BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
Wysłany: 24-02-08, 22:19
Nie wiem dokładnie jaki masz silnik. Pokaże Ci na najpopularniejszym M40B18
Filtr oleju odkręcasz tą kopułkę i wyciągasz go najlepiej jakimś drutem bo on pływa w oleju - olej do wymiany musi mieć 90 stopni Trzeba rozgrzać auto koniecznie do optimum Wyciągasz go i wstawiasz nowy.
Filtr powietrza jest pod tym czarnym plastikiem jest w kształcie prostokątu. Niebieskimi małymi kółeczkami zaznaczyłem Ci takie zatrzaski dwa po lewej zaznaczone i są też 2 od prawej strony - zdjęcie ucięte niestety. Podważasz je śrubokrętem i zdejmujesz ten czarny plastik tylko ostrożnie żeby nie urwać przepływomierza. Wyciągasz filtr i poprostu wkładasz nowy. Żadna filozofia. Sportowa wkładka polepsza oddech silnikowi. Mocy nie przybędzie ale przedłuży żywotność i może spaść spalanie. Niektórzy znajomi twierdzą że auto lepiej się zbiera ale to podlega dyskusji
Jak jakieś jeszcze pytania to pisz prosto z mostu. Po to jest to forum żeby pomagać
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
Wysłany: 25-02-08, 18:39
Seryjnie jest jeden. Chyba że poprzedni właściciel wstawił sobię dodatkowy.. a takie kwiatki też już widziałem Za dobry filtr paliwa zapłacisz 50 zł. Wymiana banalnie prosta. 2 obejmy i mocowanie
Na tym schemacie filtr masz pod numerem 9
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach