BMW: 325
Imię: Marcin
Silnik: M50B25
Nadwozie: Sedan Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 73 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 29-02-08, 15:55 GAŻNIK
Witam mam problem z gaznikiem , kupilem i postanowilem zmienic ale po zmianie najnizsze obroty to 2 - 2,5 tys i nie mozna wyregulowac na gazie i na bezynie jest tak samo nawet reset komputera nic nie daje , na starym nie mam tego problemu .
BMW: 325
Imię: Marcin
Silnik: M50B25
Nadwozie: Sedan Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 73 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 01-03-08, 21:53
Dzisiej kombinowalem i zauwazylem cos takiego ze jak zdejme jedem wezyk z zaworu termicznego to obroty sa piekne a jak zaloze obydwa to znow 2,5 tys , czy ktos wie na jakiej zasadzie to dziala
BMW: 325
Imię: Marcin
Silnik: M50B25
Nadwozie: Sedan Pomógł: 3 razy Wiek: 44 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 73 Skąd: Nowy Dwór Mazowiecki
Wysłany: 04-03-08, 13:34
I po problemie po mimo tego ze podlaczylem tak jak poprzedni gaznik zle byly przewody podlaczone z zaworu termicznego , teraz jest :spoko: . Obroty 960 - 1000 max na biegu jalowym . Jest jeszcze jeden przewod ktory wedlog " Sam naprawiam e30 " podlaczony jest do nastawnika przepustnicy i idzie do wnetrza auta ale gdzie ? :oops:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach