[e46]Wymiana LSZ na ALSZ ?? |
Autor |
Wiadomość |
klaku007
BMW: e46
Imię: Dominik
Silnik: m52b28tu
Nadwozie: Sedan
Wiek: 35 Dołączył: 20 Gru 2011 Posty: 18 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 15-02-12, 21:22 [e46]Wymiana LSZ na ALSZ ??
|
|
|
Witam.
Mam taki mały problemik Kupilem sobie poliftowy moduł swiateł ALSZ do e46. Auto mam przedlifta 2000r. Kupiłem głownie aby miec DRL bez kierunków... Przebieg i VIN sobie ustawie a narazie kropeczka mi nie bedzie przeszkadzac. Jedyne co mnie teraz nurtuje to swiecenie tylnych pozycyjnych bo swiatlo stop swieci OK. Jak wiadomo po liftingu sa inne swiatla gdzie jest o jedna zarówke wiecej jednak ja chce to ogarnac tak aby wszystko było ok w przed lifcie. Moze ktos cos kiedys takiego robił Pewnie trzeba zamieszac z kablami przy lampie ale moze ktos pomoze i nie bede musiał siedziec z miernikiem i mieszac |
_________________
|
|
|
|
|
ikarus
BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy Wiek: 47 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 6648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-02-12, 02:56
|
|
|
aj na twoim miejscu dolozylbym lampy poliftowe i gitra watpie zeby w module dalo sie wylaczyc dane swiatla,co innego blad przepalonej zarowki.... Szczerze mowiac,jestem ciekaw jak to rozwiazesz.Nie wiem ile dales za modol od polifta ale mnie wylaczenie kieronkow przy DRLach kosztowalo 3,50 i godznka czau na poprowadzenie zasilania od kierunkow z blotnikow przednich i wylaczenie bledu przepalonej zarowki na kierunkach |
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 16-02-12, 09:03
|
|
|
cos mi sie wydaje ze zaczales od dupy strony i niepotrzebnie wydales kaske |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
mlody320
Nowy User - Witamy ;)
BMW: 320Ci
Imię: Damian
Silnik: M54B22
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 9 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 16-02-12, 09:04
|
|
|
Z tego co pamiętam, to jest możliwość wyłączenia świateł w klapie przez kodowanie NCS-em.
ikarus, rozwiń temat z tymi DRL-ami bez kierunków może być PW, ale innym pewnie też się przyda.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
ikarus
BMW: e46 320iA
Imię: Marek
Silnik: m54b22
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 128 razy Wiek: 47 Dołączył: 15 Maj 2008 Posty: 6648 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-02-12, 15:45
|
|
|
mlody320 napisał/a: | ikarus, rozwiń temat z tymi DRL-ami bez kierunków | a co tu rozwijać... kupujesz drugie oprawki do przednich kierunków a ori odpinasz... (w wersji hardkorowej można obciąć kable od orginalnej oprawki) te drugie podłaczasz do bocznych bo one przy zakodowanym DRLu nie świecą i montujesz je w przednich kierunach...
Teraz opcję są dwie... komp będzie wiedział,ze brakuje przednich oryginalnych kierunków co bedzie skutkowało szybsze ich pulsowanie więc albo ryginalne oprawki z żarówkami chowasz gdzieś w nadkole albo ncs'em dezaktywujesz monitorowanie przepalonej żarówki kierunków...
|
|
|
|
|
klaku007
BMW: e46
Imię: Dominik
Silnik: m52b28tu
Nadwozie: Sedan
Wiek: 35 Dołączył: 20 Gru 2011 Posty: 18 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 17-02-12, 09:37
|
|
|
Sprawa nie jest taka trudna jak sie wydaje wszystko rozgryzlem...
NCS w reke
i
BREMSLICHT_ALS_STANDLICHT
dajemy na activ
I zeby to dzialalo to trzeba
PWM_WERT2_ALS_SL_AUSGANG
w orginale mialem wert_02 a dałem na wert_03
Powoduje to ze swieca sie dwie zarówki i tutaj mamy problem bo ta jedna swieci normalnie a ta druga ciemniej. Aby obie zarówki swieciły tak samo, musimy zmieniec zarówke z tylu(po jednej z kazdej strony)jest tam zarówka 5W/21W, a nalezy wsadzic 21W wystarczy spilowac troszke jeden bolec i wejdzie po tej operacji wszystko swieci tak jak przed wymiana modulu poza kierunkami z przodu z właczonymi DRL
Do tego jeszcze aby nie bylo problemów z xenonami
PWM_ANSTEUERUNG_AL
wert_02
LEUCHTWEITENREG_AUTOM
aktiv
XENON_TEST
aktiv
|
_________________
|
|
|
|
|
|