Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: ikarus
23-05-13, 23:09
Tłumiczne stukanie przy zmianie biegów
Autor Wiadomość
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 06-02-11, 15:05   

racja nie do czytałem, chciałem napisac ze na luzie koła na podnosniku beda sie krecic, ale na sprzęgle nie moga, sprzęgło wysoko bierze?
_________________
 
 
dsk 


Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 31
Wysłany: 07-02-11, 16:08   

///ESIU napisał/a:
racja nie do czytałem, chciałem napisac ze na luzie koła na podnosniku beda sie krecic, ale na sprzęgle nie moga, sprzęgło wysoko bierze?


Właśnie sęk w tym, że wysoko, w połowie pedału już spadają obroty, a i jeszcze jedno czasem przy ruszaniu szarpie budą
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 07-02-11, 16:39   

to jak wysoko to konczy się tarcza a że szarpie to znowu docisk, choc jak wysprzeglik będzie to tez bedzie lipa
_________________
 
 
dsk 


Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 31
Wysłany: 07-02-11, 17:03   

tzn. nie zawsze szarpie, nie wyczulem jeszcze kiedy, na ogół jest dobrze ale czasm mu coś odj.... i szarpie przy ruszaniu. A sprzęgło łapie w połowie, więc wydaje mi się że to tak w normie. Jak jeżdże płynnie to praktycznie nie słychać żadnych stuków ani nic złego się nie dzieje, ale jak bardziej dynamicznie jadę to puknie sobie czasem. Pewnie nie obejdzie się bez ściągnięcia skrzyni..
 
 
Daniel_325i 



BMW: 525i, 316i
Imię: Daniel
Nadwozie: Touring
Pomógł: 28 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 2545
Skąd: Puławy
Wysłany: 07-02-11, 17:05   

Cytat:
Pewnie nie obejdzie się bez ściągnięcia skrzyni..

niestety skrzynię trzeba wyjąć
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 07-02-11, 17:13   

a no to jak w połowie bierze to ok
wcześniej pisale s że u góry
_________________
 
 
dsk 


Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 31
Wysłany: 07-02-11, 17:20   

no tak, trochę niezrozumiale napisałem, czy takie objawy jak opisałem mogą być spowodowane dwumasem, chcę wiedzieć na jakie koszta mam mniej wiecęj się nastawić.
 
 
JimmyBoy 


BMW: E46
Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 469
Skąd: WWW
Wysłany: 08-02-11, 15:35   

ok 1400zł dwumasa plus robota jakieś 200- 300 stówki, ale jak to jest dwumasa to cała buda powinna się telepać nawet na luzie a nie tylko szarpać przy ruszaniu
 
 
dsk 


Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 31
Wysłany: 08-02-11, 15:46   

JimmyBoy napisał/a:
ok 1400zł dwumasa plus robota jakieś 200- 300 stówki, ale jak to jest dwumasa to cała buda powinna się telepać nawet na luzie a nie tylko szarpać przy ruszaniu


no tak na szczęście nie jest. A gdyby było zapowietrzone sprzęgło to jakie objawy by były? bo czemu jak dłużej przytrzymam sprzęgło to jest ok nic nie puka, tylko przy bardziej dynamcznej jeździe, a może pompka przy pedale? płyn się zmienia czy tylko dolewa ?
 
 
JimmyBoy 


BMW: E46
Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 469
Skąd: WWW
Wysłany: 08-02-11, 18:55   

Mam to samo niestety, dłuższe przytrzymanie sprzęgła mówisz albo inaczej mówiąc jak obroty spadają poniżej 1000 albo 1500 już nie pamiętaj mam to u mnie jest no ale ten sam efekt mniejsze obroty brak stuknięcia większe próba szybszej zmiany biegów np na światłach puknięcie.
Testowałem wiele możliwości pisałem o tym bardzo dużo :) dużo kasy poszło w błoto i nikt mi nie poradził na 100% nawet jeden magik radził rozkręcić na części pierwsze półosie bo niby jakieś wianuszki się mogły zniszczyć ale dałem sobie spokój , nie wiem czy nikt takiego czegoś nie przerabiał ciężko powiedzieć. Ale żadnej konkretnej rady Ci nie dam co to może być.
Jeździć się da to nie jest dla mnie problem i nawet dawałem kilku osobą pokierować i nie zwrócili na to uwagi dopóki im tego nie zasugerowałem. Czasami tylko na światłach wydaje mi się że nie potrafię zmieniać biegów i lecę żabką:) parę metrów:)
Ale drąż temat może likwidacja usterki okaże się tania i banalnie prosta kto wie
powodzenia :D :D :7:
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 08-02-11, 19:19   

w wiekszoscie e46 słychac puknięcia przy ruszaniu lub zmianie biegow z okolicy napedu
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 08-02-11, 19:25   

JimmyBoy, a wymieniałes wkońcu tuleje na moście? Są ich 3.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
dsk 


Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 31
Wysłany: 08-02-11, 19:33   

JimmyBoy napisał/a:
Mam to samo niestety, dłuższe przytrzymanie sprzęgła mówisz albo inaczej mówiąc jak obroty spadają poniżej 1000 albo 1500 już nie pamiętaj mam to u mnie jest no ale ten sam efekt mniejsze obroty brak stuknięcia większe próba szybszej zmiany biegów np na światłach puknięcie.
Testowałem wiele możliwości pisałem o tym bardzo dużo :) dużo kasy poszło w błoto i nikt mi nie poradził na 100% nawet jeden magik radził rozkręcić na części pierwsze półosie bo niby jakieś wianuszki się mogły zniszczyć ale dałem sobie spokój , nie wiem czy nikt takiego czegoś nie przerabiał ciężko powiedzieć. Ale żadnej konkretnej rady Ci nie dam co to może być.
Jeździć się da to nie jest dla mnie problem i nawet dawałem kilku osobą pokierować i nie zwrócili na to uwagi dopóki im tego nie zasugerowałem. Czasami tylko na światłach wydaje mi się że nie potrafię zmieniać biegów i lecę żabką:) parę metrów:)
Ale drąż temat może likwidacja usterki okaże się tania i banalnie prosta kto wie
powodzenia :D :D :7:



No niby tak, jeździć się da, ale wkur... się kiedy wsiąde w jakiegoś starego żęcha z pół milionem kilometrów na liczniku a tu normalnie ruszać się da, a ja na swoją bunię trochę zbierałem i nie małe pieniądze położyłem a tu zonk czasem naprawdę trzeba sie naoperować tym sprzęgłem żeby ta jazda przypominała jazdę a nie żabkę tak jak napisałeś:) a próbowałeś może podnieść tylną oś na klocki i zobaczyć czy tak jak u mnie podczas wrzucania biegu szarnie kołami i przez to u mnie są te stuki
 
 
JimmyBoy 


BMW: E46
Silnik: 2.0
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 469
Skąd: WWW
Wysłany: 11-02-11, 15:28   

lolejko napisał/a:
JimmyBoy, a wymieniałes wkońcu tuleje na moście? Są ich 3.


Tuleje na moście są 4 w tym dwie takie same:) wymienione, jak gdzieś pisałem poprawiło się, pukanie ucichło ale nie znikło:)

dsk napisał/a:
a próbowałeś może podnieść tylną oś na klocki i zobaczyć czy tak jak u mnie podczas wrzucania biegu szarnie kołami i przez to u mnie są te stuki


Nie nie próbowałem, ale mi się wydaje że to wina gdzieś w połączeniach wału ze skrzynią lub wału z tylną osią, nie wiem czy to łącznik ten gumowy czy w środku są jeszcze jakieś cuda. Wiem że u mnie wał ma za duży luz, pokazywałem kiedyś jak to wygląda u mnie na filmie, pisali ludzie że ok tak ma być ale mi się to nie podobało a przy ręcznym obróceniu wału jest właśnie to uderzenie.
dsk, tu bym szukał jak by się jeszcze chciało :)
 
 
dsk 


Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 31
Wysłany: 11-02-11, 16:36   

tylko, że u mnie właśnie te koła się ruszaja w trakcie wrzucania biegu i mysle, że jak z tym się uporam to stuki znikną, czasem tak budą szarpie przy ruszaniu, wiec ewidentnie dzieje się coś niedobrego między skrzynią a silnikiem, najbardziej boję sie że to dwumas więc póki nie odłoże trochę "zbędnej" gotówki prędzej skrzyni nie będe ściągał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 15