Zamknięty przez: ikarus 23-05-13, 23:09 |
Tłumiczne stukanie przy zmianie biegów |
Autor |
Wiadomość |
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 11-02-11, 17:07
|
|
|
zmiana mostu na taki który bedzie miał mniejszy luz, to taka przypadłosc e46 |
_________________
|
|
|
|
|
JimmyBoy
BMW: E46
Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 469 Skąd: WWW
|
Wysłany: 11-02-11, 18:30
|
|
|
dsk napisał/a: | tylko, że u mnie właśnie te koła się ruszaja w trakcie wrzucania biegu i mysle, że jak z tym się uporam to stuki znikną, czasem tak budą szarpie przy ruszaniu, wiec ewidentnie dzieje się coś niedobrego między skrzynią a silnikiem, najbardziej boję sie że to dwumas więc póki nie odłoże trochę "zbędnej" gotówki prędzej skrzyni nie będe ściągał |
zgłoś się do mnie mam swoją starą dwumase dobrą oczywiście
///ESIU napisał/a: | zmiana mostu na taki który bedzie miał mniejszy luz, to taka przypadłosc e46 |
chyba trzeba się przerzucić na automat może nie będzie stukać hehe |
|
|
|
|
dsk
Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 31
|
Wysłany: 11-02-11, 20:27
|
|
|
JimmyBoy napisał/a: | [
zgłoś się do mnie mam swoją starą dwumase dobrą oczywiście |
spoko jesli rzeczywiscie w tym leży przyczyna
Ja mysle, że każdy most z biegiem czasu dostanie luzów,to są tryby które pracują w przód i w tył i to jest normalka, że się wyrobią - po to są te wszystkie poduszki, podpory żeby to amortyzowało. W aucie z przebiegiem rzędu 200k ma prawo coś stukać nie dziwie się, ale chciałbym to naprawić i jeśli nawet sporo kapuchy w to włoże a wytrzyma mi to kolejne 200k to nadal będę szcześliwym posiadaczem BMW. |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 11-02-11, 20:35
|
|
|
jedz do mechanika i Ci problem namierzy bo od takiego gdybania się nie naprawi |
_________________
|
|
|
|
|
dsk
Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 31
|
Wysłany: 11-02-11, 20:54
|
|
|
Byłem już u paru lokalnych "mechaników" jeden mówi, że tarcza może być krzywa i czasem chwyci za szybko sprzęgło, drugi mówi że mam się nie przejmować i dalej jeździć. Wybieram się niedługo do gościa, który żekomo w ASO robił zobaczymy co ten powie |
|
|
|
|
JimmyBoy
BMW: E46
Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 469 Skąd: WWW
|
Wysłany: 12-02-11, 15:10
|
|
|
///ESIU napisał/a: | jedz do mechanika i Ci problem namierzy bo od takiego gdybania się nie naprawi |
oby hehe
dsk ale jak że w ASO to niby lepszy mechanik niż taki co w ASO nie robił?? czy mówisz że pracował w ASO BMW? i zna się bardziej na marce? |
|
|
|
|
dsk
Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 31
|
Wysłany: 12-02-11, 20:09
|
|
|
Tak chodziło mi o ASO BMW, a niestety w mojej mieścinie nie ma żadnego mechanika któremu możnaby powierzyć auto - jak wypytywałem w sprawie ustawiania vanosa to większość nawet niewiedziała co to jest, a jak się zdażył jeden który wiedział co to jest to powiedział żebym tak jeździł. Więc trzeba zapłacic trochę więcej i wybrać się gdzieś dalej, wtedy będę miał chociaż jakotaką pewność, że będzie zrobione. |
|
|
|
|
JimmyBoy
BMW: E46
Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Kwi 2009 Posty: 469 Skąd: WWW
|
Wysłany: 13-02-11, 13:44
|
|
|
dsk napisał/a: | Tak chodziło mi o ASO BMW, a niestety w mojej mieścinie nie ma żadnego mechanika któremu możnaby powierzyć auto - jak wypytywałem w sprawie ustawiania vanosa to większość nawet niewiedziała co to jest, a jak się zdażył jeden który wiedział co to jest to powiedział żebym tak jeździł. Więc trzeba zapłacic trochę więcej i wybrać się gdzieś dalej, wtedy będę miał chociaż jakotaką pewność, że będzie zrobione. |
daj znać jak coś będziesz wiedział pomoże to innym |
|
|
|
|
dsk
Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 31
|
Wysłany: 15-02-11, 20:04
|
|
|
Napewno dam, samemu mnie to ciekawi i zrobię to prędzej czy później, kwestia czasu no i kasy jęsli miałby być to dwuamas, bo resztę to się da przeboleć. |
|
|
|
|
Fest
Nowy User - Witamy ;)
Nadwozie: Sedan
Wiek: 55 Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 1 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 18-02-11, 18:06
|
|
|
Witam Wszystkich.
Właśnie przerabiam problem metalicznych stuków z tyłu auta przy zmianie biegów.
Po wymianie zużytej tulei tylnej trzymającej dyferencjał (diagnoza jednego z mechaników), stuki były nadal. Powodem było za dalekie wciśnięcie jej w stronę dyfra. Przy większych obiążeniach dyfer 'walił' w metalową część tulei (za mała odległość między nimi). Po przesunięciu tulei w stronę lewego koła (patrząc od tyłu auta) i dodaniu jakichś podkładek (nie wiem, co tam dokładnie poszło, nie jestem mechanikiem) - żeby tuleja się za szybko nie cofnęła, głośne stuki ustały. Ponadto zauważyłem, że tył szybciej i lepiej reaguje na dodanie gazu. Fakt faktem, nadal są jakieś stuki, ale o wiele cichsze i pojawiające się przy dużo większych obiążeniach. Osobiście stawiam na prawą przednią tuleję trzymającą dyfer, gdyż po podważaniu łyżką dyfra za lewą i prawą przednią tuleję, ta prawa wydaje się być dużo bardziej miękka. Przy takim podważaniu (za tą prawą) wcześniej wyszły te głośne stuki.
Nie wiem, czy to pomoże na Wasze problemy, ale szkoda, że ja nie znalazłem takiego posta jakieś 12 miesięcy i z 6-ściu mechaników temu . |
|
|
|
|
fr86
Nowy User - Witamy ;)
BMW: BMW E46 328xi
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 3 Skąd: Wawa
|
|
|
|
|
kucharz
lokalny ekscentryk
Imię: Konrad
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 2439 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 04-04-11, 23:19
|
|
|
1x 33316770783
1x 33316770784
2x 33316770781
2x 33176770788
1x 33176751808 |
|
|
|
|
fr86
Nowy User - Witamy ;)
BMW: BMW E46 328xi
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 3 Skąd: Wawa
|
|
|
|
|
kucharz
lokalny ekscentryk
Imię: Konrad
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 2439 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 06-04-11, 10:33
|
|
|
najlepiej wymienić komplet (7 sztuk)
jeśli chcesz to mam do sprzedania taki komplet, nowe Lemforder, jesli jesteś zainteresowany to pisz PW |
|
|
|
|
xpawel
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e46
Silnik: 330ci
Wiek: 40 Dołączył: 05 Kwi 2011 Posty: 1 Skąd: białystok
|
Wysłany: 06-04-11, 11:31
|
|
|
też miałem takie głuche stukanie w mojej e46 330ci , gumy ,łączniki były ok a poprostu miałem luzy w moście i niestety musiałem zmienić cały most bo niestety nie dało sie tego naprawić ,wymkieniłem most i wszystko jest oki nic nie stuka nie puka :) |
|
|
|
|
|