BMW: brak
Imię: brak
Silnik: brak
Wiek: 32 Dołączył: 29 Lis 2015 Posty: 27 Skąd: Opole
Wysłany: 01-12-15, 10:33 Ruda Ruda
Jako, że to dział na każdy temat, to pytanie wałkowane milion razy.
Przymierzam się do zakupu czegoś do 20tyś, w grę wchodzi e46 ew mietek w203, niestety oba modele, w które celuję gniją.
Jako, że do BMW jestem bardziej przekonany, to proste pytanie, czy to jest reguła, że polift będzie mniej rdzewiał? kiedyś myślałem, ze tak, ale jak teraz pytam ludzi, patrzę po aukcjach to wygląda mi to na losowe, przedlifty fajne, polift zarudzony. Wiadomo, że jak auto było bite i kiepsko zrobione to ruda może wyjść, ale kwestia, jesli auto było szanowane, garażowane i ruda wychodzi, to jest smutek.
Pytam o przedlifty bo za 20tyś miałbym fajnego wychuchanego, a za 20tyś polifty to co najwyżej środek albo i niżej, półki cenowej.
Nie ma na to reguly, jak ma cos zardzewiec to zardzewieje... Mam polifta jakies 4 lata, nic nie robilem nigdzie nie bylo rdzy, woda wymyla od srodka rant w lewym przednim nadkolu u wyszla ruda pod lakierem, konkretnie male pecherzyki... Co mozna Ci doradzic, kupisz auto po 2000roku to musisz sie liczyc, ze predzej czy pozniej gdzies tam wyjdzie, tak to z nią jest
BMW: E46
Silnik: M54b22
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 28 Sie 2015 Posty: 522 Skąd: Podlaskie
Wysłany: 02-12-15, 08:00
Duża część tych niby bez rdzy ma już ją usuniętą bądź zakrytą.
Robiłem ostatnio błotnik z polifta 2002r bo wyszły burchelki, jak sie okazało był juz wcześniej robiony.
Znam nie jedno e46 z 98/99 i nie maja rdzy a znam takie które były zgnite mega.
Zobacz w galerii moja z 2000r ile rdzy na niej znalazłem pomimo tego że było widać tylko w jednym miejscu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach