Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
VanQueL 



BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M43B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 26
Dołączył: 19 Kwi 2017
Posty: 10
Skąd: Podkarpacie
  Wysłany: 13-08-18, 07:27   

Witam, mam problem z silnikiem M43 B18 mianowicie ostatnio pękł mi króciec wody nr. porównawczy 11 53 1 714 738. Po wymianie zalałem płyn odpowietrzyłem układ wszystko ok wskazówka pion, pojeździłem 2 dni i nagle temperatura zaczęła iść w górę po otwarciu maski zauważyłem że wąż od góry chłodnicy jest twardy i gorący a od dołu nie. podejrzenie padło na termostat który wyjąłem. Na dużym obiegu temperatura szybko szła w górę po przejechaniu niecałego kilometra już podchodziła pod czerwone pole. Zatrzymałem się odkręciłem odpowietrznik było duże ciśnienie, po odpaleniu silnika zaczyna lecieć para przez odpowietrznik a po odkręceniu korka widać jak płyn buzuje tak jakby od dołu szło powietrze po czym wywala płyn. Nie wraca on górą do zbiorniczka. Jeżeli wszystko pozakręcam to tworzy się ciśnienie i z pod wymienionego króćca też wyrzuca. Dodam też że raz jest obieg przez chłodnicę a za chwilę nie ma i jest zimna. I tu jest dylemat czy pompa wody, chłodnica, zbiorniczek czy już uszczelka pod głowicą dokonała żywota i robi ciśnienie w układzie? Dziś odpaliłem auto temperatura po przejechaniu 400 metrów pokazała pion a silnik zimny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 14