Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
M43B16 wyciek wody Samodzielna wymiana uszczelki pod głowica
Autor Wiadomość
MAJSU 



BMW: E46 325CiA
Imię: Tomasz
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 361
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-04-19, 12:40   

Próbowałem odkręcić śrubę koła pasowego blokując je paskiem klinowym - dupa, wbijałem piątkę plus hamulec - dupa, pneumatem - dupa.

Ogólnie najprościej i najbezpieczniej, jeżeli niema się specjalnej blokady na koło pasowe od przodu silnika jest zablokować koło dwumasowe poprzez wsadzenie trzepienia w otwór schowany pod zaślepką numer 13: http://bmwfans.info/parts-catalog/Z3-Ro ... ing_parts/ wchodzi ona w jeden z otworów które są powyżej na schemacie. Trzpień przynajmniej 8mm żeby mieć pewność że go nie zetniemy !! !!

Po zablokowaniu w ten sposób i z przedłużką 50cm poszło od razu bez użycia jakiejś dużej siły.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 14