
 
krznik 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: 318d
Imię: Krzysztof
Silnik: n47
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 2
Skąd: Pabianice
Wysłany: 02-08-14, 15:09   

a czy np tymi programem zmienię to :ecm2001: albo :kwp2000: :ecm titanium: ? :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15