Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
TURBO A KOMPRESOR.....
Autor Wiadomość
Sebastian12345 



BMW: E46
Imię: Sebastian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 437
Skąd: Waw
Wysłany: 27-08-14, 14:06   

Ciekawe jak ten zestaw w praktyce sie sprawdza ;)
_________________
...Więc mówisz koleżanko, że znasz się troszeczkę na samochodach :D

http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
Sebastian12345 



BMW: E46
Imię: Sebastian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 437
Skąd: Waw
Wysłany: 27-08-14, 14:08   

KonradGT ,- Sebastian12345 to ja (dzida);)
_________________
...Więc mówisz koleżanko, że znasz się troszeczkę na samochodach :D

http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 29-08-14, 13:16   

Zakładaj temat o czarnej ;)
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
Sebastian12345 



BMW: E46
Imię: Sebastian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 437
Skąd: Waw
Wysłany: 29-08-14, 13:37   

Zaloze ;) juz zdj zrobione tylko chwile czasu znaleźć musze ;)
_________________
...Więc mówisz koleżanko, że znasz się troszeczkę na samochodach :D

http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
Dresik.PL 


BMW: E46 330sc
Imię: Voytec
Silnik: 3.0/0.6Bar
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 19
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 15-09-14, 19:44   

Sebastian12345 napisał/a:
Też myslalem nad zwiekszeniem mocy w moim 330i ;) Panowie ze tak powiem konkrety: jaki koszt zestawu kompresora by kosztowal?;)


powiem Ci tak. Miałem kiedyś kompresor w 330ci E46. Gdzies na forach znajdziesz kompresor Dresika. Wydalem rownowartosc samochodu (owczesna;)) auto dobrze nie jeździło praktycznie nigdy. Od początku wariowała przepustnica wywalając błąd przez to rozłączała DSC. Temat nie rozwiazany nigdy. Pozniej rozleciał się pasek, później to i tamto. Same drobnostki ale przy okazji auto paliło jak smok i przestalo nadawac sie jako na jedyny samochod w domu. Osiągi miało a i owszem. O ile dobrze pamietam dmuchane bylo 0.55 Bara i jak mierzyłem chałpniczym sposobem (G-tech) przyspieszenie to w 5.5s setkę robił.

Problem w tym, że niestety w dalszym ciągu nie jest to Mka. Brak szpery przy wyzszych obrotach juz sprzegło popuszczalo (przy ruszaniu trzeba bylo uwazac) itd.. Niestety kazda wizyta w warsztacie napawa lękiem. Po pierwsze żeby nikt tym nie jeździł i nie katował po drugie przyjeżdżasz wymienić olej maska do góry widzą że "dłubany"=milioner i zaczyna sie koncert życzeń.
Osobiście może już skapcaniałem ale NIKOMU nie doradzę modyfikacji. Zmodyfikować to można sobie wydech (choć i to jest sztuką, której wiekszość zakładów nie rozumie i mało kto liczy przepływy opory itp) Jak pisałem już wcześniej miałem 231km (zakladam serie pewno bylo mniej ale nie o tym mowa) pocieszyłem sie ze 3 miechy (przesiadka z compacta 106KM) i zacząłem studiować fora o ulepszeniu. Osiągnąłem ok 340KM to dalej było nie tak różowo bo chciałoby sie Mki objeżdżac (niestety nie bylo mi dane z żadną na poważnie się sprawdzić)
Apetyt rosnie w miarę jedzenia ale niestety koszty rosną .. Lepiej kupić Mkę i nadwyżki kasy wpompować w naprawy:) Niestety mowie z własnego doświadczenia. U mnie skończyło sie remontem silnika, roczną przerwą w używaniu samochodu, weekendowymi powrotami do domu i siedzeniem w garażu żeby wszystko poskladać do kupy. Mam polowę części w piwnicy bo mechanicy bawili się w co raz to inne diagnozy. Sam zdemontowałem kompresor, powróciłem do serii przy pomocy inpa/ YT/ zagranicznych for BMW i do dziś cieszę sie swoją bunią. Przepraszam ją co dziennie za to, że chciałem z niej zrobić inną bunię niż się "urodziła" Pokochajcie swoje albo ożeńcie się z innymi;)

