Witam powoli szykuje sie do wlozenia silnika tylko mam problem.
Chodzi o to ze w 1.6 sa dwa przewody ze zbiornika paliwa doplyw i powrotny a jak przygladalem sie 2.8 to widze 2 doplywu ale nie zauwazylem powrotnego a raczej chyba musi byc tez ? czy sie myle ? no i jak podpiac jeden doplyw ze zbiornika do dwoch przewodow przy silniku ?
BMW: brak Pomógł: 9 razy Wiek: 37 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 233 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa
Wysłany: 26-08-19, 14:52 Re: SWAP m42b16 na m52b28
matec napisał/a:
Witam powoli szykuje sie do wlozenia silnika tylko mam problem.
Chodzi o to ze w 1.6 sa dwa przewody ze zbiornika paliwa doplyw i powrotny a jak przygladalem sie 2.8 to widze 2 doplywu ale nie zauwazylem powrotnego a raczej chyba musi byc tez ? czy sie myle ? no i jak podpiac jeden doplyw ze zbiornika do dwoch przewodow przy silniku ?
Nie ma silnika m42b16
a tak poważnie to powrót paliwa z silnika był w każdej wersji czy to R4 czy R6. Czasem powrót był realizowany przez kosz w którym siedzi pompa paliwa a czasem przez kosz z pływakiem z drugiej połówki zbiornika tym niemniej magistrala do silnika musi być i nie ma innej możliwości.
potwierdzam M52 ma zasilanie i powrót.
jeżeli się nie mylę na listwie zasilanie to ta dłuższa idąca jak by do przodu listwy a portów to ten który wychodzi w okolicy regulatora ciśnienia
a przewody paliwowe, jak masz możliwość to prześledź który idzie od filtra jak nie to oba końce a butelki i na chwilę wrzucić zworę w gniazdo przekaźnika pompy palowa żeby odpalić ją na krótko.
literkowka z tym m43 wlasnie nie mam mozliwosci silnik jest wyjety nie mam wzoru by obczajac i robic krok po kroku ale widze dwa przewody podpiete do listwy zasilajace najprosciej mowiac z lewej i prawej i czy oba sa zasilajace czy jeden doplyw drygi powrot ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach