Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Woda w oleju
Autor Wiadomość
Maniek 



BMW: e30 320
Imię: Michał
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 52
Skąd: Krynica Morska
Wysłany: 27-02-08, 22:03   Woda w oleju

Siema sluchajcie pojawila mi sie woda w oleju mowili mi goscie co skaldali kiedys w niej silnik ze jest pekniety blok ale na postoju by chyba nie przedostawal sie ja dzis zgdalam a na bagnecie doslownie kremowy tawot......i chce zminic uszczelke pod glowica ale najpirw mysle o zmianie oleju filtru i pojezdze spr.....ale chyba jak uszczelka to by tez olej w wode poszedł??a blok jak by byl peklniety to na postoju by sie nie lalo co nie??
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 27-02-08, 22:13   

przyznaj sie, katowałeś na zimnym? jeśli tak to w E30 320 mógł pęknąć blok. Jeszcze możliwe że uszczelka pod głowicą poszła. Nic innego mi do łba nie przychodzi. Poczekam na tutejszych speców :coo:
_________________
E30 forever
 
 
Maniek 



BMW: e30 320
Imię: Michał
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 52
Skąd: Krynica Morska
Wysłany: 27-02-08, 22:30   

Ale to nie silnik 6cyl tylko 4cyl 2.0 gaznik nie na zimnym nigdy nie butowalem i zpaewne dla tego mi tak panewki graly......
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 27-02-08, 22:40   

Proponuje swapika
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Maniek 



BMW: e30 320
Imię: Michał
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 52
Skąd: Krynica Morska
Wysłany: 27-02-08, 23:43   

No faktycznie jak mam 300zł to SWAPIK niezly na silnik od kosiarki chyba i to tez chyba drozsze:) mam do kupienia m10 1.8 w czesciach ale jak ma byc kupa.....a do nije nic innego jak m10 nie wstwie bo za duzo przerobek
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 28-02-08, 02:21   

Rozejrzyj się za czymś powypadkowym bez prawa do rejestracji. Silnik i bebechy przełożysz. Reszte części sprzedasz i także stary silnik na części i sprzedać. Jak dobrze zakręcisz to jeszcze na tym zarobisz !! JA bym się nie bawił już z tym silnikiem co masz.. Szkoda kasy.
_________________
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 28-02-08, 08:31   

Nawet się nie zastanawiaj tylko swapuj!
Potem będziesz żałował, że tak nie zrobiłeś!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
losiu 



BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: garwolin
Wysłany: 28-02-08, 09:47   

heh uszczelka ci nic nie da lepiej posluchaj kolegow wyzej bo remont cie duzo wiecej wyniesie a przedewszystkim nalezy sie op...... dla tych co to skladali ci ten silnik :wstyd:
_________________
pawel
 
 
 
Maniek 



BMW: e30 320
Imię: Michał
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 52
Skąd: Krynica Morska
Wysłany: 28-02-08, 19:03   

Ten silnik mowia ze ciezko dostepny m10 2.0 Gaznik 4cyl....poszukam cos,z tego aby pojedzic cos wymysle bo narazie nie mam kasy najlepiej jak bym znalazł m10 2.0 taki jak ten moj.....


Ci co skladali kiedys to amatorzy kompletni ja mam warsztat wiec remont tylko czesci mnie kosztuja.....
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 28-02-08, 23:04   

Powiem ci jedno jeśli masz warsztat i możliwości to nie baw się w remont, bo zobaczysz, że podobnie cię wyjdzie co swap na M50! Ja bym tak zrobił i nawet nie myślał o remoncie!
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Maniek 



BMW: e30 320
Imię: Michał
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 52
Skąd: Krynica Morska
Wysłany: 01-03-08, 23:32   

remont czyli wymiana pierscieni,panewek,glowica+uszczelki wyniesie z 500zl max a swap z 1.5tys ta buda nie jest tego warta, kupie po niej 2.0 6cyl i bede mogl sie bawic w M50
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7452
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 02-03-08, 01:03   

Maniek, 500zł to chyba robocizna wyjdzie. Chyba że sam będziesz robił :ok:
_________________
 
 
 
Maniek 



BMW: e30 320
Imię: Michał
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 52
Skąd: Krynica Morska
Wysłany: 02-03-08, 03:19   

Mam warsztat samochodwy wiec robocizna za free a czesci po znizkach
 
 
losiu 



BMW: e36 318
Imię: pawel
Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 152
Skąd: garwolin
Wysłany: 02-03-08, 16:09   

i tak nie wyjdzie cie 500 pln troche sie orjetuje w cenach bo moj brat ma warsztat a przy takich rzeczach zawsze cos przy okazji wychodzi tylko sie w koszty wpedzisz
_________________
pawel
 
 
 
Maniek 



BMW: e30 320
Imię: Michał
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 52
Skąd: Krynica Morska
Wysłany: 10-03-08, 21:26   

No i sie doigraliscie jak dobrze pujdzie w ten weekend SWAP-uj na m20 2.5 swap wyniesie mnie cale 500zł:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 15