Klucz pneumatyczny grzechotka |
Autor |
Wiadomość |
Morfeusz
BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 589 Skąd: Sucha Beskidzka
|
|
|
|
|
Anglik
Pomógł: 8 razy Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 466 Skąd: włocławek
|
Wysłany: 13-01-17, 12:41 Re: Klucz pneumatyczny grzechotka
|
|
|
mam nadzieje ze wiesz jak on działa tak jak zwykła grzechotka , musisz założyć na śrubę ręka z siłą poluzować i dopiero wciskasz magiczny guzik który uwalnia powietrze
tj zakrętarka i odkręcarka wcześniej poluzowanych śrub
czy warto zdecydowanie tak mam taki i fajnie się tym robi tym bardziej jak śruby lekko puszczają i nie są za mocno dokręcone bo w innym przypadku musisz użyć siły tym urządzeniem własnymi rękoma po czym działasz
nie kupuj ani tego ani tego bo za drogi wybór a działanie jest każdej takie samo
to nei klucz pneumatyczny gdzie liczy się moc udaru
mam taki 3 lata wygląda i działa cały czas tak samo
http://allegro.pl/grzecho...6653852518.html |
|
|
|
|
Morfeusz
BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 589 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 13-01-17, 13:30 Re: Klucz pneumatyczny grzechotka
|
|
|
Anglik napisał/a: |
mam nadzieje ze wiesz jak on działa tak jak zwykła grzechotka , musisz założyć na śrubę ręka z siłą poluzować i dopiero wciskasz magiczny guzik który uwalnia powietrze
tj zakrętarka i odkręcarka wcześniej poluzowanych śrub
czy warto zdecydowanie tak mam taki i fajnie się tym robi tym bardziej jak śruby lekko puszczają i nie są za mocno dokręcone bo w innym przypadku musisz użyć siły tym urządzeniem własnymi rękoma po czym działasz
nie kupuj ani tego ani tego bo za drogi wybór a działanie jest każdej takie samo
to nei klucz pneumatyczny gdzie liczy się moc udaru
mam taki 3 lata wygląda i działa cały czas tak samo
http://allegro.pl/grzecho...6653852518.html |
W sumie to nie wiedziałem że trzeba popuścić śrubę ta grzechotka,ą a potem odkręcać przy użyciu przycisku
Ale i tak chyba ułatwia naprawy taka grzechotka
A jak z dokręcaniem ? Dokręca z dużą siła czy też trzeba ręcznie dokręcać ? |
_________________ Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność
Oceń moja ślicznotkę
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555 |
|
|
|
|
ksx9
BMW: e60
Imię: Kamil
Silnik: n52b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 50 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Gru 2011 Posty: 994 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 13-01-17, 14:21
|
|
|
Cytat: | W sumie to nie wiedziałem że trzeba popuścić śrubę ta grzechotka,ą a potem odkręcać przy użyciu przycisku
Ale i tak chyba ułatwia naprawy taka grzechotka
A jak z dokręcaniem ? Dokręca z dużą siła czy też trzeba ręcznie dokręcać ? |
Coś tam dokręca ale i tak trzeba ręcznie dociągać
Mam taki klucz i bardzo sobie chwalę, może nie używam za często, ale awaryjnie kręcę nim nawet bez powietrza(bez sprężarki działa jak zwykła grzechotka)
Nie ma to dużego poboru powietrza więc i może pracować z mniejszą sprężarką |
_________________ Pies do adopcji, miły, cichy, jasna sierść, bardzo uparty -> https://youtu.be/aFuA50H9uek
Gość zobacz moje e60
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=654179#654179 |
|
|
|
|
Morfeusz
BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 589 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 13-01-17, 15:11
|
|
|
Chyba się skuszę na ten klucz
Czytałem że musi być podpięty do olejarki cały czas bo potrzebuje dużo oleju prawda to? |
_________________ Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność
Oceń moja ślicznotkę
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555 |
|
|
|
|
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
Wysłany: 13-01-17, 16:31
|
|
|
Pneumatyka zawsze potrzebuje oleju. Mozna kapnac dwie krople oleju do grzechotki przed podpieciem przewodu. I na 1h pracy wystarczy spokojnie. Olejarka tez podaje malo oleju. Tylko nie pilnujesz. Ale i przewod juz zostaje do pneumatycznych a do pompowania kol i lakierowania musisz miec czysty drugi. |
|
|
|
|
Morfeusz
BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 589 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 13-01-17, 18:02
|
|
|
C0rvette napisał/a: | Pneumatyka zawsze potrzebuje oleju. Mozna kapnac dwie krople oleju do grzechotki przed podpieciem przewodu. I na 1h pracy wystarczy spokojnie. Olejarka tez podaje malo oleju. Tylko nie pilnujesz. Ale i przewod juz zostaje do pneumatycznych a do pompowania kol i lakierowania musisz miec czysty drugi. |
Mam właśnie dwa przewody jeden do pneumatyki a drugi do lakierowania
Ale chyba załóże olejarkę do kompresora i będzie git |
_________________ Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność
Oceń moja ślicznotkę
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555 |
|
|
|
|
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
Wysłany: 13-01-17, 18:16
|
|
|
Jak masz dwa przewody to dobrze.
