Obniżenie zawieszenia E46 330d sedan |
Autor |
Wiadomość |
bajan4
BMW: E46 330d '02 M-pak
Imię: Dominik
Silnik: M57
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 50 Skąd: Rrr..
|
Wysłany: 22-12-18, 01:55 Obniżenie zawieszenia E46 330d sedan
|
|
|
Witam. Zastanawiam się nad obniżeniem auta. Jako, że posiadam pełen M-pakiet (zawieszenie również), chciałbym jeszcze zejść w dół, tylko pojawiają się schody, bo do 330d sprężyn np Eibach sportline nie ma, H&R obniżają przód o 55mm i tył 30mm, a to już tylna opona będzie wchodzić w nadkole, może gwint będzie lepszym rozwiązaniem? Biorę pod uwagę dwie firmy, MTS i AP, tylko pytanie, czy na AP lub MTS nie będę miał problemu z efektem "piłeczki"? Jakieś rady? Propozycje? |
_________________ Jest:
E46 330d M57 ///M
Było:
A3 8L 1.8T
E90 325i (N52B25A)
A4 B6 3.0 Quattro TipTronic (ASN),
E46 320d Sedan (M47N) |
|
|
|
|
Qczy
BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy Wiek: 35 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 3346 Skąd: ten dym ?
|
Wysłany: 23-12-18, 16:03
|
|
|
Nie masz się co sugerować jeśli piszą w charakterystyce ,że pasują do R4 diesel'a albo R6 benzyna.
Ewentualnie odrobine niżej (1-2mm) zejdzie Ci auto.
Dla mnie gwint jest zdecydowanie lepszym rozwiązaniem - sam sobie decydujesz jaka ma być japa na której osi. Skoro interesuje Ciebie MTS czy AP to w tym samym przedziale hajsu polecę bardziej MaxpeedingRods. Są to dość miękkie gwinty, więc totalnej gleby nie ustawisz ale na co dzień rozwiązanie optymalne. |
_________________ Jestem jednym z milionów użytkowników BMW, a to moja historia :
www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=30556&start=0
www.bmw3er.pl/viewtopic.php?p=661765#661765
https://www.youtube.com/watch?v=EiZhkPUJtRs
Po co sprawdzać, skoro domyślasz się, że powinno działać ? |
|
|
|
|
bajan4
BMW: E46 330d '02 M-pak
Imię: Dominik
Silnik: M57
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 50 Skąd: Rrr..
|
Wysłany: 23-12-18, 22:37
|
|
|
Śmigasz na gwincie MaxpeedingRods?
Jeżeli chodzi o obniżenie, to chciałbym ustawić rant blotnikow na równo z opona |
_________________ Jest:
E46 330d M57 ///M
Było:
A3 8L 1.8T
E90 325i (N52B25A)
A4 B6 3.0 Quattro TipTronic (ASN),
E46 320d Sedan (M47N) |
|
|
|
|
Qczy
BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy Wiek: 35 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 3346 Skąd: ten dym ?
|
|
|
|
|
bajan4
BMW: E46 330d '02 M-pak
Imię: Dominik
Silnik: M57
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 50 Skąd: Rrr..
|
Wysłany: 23-12-18, 23:45
|
|
|
Jeszcze mam pytanie, napisałeś, że totalnej gleby nie ustawie, ale spokojnie zejdę żeby opona byla równa z nadkolem z przodu i z tylu?
Rozglądałem się i są w różnych kolorach, czerwony, pomarańczowy i zielony, na wszystkich aukcjach identyczne parametry, może orientujesz się, czy jedynie kolor jest efektem wizualizacji, czy innych parametrów? |
_________________ Jest:
E46 330d M57 ///M
Było:
A3 8L 1.8T
E90 325i (N52B25A)
A4 B6 3.0 Quattro TipTronic (ASN),
E46 320d Sedan (M47N) |
|
|
|
|
Globi
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e46 2.0d
Imię: Bartek
Silnik: M47N
Nadwozie: Touring
Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 24-12-18, 12:54 Re: Obniżenie zawieszenia E46 330d sedan
|
|
|
bajan4 napisał/a: | Witam. Zastanawiam się nad obniżeniem auta. Jako, że posiadam pełen M-pakiet (zawieszenie również), chciałbym jeszcze zejść w dół, tylko pojawiają się schody, bo do 330d sprężyn np Eibach sportline nie ma, H&R obniżają przód o 55mm i tył 30mm, a to już tylna opona będzie wchodzić w nadkole, może gwint będzie lepszym rozwiązaniem? Biorę pod uwagę dwie firmy, MTS i AP, tylko pytanie, czy na AP lub MTS nie będę miał problemu z efektem "piłeczki"? Jakieś rady? Propozycje? |
Osobiście mam zawieszenie MTS'a i można naprawdę nisko zejść bez kombinowania, kolumna ma możliwość regulacji wysokości i naprężenia sprężyny. |
|
|
|
|
bajan4
BMW: E46 330d '02 M-pak
Imię: Dominik
Silnik: M57
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 50 Skąd: Rrr..
|
Wysłany: 24-12-18, 14:29
|
|
|
A jak komfort? Tłumi mniejsze nierówności?
