jaki olej do M50??? |
Autor |
Wiadomość |
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 04-03-08, 10:37
|
|
|
no właśnie bierze troche. Uszczelniacze pod zaworami do wymiany a z tego co wiem taka naprawa to ponad 1000 zeta |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 04-03-08, 11:46
|
|
|
Właśnie o robcizne chodzi, same uszczelniacze tanie. Trzeba ponoć głowice ściągać (ponoć da sie bez ściągania, ale nie znalazłem nikogo kto by się tego podjął) |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 04-03-08, 12:05
|
|
|
Znasz kogoś kto by to zrobił? bo mnie wkurza ten niebieski obłoczek dymu jak schodze z wysokich obrotów (dolewanie olju tez wkurza) |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 04-03-08, 13:08
|
|
|
Niebieski obłoczek to już chyba nie tylko uszczelniacze zaworowe, ale wskazuje na panewki, pierścienie. |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 04-03-08, 13:26
|
|
|
tez tak poczatkowo myslałem, ale wszyscy mówią, ze to uszczelniacze. Chyba trzeba będzie zrobic remont silnika jak to pierścienie będą:/ (albo kupic m20b25) |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 04-03-08, 13:31
|
|
|
od uszczelniaczy to przy ostrym przegazowaniu kolor idzie bardziej w czarny, ale zacznij od tego bo na dzień dzisiejszy generalka się nie opłaca, lepiej kupić inny motor |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 04-03-08, 13:33
|
|
|
orientujesz się ile biorą mechanicy za wymiane tych uszczelniaczy? |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 04-03-08, 14:51
|
|
|
Do końca nie wiem bo ja bazuję trochę na innych cenach u znajomych.
U mojej Kobiety w Audi jakiś czas temu dałem do wymiany to robocizna wyszła 80zł, ale tu jest trochę więcej zaworów no i nie wiem czy znasz ludzi, czy dajesz obcym. |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 04-03-08, 15:08
|
|
|
80 zł? a mi mówią o sumach rzędu 1000 zł |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
Gonzo
BMW: E30 325i E34 525i
Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 04-03-08, 15:19
|
|
|
Annoth napisał/a: | 80 zł? a mi mówią o sumach rzędu 1000 zł |
Drogich masz mechaników , pytałeś w autoryzowanym serwisie BMW czy gdzie
Z tego co wiem jeśli uszczelniacze są do wymiany to kopci na zimnym silniku a później przestaje. |
_________________ Bądź Marce Wierny
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 04-03-08, 15:20
|
|
|
1000zł za wymianę gumek?
To jak dla mnie jest dużo gdyby było to robione ze ściągnięciem głowicy. |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 04-03-08, 15:24
|
|
|
Podam Ci przykładowo co ja miałem robione z poprzednim motorem M50B25
Uszczelka cieńka pod głowicę Getz
Gumki zaworowe Getz
Uszczelka pod pokrywę
Uszczelki pod kolektor
Olej Shell 10W40- 7 litrów
Filtr oleju
Płyn chłodniczy Petrygo- 10 litrów
Filtr Powietrza
Szlif zaworów
Frezowanie gniazd
Wymiana dwóch szklanek
Planowanie głowicy
Całkowity koszt 730 zł. |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 04-03-08, 15:45
|
|
|
Mógłbyś się dowiedzieć ile by policzyli za to w M20B20? |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
|