Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Diesel VS Benzyna VS GAZ
Autor Wiadomość
Qczy 



BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 3346
Skąd: ten dym ?
Wysłany: 27-12-13, 11:40   

Kratek napisał/a:
Ogolnie jak sie ma 20 tys to za 17 można kupic diesla a 3 trzeba miec odlozone na nowe turbo czy coś :P Jezeli mialbym miec diesla to e60 3.0D inaczej dalej bede jezdził benzyną :)


Chyba, że kupuje się Bawarkę jak moja i od samego początku tylko cieszy z jazdy :21:
_________________
Jestem jednym z milionów użytkowników BMW, a to moja historia :
www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=30556&start=0

www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=661765#661765

https://www.youtube.com/watch?v=EiZhkPUJtRs



Po co sprawdzać, skoro domyślasz się, że powinno działać ?
 
 
grucha 



BMW: e90
Silnik: M47+
Pomógł: 187 razy
Wiek: 103
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 3758
Skąd: EL
Wysłany: 27-12-13, 11:57   

Kratek napisał/a:
3 trzeba miec odlozone na nowe turbo czy coś

troszkę demonizujecie temat "regeneracji" turbo ;)
jak czytam takie tematy to mam wrażenie że dyszel w BMW to samo ZŁO :lol:
a przecież jest naprawdę sporo użytkowników śmigiełek napędzanych rolniczym paliwem którzy są jednak zadowoleni i to BARDZO :D
 
 
Kratek 



BMW: Szukam
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 27 Kwi 2009
Posty: 3467
Skąd: BMW Zone
Wysłany: 27-12-13, 13:15   

Do czasu panowie..... wszystko smiga ale nie znacie dnia ani godziny. W benzynie oczywiscie tez cos sie może sypnąc ale najczesciej psuje sie diesel i jest to naprawde wtedy kosztowne.
 
 
Ninja
[Usunięty]

Wysłany: 27-12-13, 13:52   

Dzisiejsze diesle rzeczywiście mają krótki "termin ważności". Są oczywiście wyjątki ale to już nie ta trwałość co sprzed 20 lat.
Ostatnio zmieniony przez Ninja 27-12-13, 16:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
gh_joker 



BMW: niebieskie
Silnik: zdrowy
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 529
Skąd: ja cie znam?
Wysłany: 27-12-13, 15:03   

Qczy napisał/a:
Kratek napisał/a:
Ogolnie jak sie ma 20 tys to za 17 można kupic diesla a 3 trzeba miec odlozone na nowe turbo czy coś :P Jezeli mialbym miec diesla to e60 3.0D inaczej dalej bede jezdził benzyną :)


Chyba, że kupuje się Bawarkę jak moja i od samego początku tylko cieszy z jazdy :21:


Przez jakies 60k km powiedzial bym doslownie to samo... Turbina strzelila przy ok 160k, auto serwisowane od nowosci do konca w aso...

Polecam jeszcze sprawdzenie klap zawirowan w kolektorze, przy wymianie turbiny widzialem, ze jedna byla dosc luzna...
_________________
>>> THE LESS YOU GIVE A FUCK - THE HAPPIER YOU'LL BE <<<
 
 
 
RazoR91 



BMW: E36
Imię: Maciek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 514
Skąd: Okolice Olkusza
Wysłany: 28-12-13, 00:15   

Davo napisał/a:
przesiadka z 2.0 na M550 da duza roznice, no pewnie ze tak.. ale wez sie przesiadz z M550 na M5 takie prawdziwe.... gdyby nie te 7 biegow to dupy by nie urywalo, na 5tym biegu do 185 dojechalo jak dobrze widzialem, 6tka 230 km/h, 7ka 255 km/h, a stare Mki na 5ciobiegowce szly pod 260...


:piwo: ;)


Ten M550 okey przyspiesza dobrze ale coś więcej ? Może dzwięk który dla mnie jest jakis dziwny, pewnie można coś jeszcze dodać ale sobie daruje. Tylko spalanie - :oczy: , trzy turbiny :oczy: , jak przyjdzie je naprawić - :16: a na końcu luba właściciela :krzeslo: ze takiego smoka kupił :lol:

Nie rozumiem po prostu ludzi którzy jarają się pospolitym dizlem jak 1.9 ( BMW i R6d a także wersja M to cos wiecej niz zwykły dizel) bo co z tego ze turbina się zakręci i niutek od zaraz jest jak obroty są 2-3 tys i przez to brak emocji. Ja tam wole się pobawić obrotami ;)
Prawdą jest że Dizel BMW jest nieco fajniejszy od innych i do przemieszczania się od a do b może dac wiecej fun'u :)

Co do trwałości dizla to racja
Kratek napisał/a:
Do czasu panowie..... wszystko smiga ale nie znacie dnia ani godziny.


