Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Diesel VS Benzyna VS GAZ
Autor Wiadomość
cartonik 
...BMW MANIAKKKKK...



BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1086
Skąd: Mszana Gorna/Dolna
Wysłany: 24-01-08, 12:08   Diesel VS Benzyna VS GAZ

Co leprze Plusy i minusy!

Moja Bunia Pracuje Tylko i wyłacznie na PB 98 Verva i powiem Tyle Nie mam zadnych Problemów a Minusem jest Tylko DROGIE PALIWO po za Tym same Plusy :) :hyhy:
Ostatnio zmieniony przez yeahman 25-01-09, 13:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
razyel 



BMW: E65 730i
Imię: Tomasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 47
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 152
Skąd: Olszyna Lubańska
Wysłany: 24-01-08, 12:14   

A moja pracuje na LPG i powiem tylko tyle, że półtora roku tak latam i nie mam żadnych problemów. A kaski trochę w kieszeni zostaje :cwaniak2:
_________________

 
 
 
cartonik 
...BMW MANIAKKKKK...



BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1086
Skąd: Mszana Gorna/Dolna
Wysłany: 24-01-08, 14:30   

razyel napisał/a:
A moja pracuje na LPG i powiem tylko tyle, że półtora roku tak latam i nie mam żadnych problemów. A kaski trochę w kieszeni zostaje :cwaniak2:


Świec czasem nie Wymieniałeś ? :cwaniak2: Po za Tym co Do gazu częstsze Przeglądy samochodu i szybciej sie zużywają Niektóre części Mam racje ? :hyhy:
_________________
Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar


CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! :)
 
 
 
renoraines 
Przyjaciel Forum



BMW: było E39 540ia,E46 320cd
Imię: Bartek
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Wlkp
Wysłany: 24-01-08, 14:39   

Zgadza sie cartonik czestszy przeglad=wiecej wydatkow.

Oszczedna jazda to dieslem, a jak szalec to 6R benzynowe :)
_________________

 
 
cartonik 
...BMW MANIAKKKKK...



BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1086
Skąd: Mszana Gorna/Dolna
Wysłany: 24-01-08, 15:30   

Cytat:
Zgadza sie cartonik czestszy przeglad=wiecej wydatkow.

Oszczedna jazda to dieslem, a jak szalec to 6R benzynowe :)


No i raczej nie inaczej choć przy dieslu tez są wydatki! O diesla Trzeba dbać nie ma innego wyjścia i lać bardzo dobre Paliwo :) :hyhy:
_________________
Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar


CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! :)
 
 
 
renoraines 
Przyjaciel Forum



BMW: było E39 540ia,E46 320cd
Imię: Bartek
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 992
Skąd: Wlkp
Wysłany: 24-01-08, 15:46   

W dieslu trzeba pamietac o turbinie, poczekac po odpaleniu chwile zanim sie ruszy, zeby olej zaczal smarowac turbine i analogicznie po dojechaniu na miejsce odczekac zamin sie wylaczy silnik, zeby turbina przestala sie krecic. O tankowaniu na malych stacjach z paliwem niewiadomego pochodzenia nie ma mowy.
_________________

 
 
kasia 


BMW: e 36
Wiek: 37
Dołączyła: 24 Sty 2008
Posty: 178
Skąd: Toruń
Wysłany: 24-01-08, 15:48   

Moja smiga na 95 .. :lol: :lol: :lol: Nie narzekam .. no moze na cene :D
_________________
Prawy pas, lewy pas..zaglądam śmierci w twarz..Są
chwile gdy ryzyko wchodzi mi w krwiobieg..Uciekaj ile sil jeśli goni cię śmierć .. Redukcja ...wrzuć go na wysokie obroty... Gaz lewy pas i płynę...
 
 
 
Kaktus 



BMW: e30,e32,e30,e36,e36,e39,e36
Wiek: 38
Dołączył: 25 Sty 2008
Posty: 173
Skąd: Bialystok
Wysłany: 25-01-08, 19:50   

nom ja jezdzilem na wszystkim ale ostatnio przesiadlem sie chwilowo na TDS-a i powiem ze wrazenia z jazdy brak ale wrazenie w kieszeni zostaje :P :ok:
_________________


www.7dents.co.uk

E28 86' M535i http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=35448
E30 87' 325e http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28315
E30 89' 320it http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28316
E46 03' 325ci Individual http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=441025#441025
 
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 29-01-08, 00:42   

Benzyna to wiadomo - numer jeden.

Oszczędzanie ON vs. LPG..

To już zależy bo LPG założyć można do benzyny zawsze a diesla to zmienić całe auto..
Tak czy inaczej chyba LPG bo kiedy trzeba można przełączyć na benzynę i przycisnąć a na codzień oszczędzać :cwaniak2:
_________________
 
 
 
Schering
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-08, 11:15   

Gaz ok jesli robi sie duzo kilometrow wtedy oplaca sie zakladac, ale jesli jezdzimy tylko po miescie to szkoda samochodu. A i wiadomo ze na gazie traci tą elastycznosc ktora w miescie czasami jest potrzebna. Mozna sie zastanowic nad sekwencją, ale rozmawialem z gościem ktory zaklada gazy i mowi ze albo zwykla instalacje, a jak sekwencje to tylko z gornej półki.
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 29-01-08, 12:36   

A jeśli chodzi o te lepszej jakości sekwencje to jakie tutaj kwoty wchodzą w grę ?
_________________
 
 
 
Schering
[Usunięty]

Wysłany: 29-01-08, 12:48   

Bardzo dobra sekwencja jest sekwencja firmy BRC, to juz jest wysoka półka, koszty to okolo 4000zl. Tą instalacje ze względu na niezawodnosc i dobre paramtetry zaklada sie do samochodow,ktore z natury nie powinny byc gazowane np nasze kochane BMW :yeah:
 
 
franko85 



BMW: 318 ti California Exclusive Edition
Imię: mateusz
Wiek: 38
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 28
Skąd: Złotów/Koszalin
Wysłany: 29-01-08, 14:25   

Ja osobiście jeżdżę na sekwencji z wtryskami valteca i nie narzekam. Średnie spalanie mam w granicach 11L/100km. Spalanie i moc zależy tylko od odpowiedniego ustawienia sekwencji. Można ustawić tak, że auto będzie chodziło lepiej niż na benzynie jednak wzrasta wtedy spalanie nawet do 20 litrów. Optymalizacja jest możliwa poprzez dokonanie indywidualnej mapy czyli podłączenie komputera i zrobieniu około 60 km w celu ustalenia jak kto jeździ, tak twierdzi mój gazownik. Cena jaką wydałem pół roku temu to 3100 zł
 
 
 
łaby 


BMW: e30 335 coupe
Imię: marcin
Silnik: m30
Wiek: 41
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 17
Skąd: lublin
Wysłany: 29-01-08, 19:21   

A ja teraz napisze cos od siebie miałem wczesniej 525 88r. e 34 super fura na benzynie .Załozyłem gaz i co sie stało po 4 dniach miałem problemy.A co wymieniłem przez 1 rok. przewody 2 razy
swiece 2 razy
2 razy cewke
raz pompe paliwa
A pod koniec mi sie spaliła bo jak mi strzeliła na gazie to tak rzuciło silnikiem ze zerwało przewód paliwowy i sie spaliło wszystko pod maska i byłem w plecy dodatkowo 160zł i w hu...j roboty wiec odradzam jakikolwiek gaz bo narazie produkuja sam. benzynowe i diesle.Wiec ja przy tym zostane i pozdrawiam posiadaczy 98BP.Mógłbym pisac na ten temat wypracowania ale karzdy wie z doswiadczenia o co chodzi jesli choc troche wie na temat wydajnosci paliw .
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 29-01-08, 22:20   

Dodam jeszcze że jak diesel to tylko nowy !!
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 15