BMW: E46 320i 1999r.
Imię: Łukasz
Nadwozie: Sedan
Wiek: 42 Dołączył: 18 Maj 2012 Posty: 20 Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-05-13, 12:20
Widać że znawca z ciebie zacny więc weź tysiaka i zrób.Ja też jeździłem wieloma wersjami silnikowymi w wszystkie 2.0i to mają.Heh wsadziłem w to auto 5tysi a ty mi o łaczniku i gumkach na amorkach gadasz hhee weź kolego bo mnie bawi to gadanie.Wystarczy poczytać na forum a nawet w tym poście opinie ludzi co robi ile kasy włożyli i co z tego wyszło-nic dalej puka.Temat jest znamy jak świat i nie tylko w Polsce bo i zagraniczne fora też o tym piszą.Co tydzień dostaję maile co to może pukac od ludzi i nowych i starych w temacie pukania.Twoim tropem to czy dobre czy nie dobre to wymienić bo może się tylko wydawać że dobre hehhe powodzenia.
BMW: E36
Silnik: M50B30T
Nadwozie: Coupe Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 153 Skąd: Centrum
Wysłany: 23-05-13, 18:13
Moje walenie było jak i u was. Przyczyna - za duży luz międzyzębny pomiędzy trybem wałka atakującego a kołem talerzowym. Pokasowane - 0 problemów. Mowa o dyfrze jakby kto nie wiedział.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach