Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
M52b25 Ciężko pali na ciepłym
Autor Wiadomość
Blitz 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 417
Skąd: Opole
Wysłany: 14-03-16, 23:20   

I reasumując :
Czujnik wału - ciężko pali na zimnym i ciepłym, przerywa, faluje
Czujnik wałka - ciężko pali na ciepłym, gaśnie?
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 15-03-16, 07:33   

Blitz napisał/a:
To jeszcze zostaje pytanie, jaki czujnik wałka ? Tylko i wyłącznie Siemens VDO, czy coś z zamienników typu Meyle itd ? Czytałem, że zamienniki lubią nie współgrać i warto zainwestować w Siemensa.


tylko i wyłącznie ori vdo siemens zadnych zamienników oraz tylko i wyłącznie nowy
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
Blitz 


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 417
Skąd: Opole
Wysłany: 15-03-16, 14:39   

Byłem na kompie. Wyszły dwa błędy :

1. Kurbelwellen gebersignal - czyli czujnik WAŁU ?

2. Sondy Lambda - może to mieć powiązanie z czujnikiem wału ?

I teraz mam dylemat. Wałek czy wał ? Objawy podobne do wałka a komputer że wał.
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 15-03-16, 15:54   

Czujnik wału. Wymienisz i będzie ok. Sondy nie mają na niego żadnego wpływu.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
sztabik1 
Nowy User - Witamy ;)

Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 4
Skąd: Myślenice
  Wysłany: 08-07-20, 19:05   

Wiem, że dawno nikt nie pisał w tym temacie ale może komuś się przyda to co napiszę.

Od ponad pół roku walczyłem z problemem ciężkim paleniem na ciepłym silniku w M52B25. Na zimnym np. po nocy palił od strzała.
Podmieniałem czujnik wału i wałka. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłem pompę paliwa, cewki itd.
Oddałem nawet autko do ASO, żeby sprawdzili stan techniczny silnika i co mu dolega. Wszyscy rozkładali ręce. Dzisiaj oddałem samochód do gazownika na wymianę filtrów i regulację. Okazało się przy okazji, że reduktor jak się zagrzeje to przepuszcza gaz rurką podciśnienia do kolektora ssącego. Po wymianie gerulatora (podobno był nienaprawialny) pali od strzała czy to na zimnym czy na ciepłym.
Sama diagnostyka przepuszczającego reduktora jest bardzo prosta - gazownik odpiął wężyk podciśnienia od kolektora i popsikał tą pianką do sprawdzania szczelności. Od razu było widać jak lecą bąbelki. Przypuszczam, że zanurzenie końca wężyka w szklance wody da taki sam efekt.
Po wymianie reduktora i regulacji auto chodzi jakby z 20 KM przybyło :)
 
 
sztabik1 
Nowy User - Witamy ;)

Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 4
Skąd: Myślenice
Wysłany: 24-04-22, 18:12   

Problem usunięty już dawno temu. Opisałem to w poście powyżej. Do tej pory nie pojawił się żaden problem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 14