Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
[E36] Problem z czujnikiem airbag pod fotelem pasażera
Autor Wiadomość
OBOLUK 
don_dolarson



BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 124
Skąd: Machu Picchu
Wysłany: 30-01-18, 17:22   

Nie czytasz tego co piszę. Wtyczkę odpiąłem specjalnie do testu by sprawdzić czy dodatkowy błąd w sekcji "error" wyskoczy.
 
 
NextCarJapanCar 


BMW: E36 320i
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Wrz 2017
Posty: 143
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-01-18, 20:35   

OBOLUK, no ale co się miało zmienić po wypięciu tego? Skoro masz błąd poduszki i pisałem Ci, że na 99% to jest błąd maty to jak myślisz - co da odpięcie tego czujnika skoro komputer go nie widzi?
Weź to na logikę.
 
 
i_g 


BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 1020
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 30-01-18, 20:54   

OBOLUK, to info o zajętości to nie jest to co wkleiłeś na zdjęciu... Musisz jeszcze przewinąć ekran na dół, strzałką na klawiaturze i niżej będzie stosowna kontrolka :cwaniak2:

Tak jak kolega wspomniał, odpinanie wtyczki niewiele z błędem Ci zmieni, musisz dać emulator lub diodę (ewentualnie z kondensatorem). Nie dziękuj, kliknij pomógł ;)
 
 
OBOLUK 
don_dolarson



BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 124
Skąd: Machu Picchu
Wysłany: 02-02-18, 09:54   

Przewinąłem ekrany na dół i przy każdej jednej pozycji jest czarna kropa i nie zmienia się jeżeli usiądę na siedzenie. No nic, czekam na emulator, wpinam i zobaczę co wtedy będzie :ok: Mam nadzieję, że to jest to.
 
 
OBOLUK 
don_dolarson



BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 124
Skąd: Machu Picchu
Wysłany: 18-02-18, 00:38   

Witam ponownie. Emulator został zamontowany i po wyczyszczeniu błędu w INPA sprawdzałem kilka razy i było ok. Po kilku dniach ponownie włączyłem zapłon i było też ok. Dzisiaj idę i znowu lampka się jara i ten sam błąd. Możliwe, że ten emulator padł? Zdarzają się? Auto było nieruchome przez tydzień czasu od zamontowania jego.
 
 
NextCarJapanCar 


BMW: E36 320i
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Wrz 2017
Posty: 143
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-02-18, 19:05   

Możliwe. To tylko chińskie badziewie jest. Zareklamuj.
 
 
Misiowaty44 



BMW: E36
Imię: Paweł
Silnik: M50B29T
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 29
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 53
Skąd: Radzyń Podlaski
Wysłany: 18-02-18, 21:16   

A nie lepiej samemu zrobić ten emulator? Wystarczy dioda i rezystor,ot cała filozofia
_________________

 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-02-18, 22:18   

Misiowaty44 napisał/a:
A nie lepiej samemu zrobić ten emulator? Wystarczy dioda i rezystor,ot cała filozofia




Dokładnie tak :)
 
 
OBOLUK 
don_dolarson



BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 124
Skąd: Machu Picchu
Wysłany: 18-02-18, 23:02   

Jaka to dioda i jaki rezystor?
 
 
i_g 


BMW: E36 323i
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 1020
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19-02-18, 14:08   

Dioda i kondensator, pisałem Ci już w tym temacie :cwaniak2:
 
 
OBOLUK 
don_dolarson



BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 124
Skąd: Machu Picchu
Wysłany: 20-02-18, 18:27   

Zamówiłem już cały ten czarny moduł pod siedzeniem wraz z własnoręcznie zbudowanym emulatorem. Jeżeli to nie pomoże albo pomoże na chwilkę to musi być spinol na kablach, tymbardziej, że nie wiem jak mam rozumieć w błędzie "short circuit to batt++" .
Mam nadzieję tylko, że tego modułu nie trzeba programować. Numery takie same. Tylko SW/HW się różni.
 
 
OBOLUK 
don_dolarson



BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 124
Skąd: Machu Picchu
Wysłany: 22-02-18, 23:00   

W sumie to nie wiem czy to ten emulator padł bo lampka w nim mruga a to oznaka, że wszystko w porządku raczej.
 
 
OBOLUK 
don_dolarson



BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 124
Skąd: Machu Picchu
Wysłany: 25-02-18, 21:12   

Wydaje mi się, że to styki modułu z wtyczką maty są powodem całego zamieszania. Cały moduł odczepiony mam i na tylnej gumie podłogi leży. Odpiąłem emulator, wpiąłem oryginał, czyszczę błąd i nie wrócił, raz. Wpiąłem zaraz po tej próbie emulator i znowu wrócił. Kombinowałem aż wkońcu wyczyściłem błąd, wpiąłem oryginał czujnik maty w moduł, włączyłem zapłon i błąd nie wracał kilkanaście razy włączając zapłon. Ruszyłem moduł i przełożyłem bardziej w środek i błąd znowu wrócił, od razu. Wydaje mi się, że jeżeli błąd zniknął i przez chwilę było dobrze to winy gdzie indziej nie ma po drodze, np. na kablach? Dobrze myślę?

Pytanie czy ten moduł trzeba programować żeby działało? Numery takie same ale HW się różni jedną cyfrą. Leci już do mnie cały moduł z własnoręcznym emulatorem także zmienił bym całość.
 
 
OBOLUK 
don_dolarson



BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 124
Skąd: Machu Picchu
Wysłany: 11-03-18, 15:40   

Panowie poradźcie, co dalej... wymieniłem cały moduł wraz z kolejnym emulatorem i nadal jest błąd poduszki... ten sam co wcześniej.
 
 
OBOLUK 
don_dolarson



BMW: E36
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 124
Skąd: Machu Picchu
Wysłany: 14-03-18, 18:11   

Na prawdę nikt nic nie wie? :( Mógłby ktoś sprawdzić jakie macie napięcia na białej kostce co do modułu pod siedzeniem idzie? Nie mam pojęcia już co to może być i chciałbym uniknąć ponownego rozkręcania i wywalania podłogi żeby sprawdzić kable... nie mam zbytno możliwości na to teraz i tak a auto już półtora miecha bez przeglądu stoi :(

Sprawdziłem napięcia u siebie z włączonym zapłonem i między kabelkami...
- zielono fioletowym a biało czerwonym jest 9.95V ale spada co kilka pomiarów o 0.01V. Przy pierwszym pomiarze było 9.95V a po kilku kolejnych 9.93V. Skończyłem pomiary na 9.90V po okołoch 5 minutach.
- zielono fioletowym a brązowo pomarańczowym napięcie wynosi 0.02V i się nie rusza.
- brązowo pomarańczowym a biało czerwonym jest również stałe, 10.93V

Napięcie akumulatora w chwili testów było 11.88V, o ile to ważne.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14