Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie chce palic dlawi sie m52b28 lpg
Autor Wiadomość
arkosw 



BMW: E36
Imię: Arczi
Silnik: 2.8i
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 73
Skąd: Jasło
  Wysłany: 23-05-18, 00:32   Nie chce palic dlawi sie m52b28 lpg

Witam. Mam e36 2.8 lpg sekwencja stag, odpaliłem auto wszystko było okej pojechałem do dziewczyny zgasilem, przychodzę później i kręcę a auto dopiero za 3 razem złapało, a od kad go mam to zawsze paliło na dotyk
I teraz ciągle tak pali próbowałem kilka razy, tak samo jak wjezdzalem w krzyżówki zawsze na 3biegu tak teraz auto dostaje czkawki i albo zredukuje albo zgaśnie.. zauważyłem że nie ma jednej blaszki która trzymała filtr z przepływomierzem, i oring się wysunął, czy to może być przyczyną problemu ? Nie miałem już siły dzisiaj przy tym grzebać :/
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2324
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-05-18, 07:41   

Objawy występują zarówno na benzynie jak i na LPG ? Autko podpiąć pod kompa zweryfikować błędy.
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3895
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 23-05-18, 08:26   

Na pewno nie wina blaszki ani oringu. Na benzynie jest lepiej czy tak samo?
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
arkosw 



BMW: E36
Imię: Arczi
Silnik: 2.8i
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 73
Skąd: Jasło
Wysłany: 24-05-18, 07:42   

Na benzynie jest identycznie i może mi się tylko wydaje ale mam wrażenie że straciło na mocy, czy gdyby chodziło na 5 tlokow to miało by inny głos ? W 4 cylindrówce to słychać bardzo dobrze a nie wiem jak jest w r6.. czy mogą to być świece ? Sam nie wiem co sprawdzić
 
 
Pawel4freak 


BMW: E36
Imię: Paweł
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Wiek: 26
Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 265
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-05-18, 09:27   

Czujnik położenia wałka rozrządu lub położenia wału? Podpięcie pod komputer prawdę Ci powie
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2324
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-05-18, 10:44   

Pawel4freak napisał/a:
Czujnik położenia wałka rozrządu lub położenia wału? Podpięcie pod komputer prawdę Ci powie


O tym to już wspomniałem w 1 poście :)
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3895
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 24-05-18, 11:38   

Jakby wypadł jeden garnek to od razu byś zauważył ;) bez kompa się chyba nie obejdzie.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
PanKaszel 


BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 12 Lut 2018
Posty: 23
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 24-05-18, 18:47   

W momencie gdy samochód nie pali na jeden gar jest to słyszalne. Moje M52B28 traciło moc po rozgrzaniu, wina leżała w czujniku wałka rozrządu. Jeżeli byś kupował tylko Ori nowy/używka (z pewnego źródła). Problem z odpalaniem z kolei u mnie rozwiązał czujnik wału.
 
 
arkosw 



BMW: E36
Imię: Arczi
Silnik: 2.8i
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 73
Skąd: Jasło
Wysłany: 25-05-18, 12:18   

Pod komputer podjadę jak skończę wcześniej pracę bo wszyscy w okolicy maja czynne do 19 a ja po 19 robotę kończę :/ ale mniejsza z tym..
Mam jeszcze pytanie czy po odpieciu czujnika walką rozrządu lub wału korbowego komputer wchodzi w tryb awaryjny jak np przy odpieciu przeplywki ? Może tak bym to sprawdził
 
 
Pawel4freak 


BMW: E36
Imię: Paweł
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Wiek: 26
Dołączył: 22 Sie 2016
Posty: 265
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-05-18, 12:26   

Nie odpalisz auta.
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3895
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 25-05-18, 12:36   

Odpali przy padniętym jednym z nim nich. Przy padniętym czujniku wału będzie miał ciężej odpalić, ale odpali. Z reguły jak padnięty jest czujnik wału to właśnie ciężko pali i jest słaby w całym zakresie obrotów. Przy padniętym czujniku wałka pali ciut ciężej, jest mniej elastyczny i zauważalny jest spadek mocy, ale mniejszy niż w przypadku czujnika wału, do tego bardzo charakterystycznie (wyraźnie głośniej) cykają wtryskiwacze benzynowe.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
arkosw 



BMW: E36
Imię: Arczi
Silnik: 2.8i
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 73
Skąd: Jasło
Wysłany: 26-05-18, 10:24   

Witam, komputer pokazał sondy za katalizatorem oczywiście :15: i błędy "zapłon cylindra" 1,3,4,5,6 czyli to chyba nie możliwe żeby wszystkie się popsuły ? Czy to może być przez któryś z czujnikow ? Pan powiedział, że możliwe że te błędy są już długo i wcześniej coś było robione a ktoś nie skasował że mógłbym jeszcze raz przyjechać teraz żeby sprawić, co wu o tym myślicie ?
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3895
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 26-05-18, 15:23   

Kiedy świece wymieniane? Sondy za katalizatorem nie mają wpływu na regulację mieszanki.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
arkosw 



BMW: E36
Imię: Arczi
Silnik: 2.8i
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 73
Skąd: Jasło
Wysłany: 26-05-18, 16:45   

Nie wymieniane, a auto mam kilka miesięcy :ops:
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 28
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3895
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 27-05-18, 19:33   

No to na pierwszy ogień. Wszystkie M52 są czułe na zużycie świec.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14