Wysłany: 14-04-18, 20:56 320d dudnienie z tyłu samochodu
Witam coś autko zaczyna mi się psuć Pojechałem wymienić złącze elastyczne wydechu i przed tym zabiegiem nie było dudnienia z tyłu.Po wymianie złącza na wolnych obrotach dochodzi dudnienie z tyłu.Nasila się ono podczas jazdy.Na 99% nie jest to wina złego montażu wydechu itp bo to samo miałem z rok temu .Wymieniałem wtedy olej w dyfrze i potem jak by samo z siebie ustało aż do wczoraj.Dudnienie słychać z tyłu samochodu,będąc w kabinie.Wymieniłem dzisiaj olej w dyfrze ale dalej jest to dudnienie.Pod samochodem nie słychać,żadnego dudnienia ani z wydechu ani z dyfra jedynie w kabinie.Zauważyłem też,że owe dudnienie znika po wciśnięciu sprzęgła i wbiciu jakiegokolwiek biegu wtedy nastaje cisza.Po puszczeniu sprzęgła dudnie znów z tyłu się wydobywa.Tak jakby okolice bagażnika/baku.Dodam drgań z wydechu dużych nie mam takie jak na ori złączu.
Dziwne jest to,że stało się to po odkręceniu kata od turbo,wycięciu złącza elastycznego i jego wspawaniu.Dodam operacja spawania była na zamocowanym tłumiku.Nigdzie nic nie obciera osłony termiczne itp.Wieszaki tłumika nowe.
PS : co do owego problemu zauważyłem też,że gdy słychać to dudnienie z tyłu to wystarczy wcisnąć sprzęgło i trzymać bez wbijania biegu i dudnienie znika.Po puszczeniu sprzęgła znów słychać.Niesie się z tyłu.Czy ktoś moze mi pomóc? naprowadzić co to może być,że po wciśnięciu sprzęgła znika
Panowie proszę was o pomoc do szału doprowadza mnie to dudnienie z tyłu samochodu.Od 3 dni całe auto na kanale przeglądam.Poluzowałem cały wydech,ustawiłem na nowo by nigdzie nic nie tarło.Wszystko porozkręcane.Gumy tłumika ori bmw tylna i środkowa nowe.Złącze elastyczne ''zestaw naprawczy bmw'' też wspawane.Wiem,że stało się to po montażu złącza elastycznego pierwszego czyli zamiennika.Po wyjeździe coś dudniało z tyłu samochodu myślę przez to,że zamiennik i sztywny.Kupiłem oe bmw złącze to samo :Nic nigdzie nie ociera.Każda osłona termiczna jest na swoim miejscu,wydech wszędzie ma luz względem osłon.Sprawdzałem również z kolegą na kanale.On dodawał gazu do 2.5tys obrotów a ja pod spodem słuchałem i co i nic kompletnie,żadnego dudnienia.Po wejściu do samochodu słychać dudnienie z tyłu z okolic bagażnika.Zdjąłem dzisiaj tylną kanpą,sprawdziłem pompy czy to nei czasami od pompy paliwa ale nie.Wszystko z bagażnika wydarłem,została sama blacha i dudnienie słychać non stop w bagażniku a zerkając pod spód tutaj jak koło zapasowe nic nie dudni znów zerkam do bagażnika i dudni.Byłem u mechanika ma mi to w przyszłym tygodniu sprawdzić,ale osłuchał to i mówi dlaczego to dudnienie słychać na wydechu .Dodam zanim ruszyłem ori złączę nie było żadnego dudnienia.
Operacje,które wykonałem
1.Wstawiona jedna złączka zamiennik w warsztacie zajmującym się głównie tłumikami z dobrymi opiniami.Dudni.
2.Wstawiona oe złączka bmw występująca jako ''zestaw naprawczy'' niby oe bmw ale producentem z tego co udało mi się ustalić jest AutoMotive
3.Wydech od kata sprawdzony cały.Wsporniki przy katalizatorze dokręcone,kat do turbo dokręcony dobrze.Żadna osłona nie wadzi nigdzie.Na środku wydech skręcony trzema śrubami równo i ustawiony by był deczko wyżej nad dwoma wspornikami ''tymi przy podłużnicach''.
4.Gumy wydechu dwie oe bmw założone.
5.Złączka wydechu jest elastyczna bo ruszając lekko odkręconym wydechem wygina się w prawo i w lewo.
Do tej pory jezdziłem i nie było żadnego dudnienia nawet jadąc do tłumikarzy.Po wycięciu ori złączki jest już dudnienie do dnia dzisiejszego.Nasila sie po dodaniu gazu tak do 2.5 /3tys obrotów wtedy jak schodzi z obrotów to jest duuu duu z tyłu z okolic bagażnika a pod autem cisza nawet ze stetoskopem :evil: Olej w dyfrze zmieniłem,w skrzyni też zmieniłem.Z dyfra nic nie słychać.
Owe dudnienie znika po wciśnięciu sprzęgła na postoju a po puszczeniu znów z tyłu samochodu jest du du du .Sprawdzałem sanki dyfra nigdzie nie wyrwane itp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach