jaki gaz |
Autor |
Wiadomość |
makus
BMW: E 36
Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 48 Skąd: Sianów
|
Wysłany: 22-07-09, 00:01 jaki gaz
|
|
|
Witam tak jak w temacie jaki gaz założyć do e36 1.6 96 rok. Nie wiem czy jest sens wkładania hajsu w sekwencje. Sekwencja stag-a kosztuje u mnie 2500pln a instalacja II generacji kosztuje 1600. Obecnie mam cienko z hajsem ale gaz chce założyć. Nie oczekuje odpowiedzi ze 1.6 to lipa itd. Słyszałem ze R4 bardziej nadaje się żeby gaz wsadzić do niej niż R4. |
|
|
|
|
byq
BMW: E46 330i touring
Silnik: M54b30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Mar 2009 Posty: 47 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-07-09, 00:36
|
|
|
Jeśli założysz II generacje, to jest wielce prawdopodobne, że od razu będziesz musiał wymienić świece, filtr powietrza, kable WN lub cewki, krótko mówiąc auto prędzej czy później będzie prychało, a czy skończy się to na wypadnięciu jakiegoś wężyka, wywinięciu gumy, czy na demolce przepływki to inna sprawa.
Powiem Ci tak, jeśli założysz sekwencje u dobrego gazownika to po założeniu będziesz jeździł i się cieszył z jazdy, jeśli założysz II generacje to bardzo szybko zaczniesz wydawać następne pieniądze, denerwować się że auto się kompletnie zmuliło i zaczniesz myśleć o założeniu sekwencji.
Załóż sekwencję, a po raz od tego momentu zaczniesz oszczędzanie, po dwa nie będziesz czuł wielkiej różnicy między Pb a LPG.
Znajomy w E30is przez pół roku włożył w kable świece, przepływkę 700-800zł i non stop wkurw, więc sam sobie odpowiedz jaka to może być "oszczędność" taka II generacja.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
pawelaspl
BMW: e36 323i
Imię: Paweł
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Cze 2009 Posty: 100 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: 22-07-09, 08:37
|
|
|
kolega ma rację ! w 100% tylko i wyłącznie sekwencja stag jest dobrym wyborem nie daj tylko aby wepchnęli jakieś śnieciowate wtryski ! Gdzie Ty mieszkasz stag do 4 cylindrów 2500?????u mnie w mieście staga 300 do 4 cylindrów za 2000 bez problemowo! W zeszłym tygodniu montowali znajomemu w 320i rzędowa szósteczka stag 300 + lepsze wtryski i wlew gazu pod klapka(obok wlewu paliwa) za 2650 to sobie możesz porównać hula aż miło |
_________________ Bardzo Mądry Wybór |
|
|
|
|
makus
BMW: E 36
Dołączył: 22 Gru 2008 Posty: 48 Skąd: Sianów
|
Wysłany: 22-07-09, 12:12
|
|
|
mieszkam w Koszalinie |
|
|
|
|
seniorita
wariatka ;)
BMW: e39 540 e46 330
Imię: Monika
Silnik: M54
Pomogła: 67 razy Wiek: 102 Dołączyła: 11 Cze 2009 Posty: 5602 Skąd: WZ
|
|
|
|
|
kontinie30
BMW: było e30 jest e36 coupe
Imię: Kamil
Silnik: m43b16
Wiek: 33 Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-09-09, 20:38
|
|
|
koledzy powiem tak u mnie w rodzinie jest już 6 bmw z koleji i naprawdę nie trzeba zakładac sekwencji do silnika 1.6 m43.:D Mieliśmy e36 w sedana na 1.8 m43 na instalacji gazowej elpi gaz i spisywała się rewelacyjnie nigdy nie strzeliła nie przymuliła się ani nic z tych rzeczy.To wszystko zależy od tego jak nam fachowiec założy gaz przede wszystkim jak go nam dostroi.
A co do eksploatacji to wiadome że przy gazie muszą być super świece i przewody najlepiej beru albo ngk byle nie bosch bo nie nadaje się do gazu niestety i to nie tylko ja tego doświadczyłem.
Dla potwierdenia mam w swojej e30 starszy silnik bo 1.6 m40 także z gazem nie sekwencją i tez nigdy ni nie strzeliła ani nic w tym stylu.Sekwencja jest super wynalazkiem ale nie koniecznie trzeba ja na siłę pakowac to silników 4 cylindrowych przy 6 cylindrowych się zgodzę bo tutaj zwykła instalacja może zamulić auto(spadek mocy na gazie) |
_________________ Bo BMW dzielą się na dobre, bardzo dobre i E30 |
|
|
|
|
kontinie30
BMW: było e30 jest e36 coupe
Imię: Kamil
Silnik: m43b16
Wiek: 33 Dołączył: 28 Sie 2009 Posty: 37 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-09-09, 20:43
|
|
|
a co do cen sekwencji to w siedlcach za 2200 zamontowali nam do e39 sekwencję bardzo profesjonalnie i schludnie.Na razie mamy ja 4 miesiące i nic się nie dzieje:D |
_________________ Bo BMW dzielą się na dobre, bardzo dobre i E30 |
|
|
|
|
gaszek
BMW: 318Ti Compact & e46 323i :)
Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Sie 2009 Posty: 192 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 05-10-09, 15:18
|
|
|
Zgodzę się że wiele od gazownika zależy. Ja założyłem sekwencje zenita, z droższymi wtryskami i parownikiem. Zapłaciłem 2500zł bo chciałem żeby to naprawde dobrze chodziło..... niestety szybko przekonałem się o profesjonalności ludzi którzy mi to montowali Okazało się że podczas hamowania silnikiem z większych prędkości zasilanie przełącza się na benzynę i potrafi przy tym często w wydech strzelić jak mała bombka Podjechałem żeby mi to naprawili..... no i okazało się że chłopaki impuls wzieli z cewki a to w bmw nie przechodzi pozmieniał mi coś w komputerze i teraz mam najbardziej oszczędną instalacje chyba w kraju: trase z Polski do Holandii zrobiłem na ok 20L gazu!!! ale ile benzyny spalilem to wolę się nie chwalić przy 4000 obrotów przełacza się na benzyne i tak sobie jedzie..... partacze |
|
|
|
|
|