Dodatki do Diesla |
Autor |
Wiadomość |
mituzi
Nowy User - Witamy ;)
BMW: BMW 324
Imię: Lech
Silnik: 2.4D
Wiek: 68 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 8 Skąd: Koło
|
Wysłany: 16-02-09, 19:02 Dodatki do Diesla
|
|
|
Czy stosujecie jakieś dodadki do paliwa(diesel-zwykły diesel e30 324d '86r.)?,np.jakieś preparaty , żeby ropa nie zamarzała??Jeśli tak to jakie??Proszę o rade.Z góry dzięki |
_________________ -BMW-
-4 ever- |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Maver
BMW: 325 tds
Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 527 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 16-02-09, 22:09
|
|
|
Jak tankujesz rope na stacji to ona nie ma prawa zamarznac |
_________________
|
|
|
|
|
MaTiMa
BMW: e46 330d
Imię: MaTi
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 3228 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-02-09, 00:21
|
|
|
ja przed zimą wlałem STP i jest spoko |
|
|
|
|
mituzi
Nowy User - Witamy ;)
BMW: BMW 324
Imię: Lech
Silnik: 2.4D
Wiek: 68 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 8 Skąd: Koło
|
Wysłany: 17-02-09, 10:23
|
|
|
Aha.Dzięki za rade.Wleje ten STP i zobacze co i jak =) |
_________________ -BMW-
-4 ever- |
|
|
|
|
Maver
BMW: 325 tds
Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 527 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 17-02-09, 13:51
|
|
|
No Ty wlales STP wydales jakas kase na to, pewnie nie duza, ja nie wlalem nic i tez jest spoko
Zamiast tego dodatku to zima lepiej miec zawsze conajmniej pol baku ropy, bo jak jest malo to sie tam zbiera woda i potem moze pozamarzac w przewodach.....
Tak mi powiedzieli w serwisie boscha i ja im wierze |
_________________
|
|
|
|
|
Manius
BMW: E46 2.0d
Nadwozie: Touring
Wiek: 43 Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 38 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 29-03-09, 17:47
|
|
|
Mi ostatnio mechanik mowil dobrze jest wlac na pelen bak 1L mixolu. Ze wtedy silnik ma lepsze smarowanie to znaczy wtryski i pompa ja mam na CR ten 150KM nie wiem jak sie odnosi to do innych diesli jezeli cos wiecie na ten temat albo mozecie sie wypytac gdzies dajcie znac nie chcial bym jej krzywdy zobic |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Maver
BMW: 325 tds
Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 527 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 30-03-09, 13:03
|
|
|
Dokladnie.
Tankuj dobra rope i ciesz sie jazda |
_________________
|
|
|
|
|
Manius
BMW: E46 2.0d
Nadwozie: Touring
Wiek: 43 Dołączył: 08 Mar 2009 Posty: 38 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 30-03-09, 19:27
|
|
|
no wlanie dobra a wiecie jak u nas z tym paliwem jest Staram sie tankowac tylko na renomowanych stacja ch ale i tak nigdy nie jest sie pewiem....Ten specyfik co mechanik mi mowil to jest olej |
_________________
|
|
|
|
|
Maver
BMW: 325 tds
Imię: Tomek
Pomógł: 10 razy Wiek: 33 Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 527 Skąd: Knurów
|
Wysłany: 30-03-09, 23:11
|
|
|
MIXOL jest ok do silnika na CR?
Przeciez tego sie uzywalo do mieszanki w komarach i simsonach a potem weszly juz lepsze oleje do dwusuwów.........
Albo zmien dilera albo mechanika !
Mozesz wlac jakis uszlachetniacz ropy ale FIRMOWY STP czy cos a nie mixol.....
Ja po testach mojej beemki moge smialo powiedziec ze najlepsza ropa jest na Shellu a zaraz potem na BP. |
_________________
|
|
|
|
|
kamilTK
BMW: e46 318 i 320D 150kuca
Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 54 Skąd: NS
|
Wysłany: 11-11-09, 23:00
|
|
|
Z tym mixolem to nie jest takie głupie. Chodzi o poprawienie smarowania wtryskiwaczy - nie o poprawę palenia zimą. Także działanie jak w komarze tylko zamiast układu korbowo-tłokowego smarowane są wtryskiwacze. |
|
|
|
|
nemesz
BMW: E46 330xd
Imię: Maciek
Silnik: M57
Dołączył: 21 Wrz 2009 Posty: 13 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 19-11-09, 12:59
|
|
|
Ja kiedyś miałem golfa II 1.6D i wlewałem raz lub dwa razy (w zależności od różnic temp) 0,5l denaturatu na 50L ON.
Podobno denaturat łączy się z wodą powstałą w wyniku dużych różnic temp i wilgotności powietrza (zima dzień/noc) i jest spalany przez co woda znika z układu a dodatkowo korzystnie wpływa na wytrącanie się parafiny w niskich temperaturach (ale i tak w zimę lepsi producenci paliwa sami dodają jakieś specyfiki).
Tylko że to było w Golfie a jak wiadomo ten silnik może jeździć prawie na wszystkim, więc żadnych niepożądanych skutków nie było. Nie wiem jak to będzie z nowoczesnymi silnikami CR.
Napiszcie jeśli wiecie coś o tej metodzie. Czy to tylko jakiś mit, czy sprawdzona i skuteczna metoda ? |
|
|
|
|
AdamDMI
BMW: E36 325 TDS
Imię: Adam
Silnik: M51D25
Nadwozie: Touring
Wiek: 36 Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 156 Skąd: Sułów / Trójmiasto
|
Wysłany: 10-09-16, 20:31
|
|
|
ja do 325 tds' a wlewałem millers oil diesel power ecomax. później latałem z dodatkiem mixolu. każdy mój kolejny klekot będzie dostawał mixol. |
_________________ http://bmw-diesel.pl/forum |
|
|
|
|
K3m0T1989
BMW: e46
Imię: Tomek
Silnik: m57n
Nadwozie: Touring
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 264 Skąd: Wręczyca Wielka
|
Wysłany: 11-09-16, 10:29
|
|
|
potwierdzam też lałem do m47 mixol. Nie dla poprawy odpalania czy coś tylko dla smarowania wtrysków czy pompy wtryskowej. U nas paliwo jest strasznie słabej jakości. |
_________________ mój były czarnuch
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=51393 |
|
|
|
|
|