Przy maksymalnym skręcie kół samochód spada z obrotów i zapala się lampka ciśnienia oleju oraz zauważalny spadek napięcia w instalacji elektrycznej (przygasa oświetlenie). Czasami silnik potrafi zgasnąć w takiej sytuacji.
Olej w silniku jest na odpowiednim poziomie, w układzie wspomagania też - ale gdzieś go ubywa (chyba wyciek na dolnym przewodzie).
Jakieś pomysły co to może być? Dodam, że przy 80-100km/h troszkę trzęsie kierownica - zawieszenie w porządku, koła i hamulce proste - więc może maglownica ma dość?
BMW: e36
Imię: marian
Silnik: m52b20
Nadwozie: Coupe Pomógł: 2 razy Wiek: 108 Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 74 Skąd: stad
Wysłany: 18-07-17, 18:28
A może pompa wspomagania ma dość? Bo dość mocno obciążania silnik. U mnie przy max skrecie też obroty minimalnie przyglądają ale nie aż tak tragicznie. Ja kupiłem uzywke z escorta i już ponad rok śmiga lepiej niż oryginał luka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach