Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: ikarus
23-05-13, 23:09
Tłumiczne stukanie przy zmianie biegów
Autor Wiadomość
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 11-02-11, 17:07   

zmiana mostu na taki który bedzie miał mniejszy luz, to taka przypadłosc e46
_________________
 
 
JimmyBoy 


BMW: E46
Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 469
Skąd: WWW
Wysłany: 11-02-11, 18:30   

dsk napisał/a:
tylko, że u mnie właśnie te koła się ruszaja w trakcie wrzucania biegu i mysle, że jak z tym się uporam to stuki znikną, czasem tak budą szarpie przy ruszaniu, wiec ewidentnie dzieje się coś niedobrego między skrzynią a silnikiem, najbardziej boję sie że to dwumas więc póki nie odłoże trochę "zbędnej" gotówki prędzej skrzyni nie będe ściągał


zgłoś się do mnie mam swoją starą dwumase dobrą oczywiście :)


///ESIU napisał/a:
zmiana mostu na taki który bedzie miał mniejszy luz, to taka przypadłosc e46


chyba trzeba się przerzucić na automat może nie będzie stukać hehe :D
 
 
dsk 


Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 31
Wysłany: 11-02-11, 20:27   

JimmyBoy napisał/a:
[
zgłoś się do mnie mam swoją starą dwumase dobrą oczywiście :)


spoko jesli rzeczywiscie w tym leży przyczyna ;)

Ja mysle, że każdy most z biegiem czasu dostanie luzów,to są tryby które pracują w przód i w tył i to jest normalka, że się wyrobią - po to są te wszystkie poduszki, podpory żeby to amortyzowało. W aucie z przebiegiem rzędu 200k ma prawo coś stukać nie dziwie się, ale chciałbym to naprawić i jeśli nawet sporo kapuchy w to włoże a wytrzyma mi to kolejne 200k to nadal będę szcześliwym posiadaczem BMW.
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 11-02-11, 20:35   

jedz do mechanika i Ci problem namierzy bo od takiego gdybania się nie naprawi
_________________
 
 
dsk 


Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 31
Wysłany: 11-02-11, 20:54   

Byłem już u paru lokalnych "mechaników" jeden mówi, że tarcza może być krzywa i czasem chwyci za szybko sprzęgło, drugi mówi że mam się nie przejmować i dalej jeździć. Wybieram się niedługo do gościa, który żekomo w ASO robił zobaczymy co ten powie
 
 
JimmyBoy 


BMW: E46
Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 469
Skąd: WWW
Wysłany: 12-02-11, 15:10   

///ESIU napisał/a:
jedz do mechanika i Ci problem namierzy bo od takiego gdybania się nie naprawi


oby hehe :lol: :lol:

dsk ale jak że w ASO to niby lepszy mechanik niż taki co w ASO nie robił?? czy mówisz że pracował w ASO BMW? i zna się bardziej na marce?
 
 
dsk 


Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 31
Wysłany: 12-02-11, 20:09   

Tak chodziło mi o ASO BMW, a niestety w mojej mieścinie nie ma żadnego mechanika któremu możnaby powierzyć auto - jak wypytywałem w sprawie ustawiania vanosa to większość nawet niewiedziała co to jest, a jak się zdażył jeden który wiedział co to jest to powiedział żebym tak jeździł. Więc trzeba zapłacic trochę więcej i wybrać się gdzieś dalej, wtedy będę miał chociaż jakotaką pewność, że będzie zrobione.
 
 
JimmyBoy 


BMW: E46
Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 469
Skąd: WWW
Wysłany: 13-02-11, 13:44   

dsk napisał/a:
Tak chodziło mi o ASO BMW, a niestety w mojej mieścinie nie ma żadnego mechanika któremu możnaby powierzyć auto - jak wypytywałem w sprawie ustawiania vanosa to większość nawet niewiedziała co to jest, a jak się zdażył jeden który wiedział co to jest to powiedział żebym tak jeździł. Więc trzeba zapłacic trochę więcej i wybrać się gdzieś dalej, wtedy będę miał chociaż jakotaką pewność, że będzie zrobione.


daj znać jak coś będziesz wiedział pomoże to innym :)
 
 
dsk 


Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 31
Wysłany: 15-02-11, 20:04   

Napewno dam, samemu mnie to ciekawi i zrobię to prędzej czy później, kwestia czasu no i kasy jęsli miałby być to dwuamas, bo resztę to się da przeboleć.
 
 
Fest 
Nowy User - Witamy ;)

Nadwozie: Sedan
Wiek: 55
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 1
Skąd: Zamość
Wysłany: 18-02-11, 18:06   

Witam Wszystkich.
Właśnie przerabiam problem metalicznych stuków z tyłu auta przy zmianie biegów.
Po wymianie zużytej tulei tylnej trzymającej dyferencjał (diagnoza jednego z mechaników), stuki były nadal. Powodem było za dalekie wciśnięcie jej w stronę dyfra. Przy większych obiążeniach dyfer 'walił' w metalową część tulei (za mała odległość między nimi). Po przesunięciu tulei w stronę lewego koła (patrząc od tyłu auta) i dodaniu jakichś podkładek (nie wiem, co tam dokładnie poszło, nie jestem mechanikiem) - żeby tuleja się za szybko nie cofnęła, głośne stuki ustały. Ponadto zauważyłem, że tył szybciej i lepiej reaguje na dodanie gazu. Fakt faktem, nadal są jakieś stuki, ale o wiele cichsze i pojawiające się przy dużo większych obiążeniach. Osobiście stawiam na prawą przednią tuleję trzymającą dyfer, gdyż po podważaniu łyżką dyfra za lewą i prawą przednią tuleję, ta prawa wydaje się być dużo bardziej miękka. Przy takim podważaniu (za tą prawą) wcześniej wyszły te głośne stuki.
Nie wiem, czy to pomoże na Wasze problemy, ale szkoda, że ja nie znalazłem takiego posta jakieś 12 miesięcy i z 6-ściu mechaników temu :) .
 
 
fr86 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: BMW E46 328xi
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 3
Skąd: Wawa
Wysłany: 04-04-11, 23:14   

Witam,

Ktora/ktore to tuleja/tuleje pukaja na tym rysunku?
http://www.realoem.com/bm...839&hg=33&fg=30

I ktore profilaktycznie nalezalo by wymienic?

Pozdrawiam
 
 
kucharz 
lokalny ekscentryk



Imię: Konrad
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 2439
Skąd: Siedlce
Wysłany: 04-04-11, 23:19   

fr86 napisał/a:
Witam,

Ktora/ktore to tuleja/tuleje pukaja na tym rysunku?
http://www.realoem.com/bm...839&hg=33&fg=30

I ktore profilaktycznie nalezalo by wymienic?


1x 33316770783
1x 33316770784
2x 33316770781
2x 33176770788
1x 33176751808
 
 
 
fr86 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: BMW E46 328xi
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 3
Skąd: Wawa
Wysłany: 05-04-11, 13:43   

Puka ogolnie nr 2 i 4 na rysunku?
http://www.realoem.com/bm...839&hg=33&fg=30

A reszte wymienic profilaktycznie?
 
 
kucharz 
lokalny ekscentryk



Imię: Konrad
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 43
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 2439
Skąd: Siedlce
Wysłany: 06-04-11, 10:33   

fr86 napisał/a:
Puka ogolnie nr 2 i 4 na rysunku?
http://www.realoem.com/bm...839&hg=33&fg=30

A reszte wymienic profilaktycznie?


najlepiej wymienić komplet (7 sztuk)

jeśli chcesz to mam do sprzedania taki komplet, nowe Lemforder, jesli jesteś zainteresowany to pisz PW
 
 
 
xpawel 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: e46
Silnik: 330ci
Wiek: 40
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 1
Skąd: białystok
Wysłany: 06-04-11, 11:31   

też miałem takie głuche stukanie w mojej e46 330ci , gumy ,łączniki były ok a poprostu miałem luzy w moście i niestety musiałem zmienić cały most bo niestety nie dało sie tego naprawić ,wymkieniłem most i wszystko jest oki nic nie stuka nie puka :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 16