Zamknięty przez: MIKUr1 04-06-18, 20:31 |
Brak wolnych obrotów i twardy hamulec |
Autor |
Wiadomość |
Frasiu
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e36 coupe
Dołączył: 15 Kwi 2018 Posty: 8 Skąd: Węgliniec
|
Wysłany: 04-06-18, 16:03 Brak wolnych obrotów i twardy hamulec
|
|
|
Witam
Mam pewien problem z e36 320i m50b20,
Auto zgasło na lpg i po odpaleniu nie mialo juz wolnych obrotow i od razu gasło, lepiej było po odłączeniu przepływki ponieważ wtedy co prawda falowały ale nie gasł już tak. razem z tym pedał hamulca stał się bardzo twardy, Jakieś pomysły? Dzieje sie tak i na lpg i na benzynie |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 04-06-18, 16:15
|
|
|
Przepływka jest ok. Sprawdź DOKŁADNIE przewód powietrza między kolektorem a serwem. Jeśli jest cały, to wyciągnij go z serwa, zatkaj palcem i odpal auto - jeśli praca silnika będzie prawidłowa to najprawdopodobniej pękła gdzieś membrana w serwie. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
Frasiu
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e36 coupe
Dołączył: 15 Kwi 2018 Posty: 8 Skąd: Węgliniec
|
Wysłany: 04-06-18, 16:29
|
|
|
O tym mowa? (zdj z google) ]
Dodam jeszcze, żę w trakcie jazdy wydobywa sie syk spod maski. |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 04-06-18, 16:32
|
|
|
Tak, dokładnie o tym. Odłącz i zatkaj kolektor. Daj znać jakie objawy. |
_________________
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 04-06-18, 16:40
|
|
|
Jak zatka to będzie okej, bo nieszczelność jest gdzieś na przewodzie lub w samym serwie. Najpierw organoleptycznie sprawdzenie przewodu, potem sprawdzenie serwa w sposób jaki opisałem. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
Frasiu
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e36 coupe
Dołączył: 15 Kwi 2018 Posty: 8 Skąd: Węgliniec
|
Wysłany: 04-06-18, 17:17
|
|
|
Serwo i przewód były okej,
Okazało się że spadła gumowa rura pod kolektorem ale i tak dzięki za pomoc panowie! |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 04-06-18, 20:31
|
|
|
W takim razie zamykam |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
|