Czesc
Bede robic swapa w przyszlym miesiacu, mam jezdzacego angola E46 z 2000r 328 manual z ktorego do Europy E46 z 98r 318 przerzucam motor, uklad przeniesienia napedu, zawias, wydech, heble, ogolnie caly spod.
Pytanie mam odnosnie wiazki silnikowej, musi byc z europy? gdzies wyczytalem ze z dowolnego M52 ale europa...
poza tym widze ze problem bedzie z odpaleniem
zeby odpalic, trzeba przerzucic z angola EWS i pestke. problem polega na tym, ze w kluczyku z angola prawdopodobnie pestka jest wlutowana w uklad, w europie jest luzem w kluczyku. kluczyki sa inne, wiec nie ma mozliwosci podmiany elektroniki.
jakie mam opcje? zakup nowego kluczyka i dorobienie grotu? przelozenie stacyjki, z zamkiem chyba bedzie problem, bo inna strona, no i angol to kombiak, nie ma zamka w bagazniku, a ja mam sedana.
BMW: E36 323 & 328
Nadwozie: Coupe Pomógł: 48 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 353 Skąd: Żary
Wysłany: 06-04-17, 14:49
Co do EWS możesz spróbować zakodować swój kluczyk do nowego EWS, lub po prostu wywalić EWS ze sterownika.
Napisz do kolegi kkkkamil26- ma odpowiedni sprzęt i wiedzę w tym temacie.
Co do EWS możesz spróbować zakodować swój kluczyk do nowego EWS, lub po prostu wywalić EWS ze sterownika.
Napisz do kolegi kkkkamil26- ma odpowiedni sprzęt i wiedzę w tym temacie.
kamil zaproponowal mi pare rozwiazan, chyba sie skusze na dorobienie pestki do EWS
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach