Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
E46 Problem z ogrzewaniem (brak ciepłego nawiewu)
Autor Wiadomość
GRABA20 


BMW: było E36 316i >E38 740i>aktual:E46 318i
Imię: Michał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 253
Skąd: NIDZICA
Wysłany: 19-12-12, 18:57   E46 Problem z ogrzewaniem (brak ciepłego nawiewu)

Witam mam poważny problem tak jak w temacie silnik się normalnie grzeje i utrzymuje temperaturę 90 stopni a z nawiewu wieje zimne powietrze , nie zależnie od tego czy jadę w trasie czy w mieście silnik może pracować cały czas i ciągle leci zimne powietrze co przy obecnych temperaturach jest bardzo uciążliwe , wymieniłem już termostat wraz z obudową , płyn w chłodnicy na nowy, nagrzewnica była czyszczona ale to nie zmieniło stanu rzeczy a dziś usłyszałem od mechanika że to prawdopodobnie uszkodzona pompa wody co wy o tym myślicie? p zdr
_________________
E46 318i
 
 
tomcioxl 


BMW: e36 (91r.)
Imię: tomasz
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 46
Skąd: NEL____A
Wysłany: 19-12-12, 19:53   

jeżeli silnik ci sie nie grzeje tylko trzyma temperature to powiedz temu mechanikowi niech zacznie pisać bajki dla dzieci może lepiej na tej sprzedarzy wyjdzie ;)
bo jak pompa by niedziałała to by ci sie grzał silnik a tak chyba nie masz.
prędzej uwierze że blokują ci sie elektrozawory ewelntualnie zapowietrzony masz układ lub usterka w nastawniku temp pod deską( linka nie ustawia się w pozycji ciepło)
pomijam fakt taki że ustawiłeś nawiew na szybe lub nogi bo do przodu nie ma ciepło ale to, to wiesz pewnie
 
 
mshk 
(Maniek)



BMW: e36
Silnik: M50B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Wiek: 43
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 325
Skąd: Łomża
Wysłany: 19-12-12, 20:06   

Graba20 pierwsze co zrób to odpowietrz dobrze układ,a potem będziemy myśleć ewentualnie co dalej. Przerabiałem podobnie jak ty ale u mnie słabo grzała,teraz jest lepiej ale co żądać po przejechaniu 5km do pracy w moim przypadku
 
 
 
Jacek323i 



BMW: E36 323i
Imię: Jacek
Silnik: M52B25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 852
Skąd: Toruń
Wysłany: 19-12-12, 20:12   

Rowniez zaczolbym od fachowego odpowietrzenia ukladu :) najmniejszy koszt a feekt moze byc duzo lepszy niz wymiana wszystkich elementow pokolei. Poszukaj tez innego mechanika ;)
 
 
seba328 



BMW: E61 525i
Imię: Sebastian
Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 698
Skąd: Otwock
Wysłany: 19-12-12, 20:12   

sprawdź czy przewody za elektro zaworami ci się nagrzewają jak masz ustawiona temperaturę na maxa. Jeśli nie to coś jest z nimi nie tak
_________________
Gość zobacz moje QP
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 19-12-12, 20:17   

To co seba328 napisał. Podejrzewam, że to właśnie z elektrozaworami będzie problem.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
GRABA20 


BMW: było E36 316i >E38 740i>aktual:E46 318i
Imię: Michał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 253
Skąd: NIDZICA
Wysłany: 20-12-12, 09:13   

układ był juz odpowietrzany kilkakrotnie jeszcze sprawdze jak te węze sie zachowują prawidłowo obydwa powinhy byc gorace?

seba328 napisał/a:
sprawdź czy przewody za elektro zaworami ci się nagrzewają jak masz ustawiona temperaturę na maxa. Jeśli nie to coś jest z nimi nie tak
o jakie przewody ci dokładnie chodzi?

tomcioxl napisał/a:
jeżeli silnik ci sie nie grzeje tylko trzyma temperature to powiedz temu mechanikowi niech zacznie pisać bajki dla dzieci może lepiej na tej sprzedarzy wyjdzie ;)
bo jak pompa by niedziałała to by ci sie grzał silnik a tak chyba nie masz.
prędzej uwierze że blokują ci sie elektrozawory ewelntualnie zapowietrzony masz układ lub usterka w nastawniku temp pod deską( linka nie ustawia się w pozycji ciepło)
pomijam fakt taki że ustawiłeś nawiew na szybe lub nogi bo do przodu nie ma ciepło ale to, to wiesz pewnie


silnik sie nie grzeje ładnie trzyma 90 stopni bez problemu... tez jakos mi sie wydaje ze to nie jest pompa wody no ale mechanik stwierdzil ze to na 1000 % pompa wody.... :hyhy:

p.s dodam jeszcze że jak jest zimno to wentylator od dmuchawy wydaje dziwny dzwiek moze to faktycznie uszkodzone wisko....?
_________________
E46 318i
 
