Cześć, może będziecie w stanie mnie nakierować. Po wymianie amortyzatorów + poduszki + sprężyny coś piszczy. Jest to taki wysoki ton jakby coś niedokręcone było albo ocierało o siebie w dość szybkim tempie. Z części to tak amortyzatory MTS, poduszki Lemforder, sprężyny eibach. Piszczy tylko strona kierowcy. Co ciekawe, z rana jak jest chłodno wilgotno piszczenie jest praktycznie zerowe, jak ktoś usiądzie z tyłu po stronie piszczącej to też jakby ustaje. Moje pierwsze rozkminy to może niedokręcone albo poluzowane śruby poduszki amora do nadwozia więc w wolnej chwili dostanę się do tylnego mocowania w bagażniku i sprawdzę. Mam jeszcze silikon w spray to przesmaruje na zewnątrz okolice ruchomych części gumowych. Podkładka gumowa pod sprężyną nie była wymieniana bo wyglądała dobrze. Jakieś pomysły, sugestie? Pisk jak mówiłem jest wysokich tonów jakby sobie jakiś ptaszek ćwierkał Posprawdzam jeszcze wszystkie plastiki w bagażniku może coś źle złożyli.
Piszczy tylko podczas jazdy czy jak ugniesz zawieszenie lub zabujasz autem na boki to też jest pisk? Jeśli to faktycznie amory to kupie bilstein b4 bo z eibachami -30mm sobie spokojnie dadzą rade. W sumie to może być amor bo jak jade szybko po łuku i auto przechyla się w prawo to piszczy głośniej i szybciej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach