TURBO A KOMPRESOR..... |
Autor |
Wiadomość |
Sebastian12345
BMW: E46
Imię: Sebastian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 437 Skąd: Waw
|
|
|
|
|
Sebastian12345
BMW: E46
Imię: Sebastian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 437 Skąd: Waw
|
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 29-08-14, 13:16
|
|
|
Zakładaj temat o czarnej |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
Sebastian12345
BMW: E46
Imię: Sebastian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 437 Skąd: Waw
|
|
|
|
|
Dresik.PL
BMW: E46 330sc
Imię: Voytec
Silnik: 3.0/0.6Bar
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 19 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: 15-09-14, 19:44
|
|
|
Sebastian12345 napisał/a: | Też myslalem nad zwiekszeniem mocy w moim 330i Panowie ze tak powiem konkrety: jaki koszt zestawu kompresora by kosztowal?;) |
powiem Ci tak. Miałem kiedyś kompresor w 330ci E46. Gdzies na forach znajdziesz kompresor Dresika. Wydalem rownowartosc samochodu (owczesna;)) auto dobrze nie jeździło praktycznie nigdy. Od początku wariowała przepustnica wywalając błąd przez to rozłączała DSC. Temat nie rozwiazany nigdy. Pozniej rozleciał się pasek, później to i tamto. Same drobnostki ale przy okazji auto paliło jak smok i przestalo nadawac sie jako na jedyny samochod w domu. Osiągi miało a i owszem. O ile dobrze pamietam dmuchane bylo 0.55 Bara i jak mierzyłem chałpniczym sposobem (G-tech) przyspieszenie to w 5.5s setkę robił.
Problem w tym, że niestety w dalszym ciągu nie jest to Mka. Brak szpery przy wyzszych obrotach juz sprzegło popuszczalo (przy ruszaniu trzeba bylo uwazac) itd.. Niestety kazda wizyta w warsztacie napawa lękiem. Po pierwsze żeby nikt tym nie jeździł i nie katował po drugie przyjeżdżasz wymienić olej maska do góry widzą że "dłubany"=milioner i zaczyna sie koncert życzeń.
Osobiście może już skapcaniałem ale NIKOMU nie doradzę modyfikacji. Zmodyfikować to można sobie wydech (choć i to jest sztuką, której wiekszość zakładów nie rozumie i mało kto liczy przepływy opory itp) Jak pisałem już wcześniej miałem 231km (zakladam serie pewno bylo mniej ale nie o tym mowa) pocieszyłem sie ze 3 miechy (przesiadka z compacta 106KM) i zacząłem studiować fora o ulepszeniu. Osiągnąłem ok 340KM to dalej było nie tak różowo bo chciałoby sie Mki objeżdżac (niestety nie bylo mi dane z żadną na poważnie się sprawdzić)
Apetyt rosnie w miarę jedzenia ale niestety koszty rosną .. Lepiej kupić Mkę i nadwyżki kasy wpompować w naprawy:) Niestety mowie z własnego doświadczenia. U mnie skończyło sie remontem silnika, roczną przerwą w używaniu samochodu, weekendowymi powrotami do domu i siedzeniem w garażu żeby wszystko poskladać do kupy. Mam polowę części w piwnicy bo mechanicy bawili się w co raz to inne diagnozy. Sam zdemontowałem kompresor, powróciłem do serii przy pomocy inpa/ YT/ zagranicznych for BMW i do dziś cieszę sie swoją bunią. Przepraszam ją co dziennie za to, że chciałem z niej zrobić inną bunię niż się "urodziła" Pokochajcie swoje albo ożeńcie się z innymi;)
Gdyby ktoś chciał jakieś szczegóły to pytajcie. Ale proszę nie o to ile pali i jak szybko jeździ |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 15-09-14, 19:54
|
|
|
Dresik.PL napisał/a: | Sebastian12345 napisał/a: | Też myslalem nad zwiekszeniem mocy w moim 330i Panowie ze tak powiem konkrety: jaki koszt zestawu kompresora by kosztowal?;) |
powiem Ci tak. Miałem kiedyś kompresor w 330ci E46. Gdzies na forach znajdziesz kompresor Dresika. Wydalem rownowartosc samochodu (owczesna;)) auto dobrze nie jeździło praktycznie nigdy. Od początku wariowała przepustnica wywalając błąd przez to rozłączała DSC. Temat nie rozwiazany nigdy. Pozniej rozleciał się pasek, później to i tamto. Same drobnostki ale przy okazji auto paliło jak smok i przestalo nadawac sie jako na jedyny samochod w domu. Osiągi miało a i owszem. O ile dobrze pamietam dmuchane bylo 0.55 Bara i jak mierzyłem chałpniczym sposobem (G-tech) przyspieszenie to w 5.5s setkę robił.
Problem w tym, że niestety w dalszym ciągu nie jest to Mka. Brak szpery przy wyzszych obrotach juz sprzegło popuszczalo (przy ruszaniu trzeba bylo uwazac) itd.. Niestety kazda wizyta w warsztacie napawa lękiem. Po pierwsze żeby nikt tym nie jeździł i nie katował po drugie przyjeżdżasz wymienić olej maska do góry widzą że "dłubany"=milioner i zaczyna sie koncert życzeń.
