Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Diesel VS Benzyna VS GAZ
Autor Wiadomość
gh_joker 



BMW: niebieskie
Silnik: zdrowy
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 529
Skąd: ja cie znam?
Wysłany: 25-12-13, 10:01   

Dizel fajny, dynamiczny i oszczedny (w bmw nawet bardzo cichy)... I wszystko jest tak piene az do pierwszej wizyty w warsztacie.

Kilka lat temu kupilem pierwszego (i ostatniego) w zyciu dizla e46 320d, niski 100% przebieg, ksiazka servisowa, stan idealny. Ponad rok tylko servisy w aso i tankowanie az do momentu jebniecia turbiny na autostradzie. Dymu tyle, ze na 4 pasach nic nie bylo widac, samozaplon, jeb, zgrzyt, dead.

Po wymianie turbo silnik chodzil jak sieczkarnia, albo pogielo korbowody albo kawalki wirnika powbijane pod zawory. Ceny turbinek wszyscy znamy a koszt remontu silnika to nawet nie bylo sensu sprawdzac i tak auto poszlo w swiat.

Podsumowujac to co zaoszczedzilem w paliwie przez to poltorej roku chyba nie pokrylo ceny samej turbiny wiec ja dizlom juz podziekowalem.
_________________
>>> THE LESS YOU GIVE A FUCK - THE HAPPIER YOU'LL BE <<<
 
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 25-12-13, 13:01   

Dokladnie bo diesel jest dobry jak sie nie psuje ale jedna usterka to juz są tysiące zł.
 
 
Artur.325 


BMW: e46 330ci
Silnik: M54b30
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 452
Skąd: W-wa
Wysłany: 25-12-13, 19:47   

Tak jak są przeciwnicy lpg,tak chyba ja jestem przeciwnikiem diesla...
Nie powiem,mam na co dzień do czynienia z nowymi diselkami i owszem,jeśli chodzi o osiągi to jest ok.,aczkolwiek spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe wychodzi ok.10l więc oszczędność jest średnia,a jak w końcu coś padnie to od razu w tysiące...
Przyznam szczerze,że nie wiem jak to w dizlach bmw,ale zapewne nie wiele inaczej niż w innych markach.
Mam w firmie ok.100 aut i m.in. zajmuję się ich serwisowaniem,fakt że większość to dostawcze,ew. fordy,ople,renault,citroen itp. ale jak coś padnie to jest masakra.
W dostawczakach wiadomo,że dizel jest ok,teraz chyba ciężko o coś w benzynie,ale też potrafi coś paść,jak nie turbo to wtryski,a to pompa i od razu 3-4 tys zostawiamy w serwisie...
Osobiście uwielbiam Pb,może być też lpg.Jazda to inna bajka,sama praca silnika jest inna nie mówiąc o tym że można je kręcić do 6-7k a nie 4 tys i dizel już nie ma siły jechać...
Dla mnie poracha,ale co kto lubi ;)
 
 
Ninja
[Usunięty]

Wysłany: 25-12-13, 20:37   

... ale ja bym takim klekotem pojeździł ...
http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc :D

i pewnie nie tylko ja ;)
 
 
Artur.325 


BMW: e46 330ci
Silnik: M54b30
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 452
Skąd: W-wa
Wysłany: 25-12-13, 20:57   

Oczywiście zapier*ala nieźle,ciekawe tylko jak będzie jeździł po 100,200czy 300tys km i ile hajsu w tym czasie pochłonie...
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-12-13, 21:46   

a ja bym nie chcial. w ogole eMka w dieslu to strzal w kolano, ta magiczna literka M oznaczala sport w tak czystej postaci jak to mozliwe w "cywilach", przeniesienie wyscigowych cech na cywilny asfalt, a oni probuja polaczyc kilka samochodow w jedno.. Mdiesel - polaczenie sportu z ekonomia i, maly ale jednak, uklon w str zielonych (brr...), X6 - polaczenie suva i coupe, stopniowa rezygnacja z serii 3 na rzecz serii 4 (i po cholere ja sie pytam, niech jeszcze beda zakladane grille z audi), planowane byly tez przeciez silniki 2- i 3-cylindrowe z doladowaniem (!).. ludziom sie wmowi ze mniej garow to mniejsze spalanie, ale zeby samochod stal a nie jechal potrzebne jest paliwo, w duzym uproszczeniu jakas konkretna ilosc na konkretna mase pojazdu, a doladowane 1.4 wychla tyle samo co wolnossace 2.0, albo i wiecej bo sie ten maly obesraniec musi niezle napocic zeby poltorej tony rozbujac, a 6 garow kichnie i auto jedzie, aaa denerwuje sie tlyko niepotrzebnie :P
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
Warg 



BMW: E36 320
Imię: Paweł
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 18 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 369
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-12-13, 21:55   

Davo,
dobrym przykładem jest 1er 114i
1,6 turbo o oszałamiającej mocy 102 koni :/
_________________
Jest: e36 320 Touring
Było: e36 316 compact
 
 
 
tytan1326 



BMW: '98 e36 320i Lim
Imię: Krzysiek
Silnik: m52b20
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 161
Skąd: Jozefow
Wysłany: 25-12-13, 22:30   

Warg napisał/a:
Davo,
dobrym przykładem jest 1er 114i
1,6 turbo o oszałamiającej mocy 102 koni :/


przecież 316i e36 jest nawet mocniejsze i bez turbo :wstyd: , co za bezsens, sens miałoby to tylko gdyby to było ustawione,żeby od dołu działało. bez komentarza, czekam tylko na m3/4 3garowe + turbo, wtedy kończę przygodę z BMW...
_________________

 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 25-12-13, 22:50   

to najnowsze 3er, wersja 328i to bodajze 4 gary na turbinie, chyba 2 litry pojemnosci, jak sie myle niech mnie ktos poprawi, a w ogole to troche odeszlismy od tematu :P
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
zoth 



BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 646
Skąd: lc
Wysłany: 26-12-13, 12:13   

tytan1326 napisał/a:
Warg napisał/a:
Davo,
dobrym przykładem jest 1er 114i
1,6 turbo o oszałamiającej mocy 102 koni :/


przecież 316i e36 jest nawet mocniejsze i bez turbo :wstyd: , co za bezsens, sens miałoby to tylko gdyby to było ustawione,żeby od dołu działało. bez komentarza, czekam tylko na m3/4 3garowe + turbo, wtedy kończę przygodę z BMW...


po co konczyc przygode z bmw, sa jeszcze starsze modele z r6 v8 itp a przejdziesz do innej marki np audi i zobaczysz to samo, teraz wszystkie koncerny obcinaja cylindy, nie tylko w bmw robi sie syf
_________________
 
 
RazoR91 



BMW: E36
Imię: Maciek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 514
Skąd: Okolice Olkusza
Wysłany: 26-12-13, 19:27   

Ninja napisał/a:
... ale ja bym takim klekotem pojeździł ...
http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc :D

i pewnie nie tylko ja ;)


A ja również nie. Może i super przyspiesza ale ma namiastkę emocji i fantazji :(

Ludziom wmawiają ze 3 gary turbo lepsze, a dzieki krótkiej skrzyni to jakoś jedzie..

Przecież wiadomo że teraz sie robi tak zeby sie popsuło, np. nowa Octavia 1.2 w jakiejs tam wersji : ok 70k za cały samochód a jakby ktoś chciał kupić w czesciach to zapłaci ponad 100tys, sam silnik 33 tys :16: :2:
Przekonują mnie nowe Mazdy bo nie ma 1.0 w sedanie czyt nowe Mondeo..
_________________

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=490014
 
 
Zakov 



BMW: E92 335i
Imię: Jan
Silnik: N54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 376
Skąd: Polska
Wysłany: 27-12-13, 00:16   

RazoR91 napisał/a:
Może i super przyspiesza ale ma namiastkę emocji i fantazji :(


Skąd możesz wiedzieć ile ma emocji i fantazji, skoro nawet tym nie jechałeś? Moim zdaniem gdybyś przesiadł się z 2.0 do takiego M550 to dopiero byś poznał co to emocje i fantazja... Ale to tylko moje zdanie :)
_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52.
 
 
 
Qczy 



BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy
Wiek: 35
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 3346
Skąd: ten dym ?
Wysłany: 27-12-13, 01:08   

Zakov napisał/a:
gdybyś przesiadł się z 2.0 do takiego M550 to dopiero byś poznał co to emocje i fantazja


:7:
_________________
Jestem jednym z milionów użytkowników BMW, a to moja historia :
www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=30556&start=0

www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=661765#661765

https://www.youtube.com/watch?v=EiZhkPUJtRs



Po co sprawdzać, skoro domyślasz się, że powinno działać ?
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-12-13, 05:00   

przesiadka z 2.0 na M550 da duza roznice, no pewnie ze tak.. ale wez sie przesiadz z M550 na M5 takie prawdziwe.... gdyby nie te 7 biegow to dupy by nie urywalo, na 5tym biegu do 185 dojechalo jak dobrze widzialem, 6tka 230 km/h, 7ka 255 km/h, a stare Mki na 5ciobiegowce szly pod 260...
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 27-12-13, 11:26   

Ogolnie jak sie ma 20 tys to za 17 można kupic diesla a 3 trzeba miec odlozone na nowe turbo czy coś :P Jezeli mialbym miec diesla to e60 3.0D inaczej dalej bede jezdził benzyną :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14