BMW: e46 325ti/e39 m5
Silnik: s62b50
Nadwozie: Sedan Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Sty 2014 Posty: 429 Skąd: Kraków
Wysłany: 28-12-15, 02:19
majkiZjamajki, Uściślając- miałem na myśli przód z e36, bo jako były właściciel compacta 323ti wiem, że tył pasuje..
A przód z e36? Pasuje/ nie pasuje/pasuje tylko przy konwersji na 5 śrub? (niepotrzebne skreślić )
Z tego co widziałem, to wybór gwintów do e30 jest taki sobie, ani hsd, ani bilstein, kw niby jest, ale w wyszukiwarce na ich stronie nie ma, więc zostaje tylko isc, bc racing i reszta pokroju lowtec, ap (apx nie ma) i niżej, a z niemieckich to tylko h&r? Jeśli miałbym się pchać w kolejny projekt to chciałbym, żeby mimo m62 z przodu nie latało to po winklach gorzej niż e36 na b14... O ile to możliwe... Tu będę wdzięczny za opinie Krz, ZMIJA PŁOCK, bo Wy macie/mieliście e30 i e36 i możecie co nie co powiedzieć o prowadzeniu e30 vs e36...
BMW: e36
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Cabrio Pomógł: 22 razy Wiek: 41 Dołączył: 06 Sty 2011 Posty: 2672 Skąd: Prenzlau DE
Wysłany: 28-12-15, 09:08
aby założyć 5x120 do e30 będziesz potrzebował, albo doginanych wahaczy i tuleje acentryczną, albo wahacze z M3 3,2 (tak z 3,2 w 3,0 są identyczne jak w serii więc nie pasują), tuleja acentryczna i przeróbka mocowania tej tulei polegająca na rozwierceniu(frezowaniu) otworów montażowych do karoserii. jest to wszystko potrzebne aby ustawić koło centralnie w nadkolu, inaczej koło jest cofnięte do tyłu i haczy o budę przy skręcaniu.
jesli nie chcesz miec konwesrsji na 5x120 to mozesz dac do zrobienia custom'owy gwint zrobiony typowo pod siebie i nie wychodzi to drogo, no chyba ze nie beirzesz tego pod uwage(ja takiego mialem jakis czas w e30 i bylo dobrze)
po konwersji na 5x120 automatycznie poszerza ci sie rozstaw kół, co wiarze sie tez ze nie kazda felg ci przypasuje i bedzie trzeba celowac w dobre ET.
Jak kupisz trumne to juz na tyle bedziesz mial tarcze(wiec tez lepsza opcja niz bebny kore bedzies zmusial zmieniac)
BMW: E36
Silnik: R6
Nadwozie: Coupe Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 920 Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-15, 15:08
krisu_k13tl napisał/a:
Jeśli miałbym się pchać w kolejny projekt to chciałbym, żeby mimo m62 z przodu nie latało to po winklach gorzej niż e36 na b14... O ile to możliwe... Tu będę wdzięczny za opinie Krz, ZMIJA PŁOCK, bo Wy macie/mieliście e30 i e36 i możecie co nie co powiedzieć o prowadzeniu e30 vs e36...
No niestety w przypadku E30 z V8 pod maską możesz zapomnieć o dobrym prowadzeniu w winklach. To jest idealna maszyna do killowania 100-200, szurania bokami, palenia kapcia i rysowania wzorków na asfalcie ale do szybkiej jazdy po serpentynach się nie nada Pod tym względem będzie sporo gorzej niż E36 z R6.
Krz, dlaczego uwazasz ze sie bedzie zle prowadzic? chyba nie mowisz o wadze ktora jest okolo 20kg wieksza od m30,m50,m54 itp.
po za tym silnik krotki
tak samo wszyscy zawsze gadali, pisali ze m30 w e30(ale to byli teoretycy z internetow) sie nie prowadzi itp a przy dobrym zawiasie wszytsko lata jak trzeba idzie polatac po zakretach jak sie ma dobre opony i geometrie, wiaodmo baletnica to nie bedzie ale jest wystarczajaco.
mialem 3 e30(e36 tez) i kilkoma jezdzilem z m40/m20/m50/m52/m30/m60 mam jakies porownanie
BMW: e46 325ti/e39 m5
Silnik: s62b50
Nadwozie: Sedan Pomógł: 10 razy Dołączył: 08 Sty 2014 Posty: 429 Skąd: Kraków
Wysłany: 28-12-15, 17:35
Trochę popłynęliśmy z off topem... Dobrze, że znam moderatora co ma e30
Ale wracając do tematu to też mam wrażenie, że fałka nie taka straszna pod względem prowadzenia... Porównywalna do r6, z którymi latają e30stki po winklach... Dobry gwint+opona i powinno to jakoś sobie radzić... Wiadomo, że do is'a zwrotnością jej będzie daleko...
A co do killowania 100-200 to ten filmik mnie mocno zdziwił... Takie v8 nie jedzie, ono na***dala prze okrutnie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach