e46 330i / e92 320i / e92 335i +mody |
Jak uzyskać 4,5s dla 0-100? |
e46 330i +M54B30 +mody |
|
0% |
[ 0 ] |
e46 330i +swap silnik BMW +mody |
|
0% |
[ 0 ] |
e46 330i +2jz-gte +mody |
|
25% |
[ 1 ] |
e92 320i +swap 2jz-gte +mody |
|
0% |
[ 0 ] |
e92 320i +swap silnik BMW +mody |
|
0% |
[ 0 ] |
e92 335i +mody |
|
75% |
[ 3 ] |
inne auto |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Głosowań: 4 |
Wszystkich Głosów: 4 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
adaml
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e46 330i
Imię: Adam
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 4 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 10-03-17, 22:33 e46 330i / e92 320i / e92 335i +mody
|
|
|
Zastanawiam się nad przyszłością mojej e46 330i sedan/polift i nie wiem, co wybrać, gdyż nie orientuję się w kosztach.
A do wyboru mam tuning:
1. e46 330i
2. e92 320i
3. e92 335i
Chciałbym uzyskać efekt zbliżony do 4,5s 0-100.
Ciekaw jestem także, jak dla powyższych aut kształtują się granice osiągi/koszty oraz co warto zmodyfikować najpierw, aby uzyskać najlepszą poprawę osiągów najniższym kosztem.
Załóżmy, że mamy przedziały 0-100:
A. 5,5s
B. 5,0s
C. 4,5s
Podam przykład (wybaczcie, że będzie oderwany od rzeczywistości )
1. e46 330i - sprzedaj i kup m3e46 lub e92 335i, a jeżeli chcesz tuningować to:
A. dolot, wydech, szpera (całość wraz z robocizną do ogarnięcia za 12k zł.)
B. A + turbo (suma ~20k zł.)
C. A+B+układ paliwowy (~30k zł.) ,
zalecany swap na 2jz-gte (~40k zł),
lub swap na M50B25 +dolot, wydech, szpera,turbo (~30k zł - ze względu na mniejszą awaryjność polecane zamiast M54B30) |
|
|
|
|
butelky
BMW: e36
Nadwozie: Compact
Pomógł: 22 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 874 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 10-03-17, 22:46
|
|
|
Zdecydowanie 335i + ew. mody.
Co do osiągów/kosztów - są na forum takie auta, przejrzyj galerię w odpowiednim dziale i popytaj właścicieli, będziesz miał jasność co i jak |
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-03-17, 01:04
|
|
|
poszedł bym w stronę czegoś oryginalnego nietuzinkowego |
|
|
|
|
adaml
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e46 330i
Imię: Adam
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 09 Mar 2017 Posty: 4 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 11-03-17, 09:19
|
|
|
tzn np. supra lub lex? |
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-03-17, 12:58
|
|
|
adaml napisał/a: | tzn np. supra lub lex? |
BMW ale nie idąc w tą stronę co większość |
|
|
|
|
Laweciorz
BMW: E36
Silnik: M52B28
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 30 Mar 2017 Posty: 25 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 30-03-17, 23:38
|
|
|
generalnie przy autach które podajesz i ewentualnych modach to w ogóle bym się nie skupiał na 0-100 bo będziesz i tak walczył z trakcją , a skupił bym się na 100-200 ewentualnie 0-1000m .
parę lat temu latałem autem co wg. racelogica robiło 3.9 0-100 , i łotałem bez problemu w tym przedziale M6 czy M5, ale w rolce 100-200 juz nie miałem szans. |
_________________ weekendowy bimmer
codzienny lawieciarz pomocy drogowej |
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-04-17, 16:42
|
|
|
a jak się sprawy potoczyły ? Sam zainteresowany może coś opowie ? Jak to przeważnie bywa temat szybko umiera... |
|
|
|
|
|