P.S. Zamówiłem Gwint jaki polecił Qczy, MaxPeedingRods kolor pomarańczowy, wleci pewnie do auta z końcem zimy |
_________________ Jest:
E46 330d M57 ///M
Było:
A3 8L 1.8T
E90 325i (N52B25A)
A4 B6 3.0 Quattro TipTronic (ASN),
E46 320d Sedan (M47N) |
|
|
|
|
Qczy
BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy Wiek: 35 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 3346 Skąd: ten dym ?
|
|
|
|
|
bajan4
BMW: E46 330d '02 M-pak
Imię: Dominik
Silnik: M57
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 50 Skąd: Rrr..
|
Wysłany: 25-12-18, 12:08
|
|
|
Wybór padł na Pomarańczowy, ponieważ wszyscy YouTuberzy mieli zestawy pomarańczowe do E46 i nawet wyglądało
Napisz mi jedną rzecz, czy pod tylne sprężyny do tego gwintu trzeba wkładać podkładki gumowe które są seryjnie w E46? |
_________________ Jest:
E46 330d M57 ///M
Było:
A3 8L 1.8T
E90 325i (N52B25A)
A4 B6 3.0 Quattro TipTronic (ASN),
E46 320d Sedan (M47N) |
|
|
|
|
Qczy
BMW: Czarne i takie niby czerwone
Imię: Tomek
Silnik: Jest
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 56 razy Wiek: 35 Dołączył: 26 Lut 2013 Posty: 3346 Skąd: ten dym ?
|
|
|
|
|
bajan4
BMW: E46 330d '02 M-pak
Imię: Dominik
Silnik: M57
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 50 Skąd: Rrr..
|
Wysłany: 26-12-18, 11:20
|
|
|
Ok. Dzięki |
_________________ Jest:
E46 330d M57 ///M
Było:
A3 8L 1.8T
E90 325i (N52B25A)
A4 B6 3.0 Quattro TipTronic (ASN),
E46 320d Sedan (M47N) |
|
|
|
|
Globi
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e46 2.0d
Imię: Bartek
Silnik: M47N
Nadwozie: Touring
Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 26-12-18, 17:40
|
|
|
"MaxPeedingRods" poważnie to montujecie do auta którym, osobiście się poruszacie naprawdę jestem w szoku... parzcież to nawet badziewiem ciężko nazwać.. pomyśleć jakie komponenty muszą być użyte, aby móc stworzyć taki zestaw w takiej cenie???? |
|
|
|
|
bajan4
BMW: E46 330d '02 M-pak
Imię: Dominik
Silnik: M57
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 50 Skąd: Rrr..
|
Wysłany: 26-12-18, 20:55
|
|
|
Tylko przy Ta Technix, czy MTS, płaci się za homologację na drogi publicznie, czego "MaxpeedingRods" nie posiada, na resztę znasz odpowiedź |
_________________ Jest:
E46 330d M57 ///M
Było:
A3 8L 1.8T
E90 325i (N52B25A)
A4 B6 3.0 Quattro TipTronic (ASN),
E46 320d Sedan (M47N) |
|
|
|
|
Globi
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e46 2.0d
Imię: Bartek
Silnik: M47N
Nadwozie: Touring
Wiek: 39 Dołączył: 08 Kwi 2014 Posty: 5 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-12-18, 13:10
|
|
|
Niestety ja uważam, że również płaci się za komponenty... Przykładowy MTS ma sprężyny Eibacha co również wpływa na jakość finalnie produktu. |
|
|
|
|
bajan4
BMW: E46 330d '02 M-pak
Imię: Dominik
Silnik: M57
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 50 Skąd: Rrr..
|
Wysłany: 27-12-18, 16:11
|
|
|
Globi, również uważam, że znane marki typu Eibach, KW, AP są wysoko cenione nie tylko przez użytkowników, ale żyjemy w XXI wieku i ja lubię nowości i nie zamykam się tylko i wyłącznie w jednej klatce i nie patrzę na inne produkty z góry, jestem obiektywnym człowiekiem i póki nie przetestuję, nie spróbuję, to nie wyrażam opinii na dany temat produktu, bo po co skreślać coś, czego nie znam?
Co do ceny, którą lubisz mieć wyższą, to możesz kupić identyczny zestaw, z tymi samymi parametrami pod nazwą Turboworks za 2.5k
Bądźmy ludźmi i nie oceniajmy przez pryzmat "droższe jest lepsze" z góry, obiektywizm, tego Ci życzę |
_________________ Jest:
E46 330d M57 ///M
Było:
A3 8L 1.8T
E90 325i (N52B25A)
A4 B6 3.0 Quattro TipTronic (ASN),
E46 320d Sedan (M47N) |
|
|
|
|
|