 
Jacek323i 



BMW: E36 323i
Imię: Jacek
Silnik: M52B25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 20 Lip 2012
Posty: 852
Skąd: Toruń
Wysłany: 20-12-12, 11:44   

Kolego ja mam podobno uszkodzone visko, ale objawy troche inne niz Twoje. Silnik tak jak Twoj pieknie trzyma strzalke w pionie, tylko ze strasznie wolno sie nagrzewa (ok 2 razy dluzej niz zwykle patrzac na dystans przejechany )co podobno jest spowodowane pedzacym wiatrakiem wiska. Niezaleznie od temperatury silnika i otoczenia pedzi ono jak wsciekle maxymalnie schladzajac silnik. Jak juz sie nagrzeje to w srodku cieplutko i milutko :) czyli jest odpowietrzone.
 
 
GRABA20 


BMW: było E36 316i >E38 740i>aktual:E46 318i
Imię: Michał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 253
Skąd: NIDZICA
Wysłany: 20-12-12, 18:57   

u mnie sie normlanie nagrzewa i trzyma temperature 90 stopni ale za to ciagle leci zimne bez znaczenia moge jechac 3 godziny bez przerwy na wysokich obrotach i dalej leci zimne ja obstawiam chyba na elektrozawór nagrzewnicy ale mam problem bo nie wiem gdzie on sie znajduje i czy jest do niego łatwy dostep? jesli ktos wie to prosze o wskazówke...

p.s układ jest dobrze odpowietrzony węże są ciepłe wszytsko teoretycznie ok juz nie wiem za co sie brac najpierw... pompa wody czy elektrozawór>>>?
_________________
E46 318i
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 20-12-12, 20:03   

Elektrozawór znajduje się przy lewym kielichu.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
seba328 



BMW: E61 525i
Imię: Sebastian
Pomógł: 25 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 698
Skąd: Otwock
Wysłany: 20-12-12, 22:09   

MIKUr1 napisał/a:
Elektrozawór znajduje się przy lewym kielichu.


a przewody to te które idą do nagrzewnicy, czyli wchodzą w grodź
_________________
Gość zobacz moje QP
 
 
GRABA20 


BMW: było E36 316i >E38 740i>aktual:E46 318i
Imię: Michał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 253
Skąd: NIDZICA
Wysłany: 21-12-12, 08:49   

dzieki za podpowiedz bede obserwował sytuacje... a elktrozawor trzeba odrazu wymienic czy da rade go jakos wyczyscic?
_________________
E46 318i
 
 
GRABA20 


BMW: było E36 316i >E38 740i>aktual:E46 318i
Imię: Michał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 253
Skąd: NIDZICA
Wysłany: 02-01-13, 17:09   

odświeżam temat ponieważ przymierzam się do wymiany pompy wody... mam pytanie co możne być przyczyna braku ciepłego nawiewu bo nie chce utopić znowu 150 zł a to się okaże ze to jednak nie pompa wody... proszę o jakaś sensowna poradę :piwo:
_________________
E46 318i
 
 
kantor 



BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 604
Skąd: siem-ce śl
Wysłany: 08-12-16, 19:35   

Podobne się pod temat. Panowie w moim e46 leci cały czas zimne powietrze. Sprawa wygląda następująco.
Silnik 90 stopni trzyma elegancko
Dolny wąż od chłodnicy jest letni - raczej chyba od temp silnika
Elektorzawor sprawdzony otwiera się i zamyka
Płynu w chłodnicy jest ok
Na wolnych obrotach wg nie leci płyn do zbiorniczna (gdy jest odkrecony korek) po dodaniu gazu coś sobie tam leci ale jakoś bez szału.
Przewody za zaworem lekko ciepłe bez szału.
Na początku działo się tak że po wył silnika i odkreceniu korka wyciskalo płyn
Pacjent to 2.5 m54.
 
 
bmwmarcar 


BMW: alpina b3 3.3,cabrio e30,e34 hartge,e65 760
Imię: marcin
Nadwozie: Touring
Pomógł: 6 razy
Wiek: 49
Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 71
Skąd: ŁUKÓW
Wysłany: 08-12-16, 20:09   

nie wydajna pompa wody
_________________
www.MARCARBMW.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 15