Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
M52B28 problem w upalne dni
Autor Wiadomość
PanKaszel 


BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 23
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 14-05-18, 02:00   M52B28 problem w upalne dni

Witam serdecznie, widziałem podobne problemy na forum, ale chciałem prosić o porade w moim przypadku, gdyż nie jest on taki sam jak poprzednie z tego co się orientuje. Więc sprawa wygląda tak, ogólnie od poczatku posiadania mojego e36 miałem pare problemów z motorem, spadki mocy itd, wymieniłem czujnik wału, wałka, świece, podmieniałem cewki, widać było poprawy, ale nie do końca. Został jeden problem. Wieczorem motor szatan, podaje jak wściekły. Za dnia, szczególnie w upalne dni, strasznego muła łapie. Nie mam plastiku dolotu do filtra, ponadto nie mam pewności czy moja przepływka napewno jest sprawna (obroty nie falują, trzymają się równo itd). Może macie jakieś pomysły? Czy może być tak, że bez tego dolotu jak pobiera powietrze z komory to jest po prostu zbyt gorące, a ten dolot by pomógł? Druga sprawa, czy przepływka może być w ten sposób uszkodzona, że przy ciepłym powietrzu podaje złe wartości? Dodam, że nawet w upalne dni do czasu aż się motor nie nagrzeje jest okej, a z kolei nawet nagrzany, ale wieczorem - jest ogień. Liczę na wasze pomysły, powiedzcie czy dobrze kombinuje bo mi już zaczyna tych pomysłów brakować :D
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 14-05-18, 06:59   

Na kompie jak autko wypada nie ma żadnych błędów ?
 
 
Jestem Piotrek 



BMW: E46 330Ci
Imię: Piotr
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 700
Skąd: Miami Vice
Wysłany: 14-05-18, 10:25   

Moja tak samo w upał jedzie gorzej niż wieczorem gdy jest rześkie powietrze ;) Pod maską robi się kocioł a wiadomo, że doloty nie lubią gorącego powietrza stąd spadki mocy. ;)
_________________
 
 
PanKaszel 


BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 23
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 14-05-18, 15:21   

Nie ma błędów na kompie, z resztą tak jak napisałem, zależne to jest od powietrza na zewnątrz, dlatego myślałem, że przed to, że nie ma dolotu do filtra to pobiera zbyt gorące powietrze z komory.
 
 
Pawel4freak 


BMW: E36
Imię: Paweł
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 272
Skąd: Wrocław
Wysłany: 14-05-18, 15:24   

Zrób normalny dolot to powinno być lepiej. Masz stożek czy normalną puchę?
 
 
Dav 



Imię: Dawid
Silnik: M52B20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 48 razy
Wiek: 32
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 2555
Skąd: Białystok
Wysłany: 14-05-18, 15:33   

Podłącz inpę i w upalny dzien sobie sprawdz ile masz stopni w dolocie :) Przy okazji popatrz na live data czy nie ma czegoś odstajacego od normy. Inaczej to wróżenie z fusów :cwaniak2:
_________________

 
 
PanKaszel 


BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 23
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 14-05-18, 18:26   

Mam normalną puche, nowy filtr,
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15