Gdyby ktoś chciał jakieś szczegóły to pytajcie. Ale proszę nie o to ile pali i jak szybko jeździ ;)
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 15-09-14, 19:54   

Dresik.PL napisał/a:
Sebastian12345 napisał/a:
Też myslalem nad zwiekszeniem mocy w moim 330i ;) Panowie ze tak powiem konkrety: jaki koszt zestawu kompresora by kosztowal?;)


powiem Ci tak. Miałem kiedyś kompresor w 330ci E46. Gdzies na forach znajdziesz kompresor Dresika. Wydalem rownowartosc samochodu (owczesna;)) auto dobrze nie jeździło praktycznie nigdy. Od początku wariowała przepustnica wywalając błąd przez to rozłączała DSC. Temat nie rozwiazany nigdy. Pozniej rozleciał się pasek, później to i tamto. Same drobnostki ale przy okazji auto paliło jak smok i przestalo nadawac sie jako na jedyny samochod w domu. Osiągi miało a i owszem. O ile dobrze pamietam dmuchane bylo 0.55 Bara i jak mierzyłem chałpniczym sposobem (G-tech) przyspieszenie to w 5.5s setkę robił.

Problem w tym, że niestety w dalszym ciągu nie jest to Mka. Brak szpery przy wyzszych obrotach juz sprzegło popuszczalo (przy ruszaniu trzeba bylo uwazac) itd.. Niestety kazda wizyta w warsztacie napawa lękiem. Po pierwsze żeby nikt tym nie jeździł i nie katował po drugie przyjeżdżasz wymienić olej maska do góry widzą że "dłubany"=milioner i zaczyna sie koncert życzeń.
Osobiście może już skapcaniałem ale NIKOMU nie doradzę modyfikacji. Zmodyfikować to można sobie wydech (choć i to jest sztuką, której wiekszość zakładów nie rozumie i mało kto liczy przepływy opory itp) Jak pisałem już wcześniej miałem 231km (zakladam serie pewno bylo mniej ale nie o tym mowa) pocieszyłem sie ze 3 miechy (przesiadka z compacta 106KM) i zacząłem studiować fora o ulepszeniu. Osiągnąłem ok 340KM to dalej było nie tak różowo bo chciałoby sie Mki objeżdżac (niestety nie bylo mi dane z żadną na poważnie się sprawdzić)
Apetyt rosnie w miarę jedzenia ale niestety koszty rosną .. Lepiej kupić Mkę i nadwyżki kasy wpompować w naprawy:) Niestety mowie z własnego doświadczenia. U mnie skończyło sie remontem silnika, roczną przerwą w używaniu samochodu, weekendowymi powrotami do domu i siedzeniem w garażu żeby wszystko poskladać do kupy. Mam polowę części w piwnicy bo mechanicy bawili się w co raz to inne diagnozy. Sam zdemontowałem kompresor, powróciłem do serii przy pomocy inpa/ YT/ zagranicznych for BMW i do dziś cieszę sie swoją bunią. Przepraszam ją co dziennie za to, że chciałem z niej zrobić inną bunię niż się "urodziła" Pokochajcie swoje albo ożeńcie się z innymi;)

Gdyby ktoś chciał jakieś szczegóły to pytajcie. Ale proszę nie o to ile pali i jak szybko jeździ ;)


ciekawe co piszesz kolego lecz jak sam napisałeś robiłeś to jakiś czas temu a od tamtego czasu się już pozmieniało trochę rzeczy np taki o to zestaw
http://k64.fm.interia.pl/...te46m54m52.html
i bardzo wazne dmuchane 0,5 bara żeby włąsnie nie wariował
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
Sebastian12345 



BMW: E46
Imię: Sebastian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31
Dołączył: 09 Lip 2014
Posty: 437
Skąd: Waw
Wysłany: 15-09-14, 23:29   

Ten zestaw k64 zastanawia, ale to jest temat rzeka , co będzie sie działo itp ;)
_________________
...Więc mówisz koleżanko, że znasz się troszeczkę na samochodach :D

http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 16-09-14, 09:37   

Imo lepiej zeswapować N54B30, do tego lepszy IC, wydech i mamy okolice 380 koni :D

A już są takie swapy nawet w PL, więc temat ogarnięty :P
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 16-09-14, 09:39   

KonradGT napisał/a:
Imo lepiej zeswapować N54B30, do tego lepszy IC, wydech i mamy okolice 380 koni :D

A już są takie swapy nawet w PL, więc temat ogarnięty :P


wszystko zależy od funduszy ja np jak bede teraz robil swapa to tylko na Sxx
ja się zastanawiam nad tym zestawem z k64 tym bardziej ze moje m54 jest po kapitalce i wychodzi taniej jak swap
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 16-09-14, 09:50   

Z drugiej strony w tej lub niższej cenie można zaturbić M50 na ponad 400 koni... A przy naszych zglebowanych wozach na niskoprofilowych oponach to tej mocy i tak będziemy używać tylko na bardo równych drogach :D
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
Joe330 


BMW: E36
Imię: Joe
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 20
Skąd: PL
Wysłany: 16-09-14, 15:16   

Rozmawialem niedawno z k64 o tym zestawie kompresora to odradza bo m62 jednak jest za slaby do tego silnika, trzeba cos rownie malego ale o wiekszej wydajnosci do b30.
M54B30 super silnik na codzien i trase ale do kilowania M i dlubania sa lepsze silniki.
 
 
lukiz3000 


BMW: 2x e36
Silnik: m52tub30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 679
Skąd: Radom
Wysłany: 16-09-14, 15:27   

Dresik.PL napisał/a:
Pokochajcie swoje albo ożeńcie się z innymi;)

:ok:
pod Turbo idealnie podobno nadaję się M50B25, jest kilka projektów. Naprawdę dają rade :)
 
 
powro01 



BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M40B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 03 Wrz 2014
Posty: 133
Skąd: KBR
Wysłany: 16-09-14, 19:21   

bo m50 to na żeliwnym bloku chyba, więc trwalszy :)
_________________
To te trzy litery które zawróciły w głowie.
 
 
elmo0104 



BMW: e36 328T coupe
Imię: Piotr
Silnik: M50
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 400
Skąd: Łódź/ Zduńska Wola
Wysłany: 16-09-14, 19:37   

M45B30 z jakimkolwiek doładowaniem na seryjnym sterowniku nie jest jeszcze ogarnięte w 100% w PL. Zostaje zakup Aftermarketowego sterownika silnika np EMU i wtedy można coś z tego silnika wycisnąć. Obecnie nie ma się co pchać w doładowane M54 bez worka pieniędzy jeśli chce się osiągnąć więcej niż 300 koni. Najwięcej info w tej materii posiada Leo bo Kamil składał takie M54 jakiś miesiąc temu i się poddał bo nic z tego nie wyszło. W efekcie zeswapowali M50 do E46 ale nadal chyba ma sterować tym sterownik z M54 więc nie wiem co z tego wyszło :wstyd:
_________________
Profesjonalna Regeneracja Vanosów Mxx,Sxx
 
 
lukiz3000 


BMW: 2x e36
Silnik: m52tub30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 679
Skąd: Radom
Wysłany: 17-09-14, 17:33   

Leo ma u siebie M54B30 turbo, ale nie wiem na jakim sterowniku
temat jego e46 http://www.bmw-sport.pl/v...2765&start=3000
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 14