Tez mam instalację pneumatyczna po garażu rozprowadzona. Jedna jest czyste odolejone powietrze a druga to jest z odwadniaczem i naolejaczem.
Na każdym naolejaczu masz śrubkę do regulacji i ustawiasz jak Ci pasuje. mi 200ml starcza na 3-6miesięcy pracy weekendowej w garażu. Więc jakichś tam kosztów nie ma |
|
|
|
|
Morfeusz
BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 589 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 13-01-17, 19:00
|
|
|
Tak patrze na te klucze i czy zwracać uwagę na moment obrotowy ?
Im więcej tym lepiej ?
Tak sie zastanawiam nad
http://allegro.pl/metabo-...6143865275.html
Mam kompresor tej firmy i pneumata jednego
Chciałbym wydać tak do 500zł na to chciałbym coś porządnego bo to na prezent dla mnie i połowę mi narzeczona dołoży |
_________________ Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność
Oceń moja ślicznotkę
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555 |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 13-01-17, 19:03
|
|
|
na moment nie patrz bo on i tak nie dokreci ci śruby z takim momentem tylko lżej, kup najtańszy bo te grzechotki to jedej choy. niby fajne ale żadko sie używa |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
Morfeusz
BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 589 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 13-01-17, 19:14
|
|
|
krzysiek8833 napisał/a: | na moment nie patrz bo on i tak nie dokreci ci śruby z takim momentem tylko lżej, kup najtańszy bo te grzechotki to jedej choy. niby fajne ale żadko sie używa |
aha chyba że tak ale kurcze jakoś wole kupić markowy sprzęt żeby mi służył trochę niż najtańsza chińszczyznę |
_________________ Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność
Oceń moja ślicznotkę
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555 |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 13-01-17, 19:18
|
|
|
powiem ci tak, ja z 5 lat temu w mrówce kupiłem waliuzke z pneumatem, grzechotka młotem udarowym i diaxem za 190 zł i ta grzechotka działa do dzis zreszta jak i diax, takze nie podniecaj sie zbytnio tym bo to sie nie psuje i sporadycznie sie tego używa, uwierz mi jestem mechanikiem i mało kiedy sie tego uzywa |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
Morfeusz
BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 589 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 13-01-17, 19:40
|
|
|
krzysiek8833 napisał/a: | powiem ci tak, ja z 5 lat temu w mrówce kupiłem waliuzke z pneumatem, grzechotka młotem udarowym i diaxem za 190 zł i ta grzechotka działa do dzis zreszta jak i diax, takze nie podniecaj sie zbytnio tym bo to sie nie psuje i sporadycznie sie tego używa, uwierz mi jestem mechanikiem i mało kiedy sie tego uzywa |
aha hmm przemyśle jeszcze zakup |
_________________ Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność
Oceń moja ślicznotkę
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555 |
|
|
|
|
|