Rdza, progi, tylne nadkola e36 sedan |
Autor |
Wiadomość |
kammmil
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 717 Skąd: wwa
|
Wysłany: 15-03-16, 22:52
|
|
|
moon9409, a ja uwazam ze podanie tu twojego przykladu jest idealne.. |
|
|
|
|
moon9409
BMW: e36 323i
Silnik: M52b25
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 14 Wrz 2015 Posty: 250 Skąd: Ostrołęka/Białystok
|
Wysłany: 16-03-16, 20:29
|
|
|
kammmil napisał/a: | moon9409, a ja uwazam ze podanie tu twojego przykladu jest idealne.. |
Może i tak ale bez naśmiewania się z sytuacji bo wydałem kupe kasy i dla mnie to zabawne nie jest. |
_________________
|
|
|
|
|
kammmil
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 717 Skąd: wwa
|
Wysłany: 16-03-16, 21:46
|
|
|
moon9409, chłopaki radzili Ci itd, a Ty swoje więc trzeba było płacić koniec OT |
|
|
|
|
Burza954
BMW: E36
Imię: Sebastian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 209 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 19-03-16, 20:03
|
|
|
Jeszcze jedno pytanie. Czy mimo świeżo po zakonserwowaniu i zrobieniu progów, to zanim wsadzę te podpory(gumy) pod lewarek to dawać tam jakiś fluid ochronny? Jeśli tak to jaki i ile?
I jak coś co jaki czas dawać tam fluidy ochronne? |
|
|
|
|
Dav
Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy Wiek: 32 Dołączył: 16 Lut 2011 Posty: 2555 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 19-03-16, 21:48
|
|
|
Ten fluid dajesz z wyczuciem ewentualnie nadmiar wycieknie otworami technologicznymi (o ile będą takie w danym miejscu aplikacji). Co jaki czas to trudno powiedzieć ale przy każdej konserwacji podwozia możesz to robić. Jedni to robią co 2-3 lata inni dopiero jak zaczyna coś wyłazić po zimie. Jak masz czas to sobie zerknij na tą dyskusje http://www.lakiernik.info...6e1da81233e9569 |
_________________
|
|
|
|
|
JOHNY
BMW: 3x E36
Imię: Krzysiek
Silnik: M 43 52 50
Pomógł: 29 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Maj 2011 Posty: 1253 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 19-03-16, 22:27
|
|
|
Burza954, niech Ci zrobią te progi do środka coś do profili zamkniętych i ciesz się autem, |
_________________ Hantle, suple, wołowina;
Moc, energia, A witamina |
|
|
|
|
Burza954
BMW: E36
Imię: Sebastian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 209 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 20-03-16, 06:53
|
|
|
Dzięki za informacje. Dziś daje auto do blacharza-lakiernika.
Reperaturki z krokelholma (nie wiem jak dokładnie się to pisze) zakupione. Zobaczymy co z tego wyjdzie. |
|
|
|
|
Burza954
BMW: E36
Imię: Sebastian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 209 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 27-03-16, 14:45
|
|
|
Mam pytanko. Dawać plastikowe tylne nadkola? Czy to olać, a lepiej częściej czyścić je? |
|
|
|
|
Chmielu
BMW: E36
Silnik: M52B25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy Wiek: 30 Dołączył: 14 Wrz 2014 Posty: 182 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 27-03-16, 18:55
|
|
|
Dawać, one chronią nie tylko przed brudem, ale też od uderzeń kamieni. |
|
|
|
|
Burza954
BMW: E36
Imię: Sebastian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 209 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 28-03-16, 06:08
|
|
|
A jak je najlepiej zamontować? |
|
|
|
|
Raw
BMW: E46
Silnik: M54b22
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Dołączył: 28 Sie 2015 Posty: 522 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 28-03-16, 19:36
|
|
|
Najlepiej tak jak w fabryce |
_________________ Moje BMW E46
|
|
|
|
|
Burza954
BMW: E36
Imię: Sebastian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 209 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 28-03-16, 20:13
|
|
|
Raw, domyślam się. Tylko jak tylne nadkola były montowane, bo nie znalazłem nigdzie tego. I jakieś konkretne firmy co do nadkoli są czy wszystko jedno? |
|
|
|
|
kammmil
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 717 Skąd: wwa
|
Wysłany: 28-03-16, 20:22
|
|
|
Burza954, nadkola najlepiej ori nawet uzywane, a montujesz je na fabrycznych szpilkach ktore masz wspawane w nadkolu , skrecasz na plastikowe nakretki np na taka http://allegro.pl/nakretk...6073241820.html |
|
|
|
|
OBOLUK
don_dolarson
BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 124 Skąd: Machu Picchu
|
Wysłany: 16-03-18, 12:50
|
|
|
Pozwolę sobie odświeżyć temat. Pytanko dotyczy nadkoli a widzę, że o nich mowa ostatnio tu była. Miałem wymieniane progi w swojej E36 Coupe i zauważyłem, że z tyłu są różne nadkola. Po prawej stronie jest od dołu zderzaka tylnego i zakrywa wnękę/lukę między zderzakiem a końcem tylno-wewnętrznej części błotnika i nadkole idzie okręgiem mniej więcej do amortyzatora i tam się kończy zaś po lewej jest małe to nadkole... kawałek plastiku, który zakrywa jedynie tą "lukę" . Czy to tak ma być? |
|
|
|
|
Burza954
BMW: E36
Imię: Sebastian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Paź 2015 Posty: 209 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 18-03-18, 10:14
|
|
|
OBOLUK, też się nad tym zastanawiałem. Ale tak ma być. |
|
|
|
|
|