Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
E36 318is m42 sekwencja
Autor Wiadomość
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-01-16, 01:18   E36 318is m42 sekwencja

Cześć,

Czy znajdzie się na forum ktoś posiadający 318is M42 z sekwencją, chętny wrzucić foto spod maski? Głównie interesuje mnie foto kolektora ssącego.

Do czego mi to potrzebne? Otóż. W moim kolektorze ssącym są jakieś dziwne, nieoryginalne wkrętki, jednak nie do wtrysków, a do podciśnień. Zastanawiam się czy jest to w ogóle potrzebne + prawidłowo podłączone po swapie. Wziąłem się za porządkowanie pod maską tego co zostawił po sobie mechanior.

1 wkrętka jest z przodu kolektora oraz dwie zupełnie pod spodem (trzeba zdjąć górną część kolektora żeby przekonać się w ogóle o ich istnieniu). Jest tam jeszcze jakiś dodatkowy zawór podciśnieniowy (chyba).

Jutro zrobię za dnia i wrzucę fotkę od siebie.
_________________
E36 316i z silnikiem 1.8is M42.

Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 15-01-16, 11:33   

Lepiej Ty pokaż swoje i każdy oceni. :D
Bo jak ktoś Ci da zdjęcie dobrej sekwencji to i tak nic nie zobaczysz w końcu. :P
_________________

 
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-01-16, 13:56   

Powinieneś od razu zacząć od wrzucenia zdjęć bo tak to można tylko polemizować :]
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 15-01-16, 14:21   

Będziesz u mnie na serwisie to Ci ogarnę jak sam nie dojdziesz ;)
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-01-16, 18:55   

No i znowu dzisiaj zapomniałem zrobić zdjęcia przy świetle dziennym :)

Hehehe. Ok Konrad, zobaczymy czy uda mi się coś z tym zrobić przez ten miesiąc, który pozostał.
_________________
E36 316i z silnikiem 1.8is M42.

Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-01-16, 16:01   

Temat się trochę wyjaśnił. Ten dodatkowy zawór co mam pod maską, po spisaniu z niego numerów i wrzuceniu w google, wychodzi że jest to "Kaltlaufregler". Czyli jakiś regulator zimnego rozruchu, który powoduje że zimny silnik jest bardziej "eko".

Muszę obczaić jak to wywalić. Jest podłączony trójnikiem do kolektora ssącego w miejscu gdzie wchodzi wężyk od regulatora paliwa..

Natomiast nie wiem czy to tłumaczy dwie wkrętki od dołu kolektora.
_________________
E36 316i z silnikiem 1.8is M42.

Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-01-16, 21:56   

Fotki:


Zobacz całą galerię | Aukcjoner.pl - darmowe galerie na Allegro
_________________
E36 316i z silnikiem 1.8is M42.

Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 19-01-16, 09:43   

To jest ten wąż który idzie od tego trójnika do filtra oparów paliwa? Nie mam już isa i nie pamiętam jak to było. Ale jeśli tak to ja bym ten dodatkowy zawór wywalił. Tak dla pewności, że nie jest popsuty. :P
_________________

 
 
 
potejtos 


BMW: E36 sedan
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 430
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-01-16, 11:00   

Tak. Właśnie ten. Idzie do trojnika i do zaworu. Planuję ten zawór stamtąd wywalic tylko muszę wężyk dokupić.

Natomiast zastanawia mnie czy te dodatkowe wkretki od dołu kolektora są związane z tym zwrotem. Z tego co widziałem na niemieckich forach często do zaworu podłączone są jeszcze inne przewody, a do mojego tylko jeden.
_________________
E36 316i z silnikiem 1.8is M42.

Byłe:
E30 coupe M42
E30 coupe M40 1.8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15