Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z 318i M40 POMOCY :(
Autor Wiadomość
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-08, 18:03   problem z 318i M40 POMOCY :(

Ciezko odpala cieply :( ...czy moze byc to wina czujnika temperatury silnika??? i drugi problem to spalanie =okolo 15l/100km w miescie, trasa srednio 110-120kmh spala okolo 7-8l...co jest winne taki spalanie w miescie???naprawde spokojna jazda
Ostatnio zmieniony przez yeahman 12-03-08, 14:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
razyel 



BMW: E65 730i
Imię: Tomasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 152
Skąd: Olszyna Lubańska
Wysłany: 25-02-08, 18:16   

Może padła Ci sonda lamda, stąd te spalanie... Podjedź na kompa i sprawdź błędy.
_________________

 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 25-02-08, 18:21   

Bardzo możliwe, że to czujnik temperatury! Najlepiej pojedź na kompa sprawdźić!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 25-02-08, 18:34   

Co do spalania to w trasie przy tej prędkości 7 - 7,5 l to normalne spalanie. Po mieście natomiast nie bardzo. Od spalania jest sonda lambda. Najpopularniejsza awaria. A co od odpalania na ciepłym to nie wiem :wstyd:
_________________
 
 
 
Don.Wojciech 



BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 490
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-02-08, 18:55   

no odpala ciężko na ciepłym z powodu zbyt bogatej mieszanki :] najprawdopodobniej sonda lambda, czujnik temperatury dolotu ( ale on nie występuje w m40 z tego co wiem :) ) możliwe ze tez przepływomierz ( błędna ilość powietrza i podawana jest zbyt bogata mieszanka)

najtańszym i sprawdzonym sposobem jest pojechanie i podpięcie samochodu pod interfejs, to sam powie co mu jest :]

jeszcze jest możliwość ( ale raczej nie realna) podparcia zaworów ( za małe luzy spowodowane uszkodzonymi regulatorami zaworowymi, olej stary jak świat itp) ale tego sie raczej spodziewać, bo raczej jak padają regulatory ciśnienia to zawory klekoczą ( za duży luz )
_________________
Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
 
 
 
losiu 



BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: garwolin
Wysłany: 25-02-08, 20:51   

sprubuj ten czujnik temp koszt ok 15 20 pln ten czujnik wlasnie podaje na komputer dawke powietrze paliwo
_________________
pawel
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 10-03-08, 20:37   

Trasa 8l trasa to nie jest źle. Przy kiepskiej stacji "neste" zimą wyszło mi też 15l. Zatankuj na BP Albo shellu i sprawdź miasto. Filtr powietrza gdy jest zapchany też dolicza trochę więcej do spalania. Kiedy wymieniałeś ??
_________________
 
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-08, 23:13   

filtry i rozrzad robilem jakies 1000km temu
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 10-03-08, 23:19   

Dokładnie spalanie takie w normę!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 10-03-08, 23:19   

Sonda na pewno dobra ?? Podjedz do mechanika i sprawdź z 10 zł zapłacisz za sprawdzenie. Albo na allegro kup urządzenie i sam sobie sprawdzisz :D

No bo to w pierwszej kolejności sondę należy obadać. Są jeszcze inne przyczyny ale to już poboczne.
_________________
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 11-03-08, 23:00   

Don.Wojciech napisał/a:
najtańszym i sprawdzonym sposobem jest pojechanie i podpięcie samochodu pod interfejs, to sam powie co mu jest


komputer nam nawet Lambdę zdiagnozuje ??

Cytat:
sprubuj ten czujnik temp koszt ok 15 20 pln ten czujnik wlasnie podaje na komputer dawke powietrze paliwo


w krórym miejscu ten czujnik sie znajduje ??
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
losiu 



BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: garwolin
Wysłany: 11-03-08, 23:08   

pod kolektorem sa dwa do jednego idzie jeden przewo a do drugiego dwa to wlasnie ten co sa dwa przewody
_________________
pawel
 
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 11-03-08, 23:15   

losiu napisał/a:
pod kolektorem sa dwa do jednego idzie jeden przewo a do drugiego dwa to wlasnie ten co sa dwa przewody


i jak to sie dokładnie fachowo nazywa ?? żebym głupa nie przypalił w sklepie :hyhy:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
losiu 



BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: garwolin
Wysłany: 11-03-08, 23:26   

czujnik temperatury jak sie troche bedzie znal to bedzie wiedzial ze sa dwa jeden podaje temperature na wskaznik (ten z jednym przewodem) na zegarach a drugi na komp (ten z dwoma)
_________________
pawel
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 12-03-08, 13:49   

bardzo możliwe jest to że to właśnie czujnik temp. padł
może podawać błędny sygnał że jest silnik zimny i z tąd też problemy przy paleniu jak i większe spalanie ponieważ cały czas podaje zwiększona dawke paliwa.
jesli chodzi o sonde to bardzo podobne objawy lecz na początek radze podjechac na kompa. tam sprawdzi sie w wartościach zeczywistych ile naprawde pokazuje czujnik tem. i jaka ma charakterystyke sonda lambda

vmasher napisał/a:
komputer nam nawet Lambdę zdiagnozuje

jak najbardziej :ok:
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 15