Osobiście może już skapcaniałem ale NIKOMU nie doradzę modyfikacji. Zmodyfikować to można sobie wydech (choć i to jest sztuką, której wiekszość zakładów nie rozumie i mało kto liczy przepływy opory itp) Jak pisałem już wcześniej miałem 231km (zakladam serie pewno bylo mniej ale nie o tym mowa) pocieszyłem sie ze 3 miechy (przesiadka z compacta 106KM) i zacząłem studiować fora o ulepszeniu. Osiągnąłem ok 340KM to dalej było nie tak różowo bo chciałoby sie Mki objeżdżac (niestety nie bylo mi dane z żadną na poważnie się sprawdzić)
Apetyt rosnie w miarę jedzenia ale niestety koszty rosną .. Lepiej kupić Mkę i nadwyżki kasy wpompować w naprawy:) Niestety mowie z własnego doświadczenia. U mnie skończyło sie remontem silnika, roczną przerwą w używaniu samochodu, weekendowymi powrotami do domu i siedzeniem w garażu żeby wszystko poskladać do kupy. Mam polowę części w piwnicy bo mechanicy bawili się w co raz to inne diagnozy. Sam zdemontowałem kompresor, powróciłem do serii przy pomocy inpa/ YT/ zagranicznych for BMW i do dziś cieszę sie swoją bunią. Przepraszam ją co dziennie za to, że chciałem z niej zrobić inną bunię niż się "urodziła" Pokochajcie swoje albo ożeńcie się z innymi;)
Gdyby ktoś chciał jakieś szczegóły to pytajcie. Ale proszę nie o to ile pali i jak szybko jeździ |
ciekawe co piszesz kolego lecz jak sam napisałeś robiłeś to jakiś czas temu a od tamtego czasu się już pozmieniało trochę rzeczy np taki o to zestaw
http://k64.fm.interia.pl/...te46m54m52.html
i bardzo wazne dmuchane 0,5 bara żeby włąsnie nie wariował |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
Sebastian12345
BMW: E46
Imię: Sebastian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 09 Lip 2014 Posty: 437 Skąd: Waw
|
Wysłany: 15-09-14, 23:29
|
|
|
Ten zestaw k64 zastanawia, ale to jest temat rzeka , co będzie sie działo itp |
_________________ ...Więc mówisz koleżanko, że znasz się troszeczkę na samochodach
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0 |
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 16-09-14, 09:37
|
|
|
Imo lepiej zeswapować N54B30, do tego lepszy IC, wydech i mamy okolice 380 koni
A już są takie swapy nawet w PL, więc temat ogarnięty |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 16-09-14, 09:39
|
|
|
KonradGT napisał/a: | Imo lepiej zeswapować N54B30, do tego lepszy IC, wydech i mamy okolice 380 koni
A już są takie swapy nawet w PL, więc temat ogarnięty |
wszystko zależy od funduszy ja np jak bede teraz robil swapa to tylko na Sxx
ja się zastanawiam nad tym zestawem z k64 tym bardziej ze moje m54 jest po kapitalce i wychodzi taniej jak swap |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 16-09-14, 09:50
|
|
|
Z drugiej strony w tej lub niższej cenie można zaturbić M50 na ponad 400 koni... A przy naszych zglebowanych wozach na niskoprofilowych oponach to tej mocy i tak będziemy używać tylko na bardo równych drogach |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
Joe330
BMW: E36
Imię: Joe
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 21 Lip 2014 Posty: 20 Skąd: PL
|
Wysłany: 16-09-14, 15:16
|
|
|
Rozmawialem niedawno z k64 o tym zestawie kompresora to odradza bo m62 jednak jest za slaby do tego silnika, trzeba cos rownie malego ale o wiekszej wydajnosci do b30.
M54B30 super silnik na codzien i trase ale do kilowania M i dlubania sa lepsze silniki. |
|
|
|
|
lukiz3000
BMW: 2x e36
Silnik: m52tub30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 679 Skąd: Radom
|
Wysłany: 16-09-14, 15:27
|
|
|
Dresik.PL napisał/a: | Pokochajcie swoje albo ożeńcie się z innymi;) |
pod Turbo idealnie podobno nadaję się M50B25, jest kilka projektów. Naprawdę dają rade |
|
|
|
|
powro01
BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M40B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 03 Wrz 2014 Posty: 133 Skąd: KBR
|
Wysłany: 16-09-14, 19:21
|
|
|
bo m50 to na żeliwnym bloku chyba, więc trwalszy |
_________________ To te trzy litery które zawróciły w głowie. |
|
|
|
|
elmo0104
BMW: e36 328T coupe
Imię: Piotr
Silnik: M50
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 24 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 400 Skąd: Łódź/ Zduńska Wola
|
Wysłany: 16-09-14, 19:37
|
|
|
M45B30 z jakimkolwiek doładowaniem na seryjnym sterowniku nie jest jeszcze ogarnięte w 100% w PL. Zostaje zakup Aftermarketowego sterownika silnika np EMU i wtedy można coś z tego silnika wycisnąć. Obecnie nie ma się co pchać w doładowane M54 bez worka pieniędzy jeśli chce się osiągnąć więcej niż 300 koni. Najwięcej info w tej materii posiada Leo bo Kamil składał takie M54 jakiś miesiąc temu i się poddał bo nic z tego nie wyszło. W efekcie zeswapowali M50 do E46 ale nadal chyba ma sterować tym sterownik z M54 więc nie wiem co z tego wyszło |
_________________ Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx |
|
|
|
|
lukiz3000
BMW: 2x e36
Silnik: m52tub30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 19 Paź 2011 Posty: 679 Skąd: Radom
|
|
|
|
|
|