Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
1JZ-GTE czy 2JZ-GE
Autor Wiadomość
xXLeoXx 


BMW: E36
Silnik: M52b20
Nadwozie: Coupe
Wiek: 25
Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 18
Skąd: Lipno
Wysłany: 20-07-18, 15:05   1JZ-GTE czy 2JZ-GE

Witam ponownie, mam do użytkowników forum takie pytanie czy silnik 1jz-gte jest seryjnie Zakuty, i ile można z niego wydostać bez ingerencji w silnik ?? I który silnik byście wybrali 1JZ-GTE czy 2JZ-GE i dlaczego ?? Bardzo bym prosił o jakiekolwiek informacje :) Z góry dziękuję za informację :)
 
 
bubuch93 


BMW: e36 320i
Imię: Krystian
Silnik: m52b20
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 123
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 20-07-18, 19:06   

Jak miałbym wybór między 1jz a 2jz wybrałbym m50b25 bez vanos
a dlaczego? bo te 3 silniki i tak będą do generalki się nadawały a jak już coś remontować to lepiej zajechane m50b25 przez dresa pod tesco niż jakiegoś Japońca gdzie częsci do tego ustrojstwa droższe.
Ale to tylko moja opinia i nie bierz sobie tego do serca.
Ale 1jz jest porównywalny do m50b25
 
 
 
Hubabuba 



BMW: e36 s50b30 & e38 m52b28
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 644
Skąd: Polska
Wysłany: 20-07-18, 20:56   

Dokładnie jak wyżej. Wrzuć m50b25 i kup zestaw soft turbo od K64. Będziesz miał w granicach 340 KM. Sam tak będę robił i będę wrzucał do swojej e36 z b28 zestaw od K64.
_________________
built not bought
 
 
DjStar 



Imię: Kuba
Pomógł: 2 razy
Wiek: 24
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 276
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 20-07-18, 21:11   

A ja jestem za 1JZ. Brzmi, moim zdaniem, nieporównywalnie lepiej od M50, a do tego to zawsze coś innego. Oczywiście, trzeba się liczyć z faktem, że nie jest to tania zabawa.
 
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2324
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-07-18, 10:57   

Zobacz galerię Leo i jego 2JZ ;) ;) :cwaniak:
 
 
Damian92 



BMW: e36 sedan
Imię: Damian
Silnik: 2JZ-GTE
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 05 Maj 2011
Posty: 188
Skąd: Jasło [RJS 8W13]
Wysłany: 26-07-18, 00:54   

xXLeoXx, 1jz nie jest zakuty i to samo sie tyczy 2jz. Wszystko zależy od tego ile chcesz wycisnąć z tych silnikow, ale w przypadku 1jz-gte masz juz od razu turbo na silniku i jestes w stanie zrobic z 350hp z tego bez zadnego problemu, chyba ze myslisz o singlu... to silnik bez kucia ogarnie Ci nawet 500hp na seryjnym słupku. 2jz Ge z kolei jak kupisz bez vvti,to wystarczy ze go odprezysz i mozesz dmuchac jakies 450-500hp na seryjnym dole.

Cytat:
bubuch93,
czy ja wiem czy czesci sa takie drozsze do tych silnikow. Kupowalem nowe tloki do 2jz gte OEM Toyoty i za 6szt zaplacilem 1200pln... gdzie przy m50 jeden tlok 700-800pln za sztuke. Za pompe oleju OEM zaplacilem 600pln , a m50 1600pln :lol:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 13