Sportowa kiera, a airbag. |
Autor |
Wiadomość |
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 26-09-16, 10:51
|
|
|
W moim jak i znajomego VIN też "sport" i trójkątna. Widziałem kilka m-pakietów fabrycznych i poza jednym wyjątkiem (kolegi 323ti z serduchem, bardzo bogato wyposażona fabrycznie) to wszystkie miały trójkątne. W VINie compacta nie było nic o kierze, a poza m-pakietem było jeszcze 719 SPORTS EDITION.
Co do M3 to widziałem na zdjęciach coupe należące do muzeum BMW i też miało sportową. Nie sądzę, żeby była zmieniana z innej. To tak w ramach ciekawostki. |
|
|
|
|
K3m0T1989
BMW: e46
Imię: Tomek
Silnik: m57n
Nadwozie: Touring
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 264 Skąd: Wręczyca Wielka
|
|
|
|
|
siwy21
BMW: e36 328i, mini r53
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 11 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 121 Skąd: Pulawy/Gdansk
|
Wysłany: 26-09-16, 15:00
|
|
|
i_g napisał/a: | W dodatku chyba jest najbardziej ceniona na rynku, więc ceny wysokie. |
Trójkątna jest bardziej ceniona niż serducho??
Trzy trójkątne sprzedałem po 120zł w bdb stanie, a zobacz po ile chodzi ładne serducho.
Zresztą nie ma co porównywać jazdy. Serducho jest znacznie mniejsze, grubsze i ma wypustki pod kciuki.
Trójkątna w m3 występowała bardzo rzadko. Po lifcie były głównie serducha.
Ja miałem u siebie oryginalne serducho i po VINie jest: "S710A M LEATHER STEERING WHEEL M" - to jest kierownica M-pakiet
A po VINie kierownica sportowa jest: "S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL" |
Ostatnio zmieniony przez siwy21 26-09-16, 17:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Szmita
BMW: E36
Imię: Daniel
Silnik: 320i
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 12 Wrz 2016 Posty: 17 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 26-09-16, 15:10
|
|
|
Bądź co bądź, dalej nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi an moje pytanie Jak ogarnąć ten rezystorek czy coś |
|
|
|
|
siwy21
BMW: e36 328i, mini r53
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 11 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2010 Posty: 121 Skąd: Pulawy/Gdansk
|
Wysłany: 26-09-16, 16:56
|
|
|
Prosta sprawa. Mierzysz rezystancję poduchy miernikiem. Dobierasz rezystor o tej samej wartości i wpinasz w miejsce poduchy.
Z tego co pamiętam to chyba 2.4 Ohm |
|
|
|
|
K3m0T1989
BMW: e46
Imię: Tomek
Silnik: m57n
Nadwozie: Touring
Pomógł: 11 razy Dołączył: 02 Gru 2015 Posty: 264 Skąd: Wręczyca Wielka
|
|
|
|
|
i_g
BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy Dołączył: 05 Lis 2013 Posty: 1020 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 26-09-16, 21:28
|
|
|
siwy21 napisał/a: | Trójkątna jest bardziej ceniona niż serducho??
Trzy trójkątne sprzedałem po 120zł w bdb stanie, a zobacz po ile chodzi ładne serducho. | Przecież napisałem o serduchu, że cena wysoka Ja bym chętnie wrzucił trójkątną w bdb stanie za 120zł. Jakby co dawaj znać.
Jeżeli chodzi o rezystor to coś mała wartość, nie powinno być w kilo omach? |
|
|
|
|
emilekbs
BMW: e46
Imię: Emil
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32 Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 27 Skąd: Belgia
|
Wysłany: 27-09-16, 23:06
|
|
|
Mmm ostatnio opisywałem moją kolizje tylko ze w e46 (była powypadkowa i ktoś zrobił po kosztach) świeciła mi się kontrolka airbag i miałem kolizje (prawą stroną auta) i wystrzeliło 6 poduszek- nie wiem jak w autach bez kolizyjnych no ale na pytanie czy wystrzelą poduszki ze świecącą kontrolką od airbag- wdg mego doświadczenia- tak wystrzelą i to wszystkie |
|
|
|
|
kris87nt
BMW: E36 1.8is
Imię: Krystian
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Wiek: 36 Dołączył: 17 Kwi 2014 Posty: 46 Skąd: Buk wlkp.
|
Wysłany: 22-11-16, 19:00
|
|
|
Szmita napisał/a: | I mam świecący błąd poduchy, czego bym chciał uniknąć |
Nie ma żadnych błędów Jak odpinasz aku i zdemontujesz poduche to po podłączeniu aku spowrotem komp nie widzi tego że nie ma poduchy by najmniej u mnie tak jest ale ja miałem tylko jedną w kierownicy. |
|
|
|
|
|