Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wgięte podłużnice - co dalej ?
Autor Wiadomość
MethooD 


BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 52
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-02-17, 17:32   Wgięte podłużnice - co dalej ?

Siemka, planuje mały projekt jeśli chodzi o moje e36 QP.
Jest to seryjne 1.6 z 97r, z wyposażenia klimatronik i to chyba wszystko :piwo: w najbliższym czasie chciałem wrzucić przede wszystkim mocniejszy motor itp. Jest jednak pewna kwestia przez którą poważnie zastanawiam się nad tą inwestycją.
Chodzi o stan podłużnic, kupując ją wiedziałem że była lekko trącona w przód ale nie planowałem w tym momencie konkretnych inwestycji.
Wrzucam zdjęcia jak wyglądają podłużnice, tak jak zaznaczyłem widać wyraźnie przegięcia zarówno na lewej jak i prawej:
http://zapodaj.net/ab90e60701220.jpg.html
http://zapodaj.net/6f01ed66547ff.jpg.html
I teraz proszę o wasze opinie, czy jest to duży defekt ? Czy trzeba coś z tym zrobić czy lepiej poszukać innej bazy pod tuningi :( ?
 
 
JOHNY 



BMW: 3x E36
Imię: Krzysiek
Silnik: M 43 52 50
Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 1253
Skąd: Bytom
Wysłany: 17-02-17, 17:41   

To jest mały pryszcz w jakim stanie jest buda?
_________________
Hantle, suple, wołowina;
Moc, energia, A witamina :)
 
 
MethooD 


BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 52
Skąd: Białystok
Wysłany: 17-02-17, 17:50   

to 97r buda całkiem fajna więc szkoda było by mi zmieniać. Rdzy trochę na dole drzwi kierowcy, podłoga zdrowa, progi były poprawiane ale zrobione konkretnie. Oprócz tego była trącona w okolice tylnej lewej lampy ale to minimalnie, prawie bez szpachli.
 
 
Q-bak 


Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 47
Skąd: Pomorze
Wysłany: 19-02-17, 01:49   

Nie wiem, czytasz to co piszesz ? Masz walone 1.6 bez zadnego wyposażenia, z uszkodzonym elementem konstrukcji pojazdu i pytasz się na forum co z tym zrobić ? Sprzedać do żyda i kupić dobrą bazę.
 
 
Maro328i 


BMW: E36 qp
Silnik: S50b32
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 153
Skąd: KONIECPOL
Wysłany: 19-02-17, 10:47   podłużnice

witaj , te przetłoczenia są w fabryczne po to aby lepiej się "składały" przy czołowym zderzeniu , masz tam małą fałdę od uderzenia ale czy to wpływa na prędkość jazdy ?? ?
_________________
jeśli udało mi się pomóc - kliknij "pomógł"
 
 
MethooD 


BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 52
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-02-17, 18:22   

Q-bak napisał/a:
Nie wiem, czytasz to co piszesz ? Masz walone 1.6 bez zadnego wyposażenia, z uszkodzonym elementem konstrukcji pojazdu i pytasz się na forum co z tym zrobić ? Sprzedać do żyda i kupić dobrą bazę.

Akurat "walone 1.6" nie ma tu dużego znaczenia skoro i tak chce wrzucać cos większego, dokładniej czaje sie na zadbane m54b30. Z wyposażenia to w e36 raptem kontrola trakcji no i grzane dupy jej brakuje - resztę mozna łatwo dołożyć. A co do elementu konstrukcji to właśnie próbuję sie czegoś dowiedzieć na ten temat. Teraz nie ma juz tak lekko i zadbane e36 w rozsądnej cenie.
 
 
MethooD 


BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 52
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-02-17, 18:24   Re: podłużnice

Maro328i napisał/a:
witaj , te przetłoczenia są w fabryczne po to aby lepiej się "składały" przy czołowym zderzeniu , masz tam małą fałdę od uderzenia ale czy to wpływa na prędkość jazdy ?? ?

Czyli to na pierwszym zdjęciu nic nie jest ruszone?
 
 
Q-bak 


Dołączył: 05 Paź 2012
Posty: 47
Skąd: Pomorze
Wysłany: 19-02-17, 18:43   

No to mówię. Dowiadujesz się tutaj że nie warto ratować trupiarskiej 1.6, bo włożyć musisz kupę pieniędzy, inwestować w hamulce, zawieszenie i milion innych rzeczy, a dalej będziesz mieć w głowie że łatałeś podłużnice
 
 
i_g 


BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 1020
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19-02-17, 21:36   

Q-bak, ręce opadają... "Walone", "trupiarskie 1.6".
MethooD, jak generalnie ze spasowaniem przodu? Wyczyściłbym tamte miejsca i obejrzał lakierm, może nawet jakimś dobrm miernikiem sprawdził jak możliwość. Jak nie było nic pacykowane to bym się nie przejmował :ok:
 
 
MethooD 


BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 52
Skąd: Białystok
Wysłany: 20-02-17, 00:04   

i_g napisał/a:
Q-bak, ręce opadają... "Walone", "trupiarskie 1.6".
MethooD, jak generalnie ze spasowaniem przodu? Wyczyściłbym tamte miejsca i obejrzał lakierm, może nawet jakimś dobrm miernikiem sprawdził jak możliwość. Jak nie było nic pacykowane to bym się nie przejmował :ok:

Przód wygląda bez zarzutów ale zastanawia mnie jedna rzecz. Otóż wycieraczka kierowcy, w miejscu gdzie "przechodzi" pod maską jest lekko wytarta, tak jakby lekko ocierala o maskę podczas pracy.
 
 
i_g 


BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 1020
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 20-02-17, 11:16   

Sprawdź czy rzeczywiście haczy (ciężko mi sobie to wyobrazić). Jeżeli tak to może samo ramie wycieraczki jest np. krzywe albo źle zamontowane? Kiedyś np. kupiłem sedana i ramiona były na odwrót;)
 
 
Beti36m50 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 50
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-02-17, 19:23   

Z malucha nie zrobisz Mercedesa.

Sprzedaj to redło i kup już po swapie m54b30. A po drugie weź kartkę, długopis i kalkulator i sobie policz ile Cię wszystko wyjdzie. Pamiętaj że musisz zmienić WSZYSTKO oprócz ukł. kierowniczego ;)
_________________
Tylko M50!
 
 
MethooD 


BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 07 Lut 2016
Posty: 52
Skąd: Białystok
Wysłany: 21-02-17, 08:30   

Beti36m50 napisał/a:
Z malucha nie zrobisz Mercedesa.

Sprzedaj to redło i kup już po swapie m54b30. A po drugie weź kartkę, długopis i kalkulator i sobie policz ile Cię wszystko wyjdzie. Pamiętaj że musisz zmienić WSZYSTKO oprócz ukł. kierowniczego ;)

Z malucha moze i ciężko ale z Mercedesa da sie zrobić zadbanego Mercedesa :D Wychodzę z założenia ze e36 juz nie przybywa, a tak jak mowisz po podliczeniu wychodzi mi okolo 10k - z nowym zawiasem, hamulcami od e46 330i no i swapem. Za tyle raczej nie kupie gotowej :foch:
Generalnie chciałem zbadać temat tych podluznic.
 
 
JOHNY 



BMW: 3x E36
Imię: Krzysiek
Silnik: M 43 52 50
Pomógł: 29 razy
Wiek: 37
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 1253
Skąd: Bytom
Wysłany: 21-02-17, 13:31   

MethooD, Stary nie męcz już. Nie słuchaj pierdół. To co pokazałeś na fotach nie jest niczym poważnym jak masz zdrową budę to jest progi, podłoga, podłużnice, mocowanie elementów zawieszenia to swapuj i kombinuj. Najlepiej to by było jakbyś to auto komuś kto się zna pokazał, bo jak zadajesz takie pytania to śmiem wątpić czy pozostałe rzeczy potrafisz realnie ocenić.
_________________
Hantle, suple, wołowina;
Moc, energia, A witamina :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14