Konserwacja gwintu |
Autor |
Wiadomość |
Maniek_Bdg
BMW: E36
Imię: Adrian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Wiek: 25 Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 15 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 04-08-16, 19:59 Konserwacja gwintu
|
|
|
Witam, nwm czy był już taki temat bo szukałem i nie mogłem znaleźć.
Zamierzam kupić nowy Gwint i pytanie moje jest takie...
Czym najlepiej zakonserwować gwint? Aby po jakimś czasie móc go ruszyć.
Pozdrawiam. |
_________________ "Przodem jeżdżą wszyscy, tyłem niewielu,
bokiem nieliczni"
|
|
|
|
|
disu
BMW Fan
BMW: E36 328
Imię: Daniel
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 58 razy Wiek: 29 Dołączył: 16 Mar 2014 Posty: 1020 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 04-08-16, 20:59
|
|
|
Ja po zakupie nowego gwintu rozkrecilem go na części, i całego nasmarowałęm smarem grafitowym, jest OK |
_________________ Moje 328
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=41609
-CHIP TUNING - IMMO/EWS - POPCORN/BACKFIRE - FAST REV - IDLE - LAMBDA - DECAT
{{BMS46 * MS40 * MS41 * MS42 * MS43}}
{{--M43 * M50 * M52 * M52TU * M54--}}
-PROGRAMOWANIE LICZNIKA VIN PRZEBIEG MODUŁ- |
|
|
|
|
Maniek_Bdg
BMW: E36
Imię: Adrian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Wiek: 25 Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 15 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 04-08-16, 21:50
|
|
|
disu napisał/a: | Ja po zakupie nowego gwintu rozkrecilem go na części, i całego nasmarowałęm smarem grafitowym, jest OK |
Polecasz jakiś? |
_________________ "Przodem jeżdżą wszyscy, tyłem niewielu,
bokiem nieliczni"
|
|
|
|
|
sienek1989
BMW: E46
Imię: damian
Silnik: Benzynowy
Nadwozie: Touring
Pomógł: 42 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 1887 Skąd: kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 04-08-16, 23:30
|
|
|
Miedziany smar . Może być w spreyu wygodniejszy |
_________________ "Mamo Dlaczego Ci Ludzie Klecza ? Bo To Synku M3 jedzie"
nie dziękuj kliknij ,,pomógł"
|
|
|
|
|
Maniek_Bdg
BMW: E36
Imię: Adrian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Wiek: 25 Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 15 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 05-08-16, 19:14
|
|
|
sienek1989 napisał/a: | Miedziany smar . Może być w spreyu wygodniejszy |
Właśnie o tym myślałem, ale wolałem zapytać kogoś kto to robił.
Dziękuje ! |
_________________ "Przodem jeżdżą wszyscy, tyłem niewielu,
bokiem nieliczni"
|
|
|
|
|
Morfeusz
BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 589 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 06-08-16, 22:18
|
|
|
Ja tak samo jak kolega sienek1989, używam smaru miedzianego w sprayu jest okej |
_________________ Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność
Oceń moja ślicznotkę
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555 |
|
|
|
|
Mateusz..
BMW: e36
Silnik: m52b20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 53 Skąd: PL
|
Wysłany: 07-08-16, 09:33
|
|
|
do smaru grafitowego nie lepi się brud? ja swego czasu myślałem nad czymś takim
|
_________________
|
|
|
|
|
Maniek_Bdg
BMW: E36
Imię: Adrian
Silnik: M52B20
Nadwozie: Cabrio
Wiek: 25 Dołączył: 20 Lip 2016 Posty: 15 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 07-08-16, 11:57
|
|
|
Dzięki wielkie wam za pomoc ! |
_________________ "Przodem jeżdżą wszyscy, tyłem niewielu,
bokiem nieliczni"
|
|
|
|
|
MAJSU
BMW: E46 325CiA
Imię: Tomasz
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 361 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-02-19, 11:22
|
|
|
Panowie, jakieś nowości w zabezpieczaniu gwintów ? Wcześniej gwint miałem zabezpieczony jakimś smarem - wyglądał na grafitowy który ładnie chronił prze korozją i jednocześnie nie lepił się do niego brud. Jak mniemam był w sprayu.
Może ktoś coś poleci ? |
|
|
|
|
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
Wysłany: 13-02-19, 17:11
|
|
|
Uwaga z miedzianym bo jak nakretka jest z alu to przyspieszy utlenianie alu. |
|
|
|
|
Requelt
BMW: E36
Imię: Patryk
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 54 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 22-02-19, 15:34
|
|
|
szara taśma zbrojona na gwinty i gitara |
|
|
|
|
|