Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
TURBO A KOMPRESOR.....
Autor Wiadomość
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 07-10-09, 13:03   

CrazyKrulik napisał/a:
///ESIU napisał/a:
chciał bym zobaczyć ile przejedą bebechy na takim zestawie za 5 tyś zł

Jak narazie jezdzą chłopaki jakies pół roku i jest ok :) na Skarbimierzu sporo aut pogonili :D między innymi e46 330 260KM, Grand Cheroki 5.7 Hemi :) A bączki piękne kręci na półgazie :D


na pol gazie to nie uturbione 2.7l juz kreci baczki ;)
Moim zdaniem moze latac dlugo i bez awaryjnie
_________________
rev
 
 
 
CrazyKrulik 



BMW: BMW e30
Imię: Łukasz
Silnik: M20B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 596
Skąd: Wieluń
Wysłany: 09-10-09, 12:40   

Zalezy jak beda użytkowac :D ale locha niezła jest tam naprawde :D maska sie niedomykała to musieli dziure w masce robic :P
 
 
 
Dresik.PL 


BMW: E46 330sc
Imię: Voytec
Silnik: 3.0/0.6Bar
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 19
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 19-10-09, 17:21   

Generalnia cała ta dyskusja sprowadza się do tego samego.. I to i to jest dobre jak fachowo założone ale w obu przypadkach za ową fachowość trzeba niestety słono zapłacić. W większości przypadków (o ile nie wszystkich) jest to sztuka dla sztuki. Taniej, łatwiej, szybciej itd.. jest po prostu kupić mocniejszy samochód np M-kę.
Jeżeli owa modyfikacja wynika z samego "bzika" to ja bym się skłaniał w kierunku kompresora albo do tzw. "soft turbo" Niestety z reguły samo zwiększenie mocy to raptem początek. Potem mocniejsze skrzynie, wały, połosie, dyfer, hamulce itp.. a i spalanie w obu przypadkach wzrasta o zużyciu opon nie wspomne:-)
Po prostu jak się ma marzenia to trzeba mieć i pieniądze..

Pozdrawiam

P.s. Jedno w tym wszystkim jest najlepsze. Ile by ktoś KM nie miał to i tak ma za malo:-)
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 19-10-09, 17:25   

Dresik.PL napisał/a:
P.s. Jedno w tym wszystkim jest najlepsze. Ile by ktoś KM nie miał to i tak ma za malo:-)


i ten tekst mi się najbardziej podoba - świetna puenta :9: :pijaki:
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 19-10-09, 20:08   

....jest pieniądz jest zabawa........ :cwaniak2:
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 19-10-09, 20:10   

:hm: ot prawda, polać mu.
_________________
E30 forever
 
 
Sebastian12345 



BMW: E46
Imię: Sebastian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 437
Skąd: Waw
Wysłany: 26-08-14, 00:28   

Też myslalem nad zwiekszeniem mocy w moim 330i ;) Panowie ze tak powiem konkrety: jaki koszt zestawu kompresora by kosztowal?;)
_________________
...Więc mówisz koleżanko, że znasz się troszeczkę na samochodach :D

http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
DaRo25 


BMW: 36 325i / T5
Imię: Darek
Silnik: m50b25v
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 40 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2037
Skąd: Swiebodzice / Nl
Wysłany: 26-08-14, 23:03   

ostatni post w tym temacie 19-10-09, 20:10

REKORDZISTA TEGO ROKU kotlet 5 cio letni ,, prawie :yeah: :yeah:
_________________
...BMW... Bez Dwoch Zdan...

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29773
 
 
G1 ROCK 



BMW: 3 x E36
Imię: Paweł
Pomógł: 22 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 2033
Skąd: SOPOT
Wysłany: 26-08-14, 23:10   

DaRo25 napisał/a:
ostatni post w tym temacie 19-10-09, 20:10

REKORDZISTA TEGO ROKU kotlet 5 cio letni ,, prawie :yeah: :yeah:


X2

:piwo:
_________________
 
 
KajocinA 


BMW: E34 525iAT
Imię: Sebastian
Silnik: m50b25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 11 razy
Wiek: 31
Dołączył: 30 Wrz 2011
Posty: 1534
Skąd: Łomża
Wysłany: 26-08-14, 23:39   

o panie trzeba to w kalendarzu zapisać hehe
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 27-08-14, 07:59   

Jakbym był moderem już byście dostali zpp na tydzień. Co z tego ze kotlet? Lepiej nowy temat miał założyć? Ten pomimo że z 09 to nadal aktualny jest w 100%.

Rozumiem dodać sobie ze odkopales temat ale najpierw coś rzeczowo odpowiedzieć. A nie 3 posty bez sensu. :kij:

Co do kompresora. M54 jest problematyczne w doladowaniu, kompresor na gotowo około 6-8 tysięcy...
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
Sebastian12345 



BMW: E46
Imię: Sebastian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 437
Skąd: Waw
Wysłany: 27-08-14, 11:33   

Problematyczne? Rozwin sie ;)
_________________
...Więc mówisz koleżanko, że znasz się troszeczkę na samochodach :D

http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 27-08-14, 11:40   

Sebastian12345 napisał/a:
Problematyczne? Rozwin sie ;)


bo jest to siemens oporny na jakiekolwiek modyfikacje ponadto caly silnik to amelinium panie wiec malo odporny
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 27-08-14, 11:59   

To, że aluminiowy to pół biedy. Gorzej z elektroniką, a mianowicie strojeniem. Leo z tym walczy mocno, podobno ma ogarnąć jakiś wsad do kompa który pozwoli na prawidłowe strojenie przez DET3. Przy kompresorze i delikatnym turbo da radę całość ogarnąć, ale przy doładowaniach powyżej 0,5 bara robi się problem. Na turbobmw.pl i bmw-sport jest temat user Leo, polecam każdemu kto chce uturbić M54, pewnie 99% ludzi się podda ;) Wolałbym sprzedać chyba M54B30 i wsadzić po prostu żeliwne M50 z turbem na 400 koni do budy E46 - są już w PL takie projekty i robią konkretny burdel na drodze :cwaniak2:
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 27-08-14, 12:03   

dokłądnie tak jak piszesz KonradGT, albo można pójść na łatwizne i założyć coś takiego : http://k64.fm.interia.pl/...te46m54m52.html
sam się nad tym zastanawiam jak dotre już silnik albo sprzedam m54 i wleci serce sxx
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14