Teraz juz się nie robi zeby pojechało i wróciło za jakiś czas, tylko zeby wróciło jak najszybciej po gwarancji. Nie robicie po 30 tys rocznie to przy awarii silnik nie zaoszczędził na możliwą awarie..
Nie miałem dizla i nie chcę, moj brat ma e46 320d i pierwsze obróciło panewke i ją zmieliło ze była w misce, a po naprawie pękł wał i już tez sie z szambonurka wyleczył :hm:
_________________

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=490014
 
 
Qczy 



BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 3346
Skąd: ten dym ?
Wysłany: 28-12-13, 00:25   

RazoR91 napisał/a:
Nie miałem dizla i nie chcę

Najbardziej podobają mi się właśnie takie komentarze...

Bo sąsiada szwagra ciotka od strony wujka miał dizla i...





:ot: !!
_________________
Jestem jednym z milionów użytkowników BMW, a to moja historia :
www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=30556&start=0

www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=661765#661765

https://www.youtube.com/watch?v=EiZhkPUJtRs



Po co sprawdzać, skoro domyślasz się, że powinno działać ?
 
 
RazoR91 



BMW: E36
Imię: Maciek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 32
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 514
Skąd: Okolice Olkusza
Wysłany: 28-12-13, 09:33   

Qczy napisał/a:
RazoR91 napisał/a:
Nie miałem dizla i nie chcę

Najbardziej podobają mi się właśnie takie komentarze...

Bo sąsiada szwagra ciotka od strony wujka miał dizla i...





:ot: !!


W mojej najbliższej rodzinie tylko ja mam benzyne. Cytujesz, wyrywasz z kontekstu i twierdzisz ze moja opinia jest po ciotkach sasiadów... Nigdy nie posiadałem dizla, ale jeździłem własnie tą 320d, i autami francuskimi, japońskimi, włoskimi i niemieckimi, ale nadal bole benzyne.

Więc jak możesz nie cytuj tak wiecej ze wyrywasz z kontekstu...
Jakbym tylko napisał "nie mam dizla i nie chce" to sie zgodze ze takie komentarze są nic nie warte, ale moj do takich nie nalezy..
_________________

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=490014
 
 
JuniorZMY 


BMW: e36 compact + Suzuki SV650s
Imię: Paweł
Silnik: m43>m52
Nadwozie: Compact
Pomógł: 11 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 404
Skąd: Chojna/Myślibórz
Wysłany: 28-12-13, 12:18   

318d robi więcej hałasu niż jedzie i nie mowie tego po złośliwości czy dlatego że ktoś tam mi tak powiedział tylko sam miałem okazję się przekonać
_________________
sprawdź to!! http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0 <-swapnięty kapsel
 
 
Qczy 



BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy
Wiek: 34
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 3346
Skąd: ten dym ?
Wysłany: 28-12-13, 13:00   

:ot:


Zmieńmy temat na : najazd na dizla - bo tego już czytać nie idzie..
_________________
Jestem jednym z milionów użytkowników BMW, a to moja historia :
www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=30556&start=0

www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=661765#661765

https://www.youtube.com/watch?v=EiZhkPUJtRs



Po co sprawdzać, skoro domyślasz się, że powinno działać ?
 
 
Zakov 



BMW: E92 335i
Imię: Jan
Silnik: N54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 376
Skąd: Polska
Wysłany: 28-12-13, 17:39   

Davo napisał/a:
ale wez sie przesiadz z M550 na M5 takie prawdziwe....


Zgadzam się, ale tych dwóch aut też nie można bezpośrednio porównywać. M5 to rasowa 'emka', natomiast BMW z oznaczeniem w rodzaju M550, M235 to coś w rodzaju Audi S.

Davo napisał/a:
gdyby nie te 7 biegow to dupy by nie urywalo


Myślę, że przy 3 turbinach i 740nm momentu obrotowego, na upartego mógłbyś ruszać tym spod świateł na 'trójce' i w ogóle nie przejmować się zmianą biegów.

Davo napisał/a:
a stare Mki na 5ciobiegowce szly pod 260...


Moje stare 328 szło licznikowe 250km/h, więc nie widzę w tym nic nadzwyczajnego.

RazoR91 napisał/a:
Ten M550 okey przyspiesza dobrze ale coś więcej ?


A czego byś jeszcze oczekiwał?

RazoR91 napisał/a:
Może dzwięk który dla mnie jest jakis dziwny


Dźwięk ma baaardzo przyzwoity jak na diesla. Założę się, że 90% ludzi nie zorientowałoby się podczas ostrej jazdy, że pod maską pracuje diesel.

RazoR91 napisał/a:
trzy turbiny :oczy: , jak przyjdzie je naprawić - :16:


A jak przyjdzie Vanosy w benzynowym V8 naprawić? :16:

Nie jestem fanem diesla, ale ten M550d to majstersztyk. Gdybym dojeżdżał codziennie po 50km do roboty to chciałbym mieć taki góra 2-3 letni u siebie w garażu.
_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52.
Ostatnio zmieniony przez Zakov 28-12-13, 17:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28-12-13, 17:43   

Zakov napisał/a:
Davo napisał/a:
a stare Mki na 5ciobiegowce szly pod 260...


Moje stare 328 szło licznikowe 250km/h, więc nie widzę w tym nic nadzwyczajnego.


pilem do tego ze M550 na 5tce poszlo 185, gdyby mu skrzynie rozciagnac zeby na 5tce szlo 250-260, to mysle ze niewiele lepiej by sie rozpedzalo niz Mki z lat 90tych
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
Zakov 



BMW: E92 335i
Imię: Jan
Silnik: N54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 376
Skąd: Polska
Wysłany: 28-12-13, 18:11   

Davo napisał/a:
Zakov napisał/a:
Davo napisał/a:
a stare Mki na 5ciobiegowce szly pod 260...


Moje stare 328 szło licznikowe 250km/h, więc nie widzę w tym nic nadzwyczajnego.


pilem do tego ze M550 na 5tce poszlo 185, gdyby mu skrzynie rozciagnac zeby na 5tce szlo 250-260, to mysle ze niewiele lepiej by sie rozpedzalo niz Mki z lat 90tych


Ale ma skrzynie jaką ma i nie widzę sensu aby dywagować co by było gdyby babka miała wąsy... Można nie lubić diesla, ale to auto to zupełnie inna liga. Może ten diesel jest horrendalnie drogi, pretensjonalny i w dodatku może okazać się niezbyt trwały, jednak sporą większość R6 z tego forum oraz pewnie niejedno V8 zamiata pod dywan. Dlatego trzeba mu to oddać.
_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52.
 
 
 
gh_joker 



BMW: niebieskie
Silnik: zdrowy
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 529
Skąd: ja cie znam?
Wysłany: 28-12-13, 18:37   

JuniorZMY napisał/a:
318d robi więcej hałasu niż jedzie i nie mowie tego po złośliwości czy dlatego że ktoś tam mi tak powiedział tylko sam miałem okazję się przekonać


318d to tez m47 wiec w kabinie praktycznie nie czujesz, ze jedziesz dizlem...

Dla wlascicieli owych dizelkow jedna dobra rada, jak auto straci moc i po wcisnieciu gazu bedzie slychac dzwiek rozsypanego lozyka, poprostu stancie i zadzwoncie po lawete. Gascie silnik na biegu z wcisnietym sprzeglem i hamulcem i gdyby po wyjeciu kluczyka wykrecila na obroty to gasic sprzeglem. Wtedy powinno sie skonczyc na wymianie samej turbiny.

Wlascicielom automatow pozostaje sie modlic o szczescie albo w kilka sekund zciagnac wezna z przepustnicy.

Aaaa i jesli ktos tu gada o spalaniu 10l/100 to gratuluje ulanskiej fantazji. Chyba lecac 200km/h+ po niemieckiej autobanie. Co do spalania to trzeba przyznac, ze to auto naprawde nie chce palic, na trasie 1800km zjada np audi a3 1,9tdi o jakies 30/40l :ok:
_________________
>>> THE LESS YOU GIVE A FUCK - THE HAPPIER YOU'LL BE <<<
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 16-08-15, 17:44   

Nie trzeba mieć 550d żeby objechać 4l v8.
Wystarczy 330d e46 :)

Ja tam swoja 330d kupiłem jak miała 212 tys km, zrobiłem już od listopada ponad 30 tys km nie oszczędzam jej mam ,wtarda noge, do tego jednostka jest wzmocniona.

To samo ojca byle 530d jezdzil nia 4 lata kupil jak miała 128 tys km, spzredal miesiąc temu jak miała 240 tys i praktycznie nic w silniku nie robil.
Oprocz usuniecia klapek i wymiany koeltkora wydechowego.

Ale olej i filtry zmieniane co 10 tys km, filtr paliwa każdej jesieni, paliwo tankowan na pewnych stacjach. Jak się dba tak ma a 3l diesel w bmw potrafi się milo odwdzieczyc ;)
_________________
rev
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 14